نحوه افزودن SSL رایگان در وردپرس با Let’s Encrypt

وقتی برای اولین بار نحوه افزودن SSL در وردپرس ، بسیاری از خوانندگان ما درخواست راه حل SSL رایگان کردند. متأسفانه در آن زمان هیچ چیز وجود نداشت. اما اکنون به لطف Let’s Encrypt تغییر کرده است. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن SSL رایگان در وردپرس با Let’s Encrypt را به شما نشان خواهیم داد.

Adding a Free SSL Certificate in WordPress with Let’s Encrypt

SSL و Let’s Encrypt چیست؟ h4>

هر کاربر اینترنت هر روز اطلاعات شخصی زیادی را به اشتراک می گذارد. ما این کار را هنگام خرید آنلاین ، ایجاد حساب ، ورود به سیستم در وب سایت های مختلف و غیره انجام می دهیم.

اگر به درستی رمزگذاری نشده باشد ، می توان این اطلاعات را جاسوسی و سرقت کرد. در اینجا SSL وارد سیستم می شود. این فناوری رمزگذاری را برای ایمن سازی ارتباط بین مرورگر کاربر و وب سرور فراهم می کند.

برای هر سایت یک گواهی SSL منحصر به فرد برای اهداف شناسایی صادر می شود. اگر سروری وانمود می کند که در HTTPS است و گواهینامه آن مطابقت ندارد ، بیشتر مرورگرهای مدرن به کاربر هشدار می دهند که به سایت متصل شود.

Unsecure connection warning in Google Chrome

پیش از این ، تنها راه ایمن سازی سایت ها با SSL استفاده از گواهینامه SSL پولی .

Let’s Encrypt یک مرجع صدور گواهینامه باز رایگان است که هدف آن ارائه است گواهی SSL برای عموم مردم. این یک پروژه از گروه تحقیقات اینترنتی ، یک شرکت خدمات عمومی است. Let’s Encrypt توسط بسیاری از شرکت ها از جمله Google ، Facebook ، سوكوری ، موزیلا ، سیسكو و غیره

Let's Encrypt

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید با Let’s Encrypt گواهی SSL رایگان به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

روش آسان – استفاده از میزبانی که SSL داخلی داخلی را ارائه می دهد h4>

همزمان با محبوب شدن رمزگذاری بیایید ، برخی از میزبانی وردپرس شرکت ها قبلاً راه اندازی آسان SSL داخلی را آغاز کرده اند.

ساده ترین راه برای افزودن رمزگذاری SSL رایگان به وردپرس ثبت نام در یک شرکت میزبان است که یکپارچه سازی داخلی را ارائه می دهد.

راه اندازی SSL رایگان با Let’s Encrypt on SiteGround

SiteGround یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های میزبان است که یکپارچه سازی داخلی SSL رایگان را ارائه می دهد. ما از Siteground برای وب سایت List25 استفاده می کنیم.

در اینجا نحوه فعال کردن Let’s Encrypt SSL رایگان در SiteGround وجود دارد.

به سادگی به داشبورد cPanel خود وارد شوید و به بخش امنیتی بروید. در آنجا باید روی نماد Let’s Encrypt کلیک کنید.

Let's Encrypt icon in cPanel

با این کار به صفحه نصب Let’s Encrypt نصب می شویم. شما باید نام دامنه را در جایی که می خواهید از SSL رایگان استفاده کنید انتخاب کنید و سپس یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید.

installletsencrypt

اکنون می توانید بر روی دکمه نصب کلیک کنید. بیایید رمزگذاری کنیم اکنون برای وب سایت شما یک گواهی SSL منحصر به فرد صادر می کند. پس از پایان کار ، یک پیام موفقیت خواهید دید.

Let's Encrypt installed

همه اینها است ، شما با موفقیت اجازه دهید SSL رایگان را در سایت وردپرس خود رمزگذاری کنیم.

با این وجود سایت وردپرس شما هنوز آماده استفاده از آن نیست. ابتدا باید URL های وردپرس خود را به روز کنید و سپس مشکل محتوای ناامن را برطرف کنید.

نگران نباشید ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید. به بخش به روز رسانی URL ها و رفع مشکلات ناامن صفحه بروید.

راه اندازی SSL رایگان با Let’s Encrypt on DreamHost

DreamHost یکی دیگر از سرویس های محبوب میزبانی وردپرس است ارائه دهنده ای که یکپارچه سازی داخلی را برای راه اندازی SSL رایگان در هر یک از دامنه های شما با آنها ارائه می دهد.

ابتدا باید به داشبورد Dreamhost خود وارد شوید. در بخش دامنه ها ، باید روی میزبانی امن کلیک کنید.

Secure Hosting

برای ادامه کار در صفحه میزبانی امن ، باید روی دکمه “افزودن میزبانی امن” کلیک کنید.

Dreamhost اکنون از شما می خواهد دامنه خود را انتخاب کنید. در زیر آن گزینه ای برای افزودن گواهی SSL رایگان از Let’s Encrypt به شما می دهد. باید مطمئن شوید که این کادر تأیید علامت گذاری شده است.

Adding secure hosting

به دلخواه می توانید یک IP منحصر به فرد به نام دامنه خود اضافه کنید. این مورد نیازی نیست ، اما سازگاری را با نسخه های قدیمی اینترنت اکسپلورر در ویندوز XP بهبود می بخشد.
برای پایان دادن به تنظیمات ، بر روی دکمه اکنون اضافه کنید کلیک کنید. DreamHost اکنون شروع به تنظیم گواهینامه SSL رایگان شما با Let’s encrypt می کند. پیام موفقیت مانند این را مشاهده خواهید کرد:

Success message after adding free SSL on DreamHost

شما با موفقیت یک گواهینامه SSL رایگان با Let’s Encrypt به سایت WordPress خود در DreamHost اضافه کردید.

هنوز باید URL های وردپرس را به روز کنید و مشکل محتوای ناامن را برطرف کنید. پس از تنظیم SSL ، به روزرسانی URL های وردپرس به بخش بروید.

نصب بیایید SSL رایگان را در سایر میزبانان وب رمزگذاری کنیم h4>

بگذارید SSL رایگان رمزگذاری شود ، یک گواهی SSL مبتنی بر دامنه است. این بدان معنی است که اگر عنوان نام دامنه ، سپس می توانید آن را در هر میزبان وب اضافه کنید.

با این حال ، اگر میزبان وب شما یکپارچه سازی آسان مانند SiteGround یا DreamHost ، باید مراحل طولانی را طی کنید.

این روش از میزبان وب به میزبان دیگر متفاوت است. اکثر شرکت های میزبان یک سند پشتیبانی دارند که نحوه انجام آن را توضیح می دهد. همچنین می توانید برای راهنمایی دقیق با کارکنان پشتیبانی آنها تماس بگیرید.

BlueHost یکی از ارائه دهنده های رسمی میزبانی وردپرس به شما امکان می دهد SSL شخص ثالث را به دامنه های خود با آنها اضافه کنید. برای دستورالعمل های دقیق ، نگاهی به آنها نصب SSL گواهی شخص ثالث صفحه.

به روزرسانی URL های وردپرس پس از راه اندازی SSL

پس از تنظیم گواهی SSL رایگان با Let’s Encrypt ، مرحله بعدی انتقال URL وردپرس خود از HTTP به HTTPS است.

یک سایت عادی و فاقد گواهی SSL از پروتکل HTTP استفاده می کند. این معمولاً با پیشوند http در آدرسهای وب برجسته می شود ، مانند این:

http://www.example.com

وب سایت های ایمن دارای گواهی SSL از پروتکل HTTPS استفاده می کنند. این بدان معنی است که آدرس آنها به این شکل است:

https://www.example.com

بدون تغییر URL ها در سایت وردپرس خود ، از SSL استفاده نخواهید کرد و سایت شما برای جمع آوری اطلاعات حساس ایمن نخواهد بود.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه URL های وردپرس را از http به https منتقل کنیم:

برای وب سایت کاملاً جدید وردپرس

اگر روی یک وب سایت کاملاً جدید کار می کنید ، می توانید به قسمت مدیریت وردپرس خود بروید و روی تنظیمات کلیک کنید. برای استفاده از https ، باید قسمتهای URL وردپرس و URL های سایت را به روز کنید.

Setting up WordPress to use HTTPS in URLs for a new website

ذخیره تغییرات را فراموش نکنید.

برای سایت های موجود در وردپرس

اگر سایت شما مدتی زنده بوده است ، پس احتمال ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو وجود دارد. ممکن است افراد دیگر با استفاده از http در URL به آن پیوند داده باشند. شما باید مطمئن شوید که همه ترافیک به URL https هدایت می شوند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین واقعا ساده SSL . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه به طور خودکار گواهی SSL شما را شناسایی کرده و وب سایت شما را برای استفاده از آن راه اندازی می کند. در بیشتر موارد ، دیگر مجبور به ایجاد تغییر نخواهید شد. این افزونه همچنین مسئله محتوای ناامن را برطرف خواهد کرد.

تنظیمات Google Analytics را به روز کنید h4>

اگر Google Analytics که در سایت وردپرسی شما نصب شده است ، سپس باید تنظیمات آن را به روز کنید و آدرس اینترنتی جدید خود را با https اضافه کنید.

به داشبورد Google Analytics خود وارد شوید و روی “مدیر” در منوی بالا کلیک کنید. در مرحله بعدی ، باید روی تنظیمات ویژگی در وب سایت خود کلیک کنید.

در آنجا گزینه پیش فرض URL را مشاهده خواهید کرد. بر روی http کلیک کنید و سپس https را انتخاب کنید.

Changing default URL in Google Analytics

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند SSL رایگان را در WordPress با Let’s Encry اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-free-ssl-in-wordpress-with-lets-encrypt/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35