چگونه سوالات امنیتی را به صفحه ورود به وردپرس اضافه کنیم

بیشتر موسسات مالی و شرکت های بزرگ برای تأیید هویت از شما می خواهند سوالات امنیتی را به حساب خود اضافه کنید. اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا امکان افزودن س securityالات امنیتی در وردپرس برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سوالات امنیتی را به صفحه ورود ، ثبت نام و بازنشانی رمز عبور وردپرس اضافه کنید.

Adding security questions to WordPress login page

چرا س Loginالات امنیتی را به فرمهای ورود و ثبت نام در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

روش های زیادی برای از قسمت مدیریت وردپرس محافظت کنید از دسترسی غیرمجاز. با این حال ، اگر چند کاربر یا سایت عضویت در وردپرس ، سپس انتخاب بین امنیت و تجربه کاربری دشوار می شود.

افزودن س securityال امنیتی به صفحه ورود به سایت وردپرس شما مانند یک رمز ورود اضافی عمل می کند. کاربران شما می توانند از لیست سوالات تصادفی س questionالی را انتخاب کنند و سپس پاسخی به آن س toال اضافه کنند.

این ورود هکرها به وب سایت با استفاده از رمز عبور یا آدرس ایمیل به خطر افتاده را دشوار می کند.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی س questionsالات امنیتی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن س Securityالات امنیتی برای بهبود امنیت ورود به وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که WP Security سوال. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید به صفحه تنظیمات »س Quesالات امنیتی بروید.

Edit, remove, or add security questions

لیستی از س questionsالات امنیتی که قبلاً تنظیم شده اند را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه “افزودن بیشتر” در پایین می توانید س questionsالات امنیتی خود را اضافه کنید. همچنین می توانید س questionsالات موجود را ویرایش یا حذف کنید.

در پایین صفحات تنظیمات ، گزینه هایی را برای فعال کردن س onالات امنیتی در صفحه ورود به سیستم ، ثبت نام و رمز عبور گمشده خواهید یافت.

Enable security questions on login, registration, and lost password pages

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه تنظیمات ذخیره کلیک کنید.

این همه است. از این پس از همه کاربران سایت شما خواسته می شود که در صفحه ورود به سیستم ، س securityال امنیتی خود را انتخاب و پاسخ دهند.

Login form with security question

کاربران ثبت شده سایت WordPress شما می توانند برای انتخاب یک سوال امنیتی به صفحه نمایه خود مراجعه کرده و پاسخ خود را به آن اضافه کنند.

Users can select a question and add answer on their profile edit page

کاربرانی که س securityال امنیتی تنظیم نکرده اند ، فقط با استفاده از نام کاربری / ایمیل و رمز ورود خود می توانند وارد سیستم شوند.

اگر س questionsالات امنیتی را در صفحه ثبت نام فعال کنید ، کاربران جدید می توانند در هنگام ثبت نام س securityال امنیتی را انتخاب کنند.

WordPress user registration with security question

با فعال کردن س securityال امنیتی در صفحه گذرواژه فراموش شده ، از کاربران خواسته می شود برای دریافت ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور ، به س questionال امنیتی آنها پاسخ دهند.

در صورت به خطر افتادن آدرس ایمیل کاربر ، این امر باعث می شود که کسی نتواند با

در WPBeginner ، ما از Sucuri استفاده می کنیم تا از وب سایت ما در برابر حملات مخرب و تلاش برای ورود به سیستم محافظت کنید. Sucuri یک شرکت امنیت وب است که نظارت بر وب سایت را ارائه می دهد و خدمات فایروال.

به چگونه Sucuri به ما کمک کرد 450،000 حمله وردپرس را در 3 ماه مسدود کنیم .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید س questionsالات امنیتی را به صفحه ورود وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان چگونه و چرا باید تلاش برای ورود به سیستم را در وردپرس محدود کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-security-questions-to-wordpress-login-screen/.

دیدگاهتان را بنویسید