چگونه همه URL های وردپرس را در متن ساده صادر کنیم

اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که آیا امکان صادر کردن همه URL های وردپرس به صورت متن ساده یا یک فایل CSV وجود دارد؟ بعضی اوقات ممکن است برای مهاجرت وب سایت یا راه اندازی مجدد مسیرها به آن URL ها نیاز داشته باشید. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه همه URL های وردپرس را به صورت متن ساده صادر کنید.

Export all WordPress URLs in plain text

چرا ممکن است لازم باشد همه URL های وردپرس را در متن ساده صادر کنید؟ h4>

وردپرس دارای ابزارهای داخلی برای صادرات محتوا در یک فایل XML است. می توانید از این فایل برای وارد کردن مطالب خود به سایت دیگری در وردپرس استفاده کنید.

این ابزارها به شما امکان می دهند انتقال وردپرس به نام دامنه جدید یا انتقال از سرور محلی به یک سایت زنده .

با این وجود ، بعضی اوقات به دلایلی ممکن است به یک لیست از URL ها احتیاج داشته باشید. ممکن است لازم باشد مسیرهای هدایت را به یک وب سایت جدید تنظیم کنید. ممکن است لازم باشد URL ها را با یک تیم SEO به اشتراک بگذارید یا پیگیری راه اندازی را با استفاده از برخی از ابزارهای جستجوگرها .

اکنون که این مورد را می دانید ، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی همه URL ها را از سایت WordPress خود به یک فایل متنی صادر کنید.

صادر کردن URL های وردپرس با قالب متن و CSV h4>

اولین کاری که باید انجام دهید اینست که صادر کردن همه URL ها . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »صادر کردن همه نشانی های اینترنتی بروید. این افزونه به شما امکان می دهد URL ها را برای همه پست ها ، صفحات و انواع پست های سفارشی خود صادر کنید. در صورت تمایل می توانید آن را به انواع پست انتخاب شده محدود کنید.

Export all URLs settings page

همچنین می توانید داده هایی را که می خواهید صادر کنید انتخاب کنید. این افزونه به شما امکان می دهد URL ها ، عنوان ، دسته ها را صادر کنید. همچنین گزینه ای برای صادر کردن این داده ها در یک فایل CSV یا نمایش آنها در صفحه تنظیمات وجود دارد.

برای ادامه بر روی دکمه “صادرات” کلیک کنید.

بسته به تنظیمات شما ، این افزونه یا داده ها را در صفحه تنظیمات افزونه نمایش می دهد یا آنها را در یک فایل CSV صادر می کند.

Exported data

پرونده های CSV فایل های متنی ساده هستند که مقادیر جدا شده با کاما دارند. می توانید این پرونده ها را در یک ویرایشگر متن ساده باز کنید. همچنین می توانید آنها را در یک نرم افزار صفحه گسترده مانند Microsoft Excel ، Numbers یا Google Sheets باز کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه همه URL های وردپرس را به صورت متن ساده صادر کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را با بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس برای ایمن نگه داشتن محتوای خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-export-all-wordpress-urls-in-plain-text/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35