چگونه URL تصاویر بارگذاری شده در وردپرس را بدست آوریم

آیا می خواهید پیوند یا URL تصویری را که در وردپرس بارگذاری می کنید پیدا کنید؟

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد که پیوند یک تصویر را برای نمایش در سایر قسمت های وب سایت یا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود دریافت کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه URL تصویری را که در سایت وردپرس خود بارگذاری می کنید به راحتی دریافت کنید.

How to Get the URL of Images You Upload in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

یافتن URL تصویر وردپرس – گام به گام h4>

وردپرس با استفاده از آپلود کننده رسانه پیش فرض وردپرس ، برای هر تصویری که در وب سایت خود بارگذاری می کنید ، به طور خودکار یک URL منحصر به فرد ایجاد می کند.

معمولاً یک URL تصویری وردپرس شامل نام دامنه شما و به دنبال آن / wp-content / uploads / ، تاریخ بارگذاری تصویر و نام فایل تصویر است.

به عنوان مثال ، تصویری با نام “Travelaccessories.png” که در ژانویه 2019 در مثال.com بارگذاری شده دارای URL مانند این است:

www.example.com/wp-content/uploads/2019/01/travelaccessories.png

اکنون بیایید نگاهی به نحوه دریافت URL تصاویر بارگذاری شده در سایت وردپرس خود بیاندازیم.

ابتدا باید به قسمت مدیریت WordPress خود وارد شوید و روی منوی رسانه کلیک کنید. پس از اتمام ، کتابخانه رسانه ای شما باز می شود که در آن تمام تصاویر و سایر پرونده های رسانه ای شما ذخیره می شود.

در مرحله بعد ، می توانید از ویژگی جستجو برای یافتن تصویری که می خواهید پیوند آن را پیدا کنید استفاده کنید.

Search Image in WordPress Media Library

پس از کلیک بر روی تصویر ، یک پنجره بازشو با جزئیات پیوست تصویر باز می شود. جزئیات تصویر را در ستون سمت راست و پیش نمایش تصویر را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

ستون سمت راست تمام جزئیات تصویر از جمله نام پرونده ، نوع پرونده ، تاریخ بارگذاری ، اندازه پرونده ، ابعاد و فراداده تصویر را مانند متن متن تصویر ، عنوان ، زیرنویس ، توضیحات ، تصویر بارگذاری شده توسط و غیره.

همچنین URL تصویر را در انتها خواهید دید. این پیوند موجود در کنار گزینه “Copy Link” است.

Find WordPress Image URL

می توانید پیوند را به سادگی کپی کرده و از آن در هر مکانی که دوست دارید استفاده کنید.

اگر URL تصویر را در مرورگر خود باز کنید ، می توانید نسخه اصلی تصویر بارگذاری شده را در اندازه کامل مشاهده کنید.

یافتن URL های تصویر وردپرس خود از Frontend

روش نشان داده شده در بالا به شما امکان می دهد URL هر تصویری را که آپلود شده در وردپرس است ، اعم از اینکه به صورت زنده منتشر شده یا نشود ، دریافت کنید.

اگر می خواهید URL تصویری که قبلاً در سایت شما منتشر شده است را بدست آورید ، می توانید آن را از خود frontend دریافت کنید. خیلی راحت تره!

یک صفحه یا پست را باز کنید در آنجا تصویر منتشر می شود و تصویر را در آن قرار دهید. پس از آن ، بر روی تصویر کلیک راست کرده و گزینه “Open image in new tab” را انتخاب کنید.

Open WordPress Image in a New Tab

پس از باز شدن تصویر در برگه جدید ، به URL موجود در نوار آدرس نگاه کنید. این URL تصویر وردپرس شماست.

Get the URL of Images in WordPress

اکنون می توانید آدرس تصویر را کپی کرده و از آن در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

خیلی سریع و سرراست است!

نحوه دریافت URL GIF ، فیلم و PDF در وردپرس h4>

همانطور که در بالا ذکر شد ، سایر پرونده های رسانه ای مانند GIF ، فیلم و اسناد مانند PDF نیز در کتابخانه رسانه وردپرس ذخیره می شوند. با دنبال کردن همان مراحل نشان داده شده در بالا ، به راحتی می توانید URL این پرونده ها را پیدا کنید.

از داشبورد خود به رسانه »کتابخانه بروید و سپس روی GIF ، ویدیو یا سندی که می خواهید URL آن را ببینید کلیک کنید. پس از آن ، پنجره پنجره جزئیات پیوست ظاهر می شود.

GIF URL in WordPress

می توانید آدرس پیوست را در کنار گزینه “Copy Link” در ستون سمت راست دریافت کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه URL تصویری را که در وردپرس بارگذاری می کنید ، بدست آورید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مشاهده کنید. ویرایش اولیه تصویر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-get-the-url-of-images-you-upload-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید