چگونه می توان رنگ نوار آدرس را در مرورگر موبایل تغییر داد تا با سایت وردپرس شما مطابقت داشته باشد

آیا توجه کرده اید که بسیاری از وب سایت های معروف مانند BBC و Facebook از رنگ مارک های خاص خود برای نوار آدرس در مرورگر تلفن همراه استفاده می کنند. اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که آیا می توانیم در مورد چگونگی تغییر رنگ نوار آدرس در مرورگر تلفن همراه متناسب با قالب وردپرس آنها بنویسیم؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه رنگ نوار آدرس را در مرورگر تلفن همراه تغییر دهید تا با سایت وردپرس شما مطابقت داشته باشد.

Address bar color in mobile browser for WordPress site

چرا در نوار مرورگر تلفن همراه رنگ نوار آدرس مطابقت دارد؟ h4>

پرطرفدارترین مضامین وردپرس را در نظر بگیرید تلفن همراه پاسخگو هستند. این باعث می شود سایت شما در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر برسد. با این حال ، هنوز مانند یک وب سایت به نظر می رسد و احساس می شود.

مطابقت رنگ نوار آدرس با سایت وردپرس شما ، احساسی شبیه به برنامه را به آن می بخشد. این تجربه کاربر را بهبود می بخشد ، که در نهایت فروش و تبدیل را افزایش می دهد.

Color address bars in mobile browser on Android

با این حال ، لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر این برنامه فقط برای مرورگر وب Google Chrome در دستگاه های Android با استفاده از Lollipop یا نسخه های جدید کار می کند.

رنگ نوار آدرس را در مرورگر تلفن همراه با قالب وردپرس خود مطابقت دهید h4>

به سادگی این کد را در طرح زمینه خود اضافه کنید یا

این خط یک متا HTML است که توسط Google Chrome در Android برای تغییر رنگ نوار آدرس در مرورگر تلفن همراه استفاده می شود. در قسمت محتوا کد hex برای رنگی که می خواهید به عنوان رنگ تم استفاده کنید وجود دارد.

مطمئن نیستید که چگونه کد رنگ hex را بدست آورید؟

با استفاده از هر نرم افزار ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop ، Gimp ، Paint و غیره می توانید مقدار HEX یک رنگ را دریافت کنید.

Color picker in Adobe Photoshop

همچنین می توانید با استفاده از رنگی را انتخاب کنید ابزارهای انتخاب رنگ HTML .

اگر می خواهید از یک صفحه وب رنگی را انتخاب کنید ، می توانید از پسوند مرورگری مانند ColorZilla .

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید رنگ نوار آدرس را در مرورگر تلفن همراه تغییر دهید تا با سایت وردپرس شما مطابقت داشته باشد. همچنین ممکن است بخواهید بررسی CSS Hero ، ساده ترین راه برای شخصی سازی قالب وردپرس شماست.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-change-the-color-of-address-bar-in-mobile-browser-to-match-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید