کلید 5/7: شما بازاریابی ایمیلی فراتر از خبرنامه خود را انجام نمی دهید.

clave-5

قصد ندارم در این کلید در مورد اهمیت داشتن لیستی از مشترکان با شما صحبت کنم.

من تفسیر می کنم که شما صدها بار آن را شنیده اید و برای شما روشن خواهد شد. در غیر این صورت ، زیرا پرونده شما شخصی است که وبلاگ ندارد ، فقط یک چیز.

هدف اصلی یک وبلاگ جذب مشترکین است ، به منظور داشتن لیستی از افراد با بزرگترین و در عین حال واجد شرایط ترین حالت.

به یک دلیل ساده که ممکن است روزی مشتریان شما (مشترکین) باشند و نه بازدید کنندگان. اینطور است.

اما من نمی خواهم همانطور که گفتم در مورد آن با شما صحبت کنم ، بیایید یک قدم جلوتر برویم.

اگر روشن است که این افراد افرادی هستند که باید از آنها مراقبت کنیم تا بتوانند مشتری بالقوه ما باشند و همچنین به دلیل اینکه اعضای جامعه ما هستند … سوال واضح است:

برای ایجاد ، حفظ و بهبود رابطه خود با آنها چه کاری انجام می دهید؟

و این را از شما می خواهم زیرا نکته اصلی این نیست که خود را محدود به ارسال محتوای خود کنید.

این اکثر آنها این کار را می کنند و به من اعتماد کنید که به تنهایی شما را بسیار کوتاه می کند.

با استفاده از منطق ، بیایید به موارد زیر بیندیشیم: خوب ، من می خواهم آنها مشتری من باشند اما … چگونه می توانم آنها را وادار به برداشتن این مرحله یا استخدام من برای دیگری كنم؟

در کلید زیر این موضوع دیگر را خواهیم دید ، اینکه آیا شما واقعاً در پروژه وب خود چیزی برای فروش یا تبلیغ دارید. این یکی دیگر است.

در حال حاضر ، بیایید بحث کنیم که چگونه می توانید استراتژی بازاریابی ایمیل خود را بهبود ببخشید.

شما باید مشترک را بشناسید تا دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند به او بدهید. دقیقاً همان چیزی که شما نیاز دارید. h2>

دوست من این کلید اصلی است و هیچ کس دیگری نیست.

شما باید با آنها تعامل داشته باشید ، از آنها بپرسید که برای درک مشکلات و نیازهای آنها چه چیزهایی لازم است. فقط در این صورت است که می توانید آنها را بشناسید و بتوانید راه حل هایی برای این مشکلات ارائه دهید.

چگونه این عمل در عمل انجام می شود؟

شناخت کامل استفاده و مدیریت ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل.

خواهید دید که چگونه بسیاری از روزنامه ها در استراتژی بازاریابی ایمیل خود جایگاه آخر را می گیرند. اکنون بر “آهن ربا” تمرکز کنید.

آهنربای سرب ادعایی است که شما برای تبدیل شدن به مشترک خود به شخصی پیشنهاد می دهید.

و این دومین س importantال مهم است: به محض اینکه مشترک شوید ، چه چیزی برای آنها ارسال می کنید . خبرنامه شما؟ بله ، اما نه تنها این خیلی دور نیست.

ایده آل این است که محتوای ارزشمندی را در قالب نوع “پاسخ خودکار” برای شما ارسال کنید. سپس مشخص خواهید کرد که آیا آن را «کوتاه دوره» ، «آموزش» می نامید یا PDF است.

در واقع ، چیزی که من می خواهم شما درک کنید این است که این در مورد استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل برای توسعه آن رابطه است که من قبلاً در مورد آن گفتم. این رابطه اعتماد ، اعتبار و اقتدار بین شما و مشترکان شما . اینگونه مشتریان را برنده می کنید.

مشکل اصلی چیست؟

خوب ، ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل متنوع و گاه پیچیده هستند.

ارائه دهندگان بسیاری وجود دارند و منحنی یادگیری معمولاً کاملاً آسان نیست. برخی بیشتر از دیگران ، مانند همه موارد دیگر ، بنابراین مهم است که به خوبی انتخاب کنید که کدام مورد را بیاموزید .

اما به محض استفاده از چنین ابزاری ، جذب و مدیریت مشترکین یک “بازی” هیجان انگیز خواهد بود. آنچه را برای آنها ارسال می کنید ، آنچه از آنها می پرسید ، چطور می توانید به آنها انگیزه دهید یا آنها را به فکر انداختن ، با آنها تبلیغ کنید …

به طور خلاصه: چیزهای زیادی برای یادگیری در دنیای بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد و امیدوارم این مورد مربوط به کسانی نباشد که یک پیکربندی خبرنامه را تنظیم کرده و بازوهای خود را جمع می کنند فکر می کنند این همه آنها می توانند با مشترکین خود کار کنند.

در واقع ، من که بسیار درگیر این مسائل هستم متوجه شده ام که آینده پروژه های اینترنتی (و بطور کلی صحبت می کنم ، نه فقط مسائل وبلاگ نویسی) با پیشرفت در بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مستقیم می گذرد.

من معتقدم که آینده با تقسیم بندی بیش از حد مشترکان در آینده پیشرفت می کند و به “فهرست بندی” های بسیار خاص بر اساس علایق و نمایه ها می رسد.

و هدف کسی نیست جز آنچه من به شما می گفتم: توانایی ارائه چیز ملموس به کسی ، بلکه در زمان مناسب و فقط همان چیزی که آنها نیاز دارند

به طور جدی ، آموزش خوب خود برای تسلط بر این “هنر” می تواند تفاوت زیادی با سایر بازیگران در طاقچه شما ایجاد کند. یا شاید آنها از قبل باتری ها را گذاشته اند ?

در نظرات می بینیم!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/clave-5-no-practicas-email-marketing-mas-alla-newsletter/

.

دیدگاهتان را بنویسید