هزینه وب سایت های تجارت الکترونیک در سال 2020 چقدر است؟ (اعداد واقعی)

بعد از مقاله های ما در هزینه یک وب سایت وردپرس ، و هزینه یک قالب سفارشی وردپرس چیست؟ ، بسیاری از شما از ما خواسته اید که در مورد هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیکی بنویسیم؟

دانستن هزینه ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به شما کمک می کند سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع کار جدید خود را محاسبه کنید ایده تجارت آنلاین .

چالش این است که عوامل زیادی در ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی دخیل هستند و همه آنها بر هزینه کلی تجارت شما تأثیر می گذارند.

اگر برنامه عملی مشخصی ندارید ، پس به راحتی می توانید در هزینه های خود هزینه کنید. اما نگران نباشید ، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

در این مقاله ، ما تمام اطلاعات را تجزیه می کنیم تا ایده روشنی از هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیکی به شما ارائه دهیم. ما همچنین روش های مختلفی را برای جلوگیری از هزینه بیش از حد و به حداکثر رساندن سود به شما نشان خواهیم داد.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

Cost of building an eCommerce website

چگونه می توان هزینه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی را محاسبه کرد؟ h4>

بهترین روش برای محاسبه هزینه ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی مقایسه سیستم عامل های مختلف تجارت الکترونیکی ، ابزارها ، مواد افزودنی و سایر خدمات اضافی است که شما بر اساس نیازهای تجاری خود نیاز خواهید داشت.

این تنها روشی است که هزینه دقیق وب سایت تجارت الکترونیک را به شما ارائه می دهد.

از آنجا که روشهای متعددی برای یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید ، بیشتر ماشین حساب های وب سایت تجارت الکترونیکی آنلاین کاملاً نادرست هستند (بنابراین بهترین کار این است که از آنها اجتناب کنید).

برای تمرکز این مقاله ، ما تجزیه و تحلیل هزینه تجارت الکترونیکی خود را به هزینه های عمده زیر تقسیم می کنیم:

نرم افزارها و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. به خاطر این مقاله ، ما از موارد زیر استفاده خواهیم کرد برترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی :

همانطور که گفته شد ، بیایید شروع به محاسبه هزینه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی و نحوه پس انداز با انتخاب های هوشمندانه در طول مسیر کنیم.

1. هزینه های میزبانی h4>

Ecommerce hosting costs

هر وب سایتی در اینترنت به میزبانی وب . این جایی است که پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود. شما همچنین به یک نام دامنه که آدرس وب سایت شما در اینترنت است ، به عنوان مثال wpbeginner.com.

وقتی نوبت به میزبانی تجارت الکترونیکی می رسد ، دو مسیر وجود دارد که می توانید برای پروژه های تجارت الکترونیکی خود طی کنید. هر یک از آنها هزینه های مختلف و نیازهای فنی دارند.

بیایید نگاهی به هر دو آنها بیندازیم.

1 هزینه های میزبانی وب سایت تجارت الکترونیکی خود میزبان

WooCommerce محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در جهان است که میلیون ها فروشگاه آنلاین کوچک و بزرگ را تأمین می کند.

WooCommerce به عنوان یک نرم افزار رایگان در دسترس است به این معنی که شما می توانید برای ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیکی به تعداد دلخواه خود ، آن را به صورت رایگان بارگیری و استفاده کنید.

با این حال ، شما به یک وب WooCommerce نیاز دارید حساب میزبانی برای نصب آن. شما همچنین به یک نام دامنه و گواهی SSL .

یک برنامه میزبانی وب سایت مبتدی به طور معمول با 7.99 دلار در ماه شروع می شود ، نام دامنه آن 14.99 دلار در سال است و گواهی SSL از 69 دلار در سال شروع می شود.

تمام این هزینه ها به یک سرمایه گذاری اندک اما در عین حال قابل توجه برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک مبتدی اضافه می شود.

خوشبختانه ، Bluehost موافقت کرده است به کاربران WPBeginner تخفیف گسترده ای در میزبانی با نام دامنه رایگان و گواهی SSL ارائه دهید.

اساساً می توانید فقط با 2.75 دلار در ماه شروع به کار کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

با شروع رشد کسب و کار شما ، در نهایت باید برنامه میزبانی خود را برای مدیریت ترافیک بیشتر ارتقا دهید.

این بدان معناست که با مراجعه بیشتر مشتریان به وب سایت شما ، هزینه میزبانی شما افزایش می یابد. امیدوارم تا آن زمان به اندازه کافی درآمد (فروش) داشته باشید تا هزینه های روز افزون میزبانی را توجیه کند.

شما می توانید برنامه میزبانی خود را به شرکت میزبانی شده وردپرس مانند موتور WP . برنامه شروع کننده آنها 35 دلار در ماه و برنامه مقیاس 290 دلار در ماه است ، اما شما می توانید از برای دریافت تخفیف اضافی.

در اینجا مزایای یک سایت تجارت الکترونیکی خود میزبان وجود دارد:

  • شما در ساختن سایت تجارت الکترونیک خود به روشی که دوست دارید کاملاً آزاد هستید.
  • فقط با پرداخت هزینه مورد نیاز می توانید یک تن پس انداز کنید.
  • شما می توانید فروش نامحدود انجام دهید ، محصولات نامحدود اضافه کنید ، از هر پلت فرم درگاه پرداختی که دوست دارید استفاده کنید.

با این اوصاف ، برخی از کاربران غیرفنی نمی خواهند نحوه نصب نرم افزار تجارت الکترونیکی خود را بیاموزند و به جای آن راه حل انجام شده برای شما را ترجیح می دهند. اینجاست که سیستم عامل های تجارت الکترونیک SaaS وارد بازار می شوند.

2. هزینه میزبانی برای سیستم عامل های تجارت الکترونیک SaaS

سیستم عامل های تجارت الکترونیکی موجود به عنوان SaaS (نرم افزاری به عنوان سرویس) نیازی به نصب نرم افزار ، مدیریت آن یا خود میزبانی از آن ندارند.

قیمت میزبانی وب سایت شما همراه با این نرم افزار است. لازم نیست نگران مدیریت میزبانی وب سایت باشید.

دو محبوب ترین سیستم عامل تجارت الکترونیک SaaS هستند خرید و BigCommerce .

آنها هر دو سیستم عامل تجارت الکترونیکی فوق العاده آسان و بسیار مقیاس پذیر را برای فروش آنلاین محصولات شما ارائه می دهند. هر دو سیستم عامل شامل SSL هستند ، اما شما باید نام دامنه را جداگانه خریداری کنید. راهنمای ما را در نحوه ثبت نام دامنه برای دستورالعمل ها.

در اینجا هزینه طرح های تجارت الکترونیکی Shopify آورده شده است:

Shopify pricing
اکنون ، بیایید آن را با برنامه های BigCommerce مقایسه کنیم:

  • استاندارد: 29.95 دلار در ماه
  • به علاوه: 71.95 دلار در ماه
  • طرفدار: 224.95 دلار در ماه

BigCommerce pricing

برای هر دو سیستم عامل ، هر طرح دارای مجموعه ای متفاوت از ویژگی ها است که باید آنها را مرور کنید ، بنابراین می توانید برنامه مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

تفاوت های عمده ای بین Shopify و BigCommerce وجود دارد و ما در مورد مقاله در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

به عنوان مثال ، برنامه BigCommerce Standard شما را به 50 هزار دلار فروش آنلاین در سال محدود می کند. پس از آن ، باید حساب خود را ارتقا دهید.

از طرف دیگر Shopify شما را مجبور به استفاده از پرداخت های Shopify می کند. اگر می خواهید از درگاه پرداخت دیگری استفاده کنید ، در ازای هر تراکنش انجام شده در فروشگاه تجارت الکترونیک خود با استفاده از درگاه پرداخت شخص ثالث ، 2٪ هزینه اضافی از شما کسر می شود. این هزینه برای برنامه های پردرآمد آنها به 1٪ و سپس 0.5٪ کاهش می یابد.

برآورد هزینه میزبانی تجارت الکترونیکی:

وب سایت تجارت الکترونیکی خود میزبان: $ 2.75 – 241.67 دلار در ماه

هزینه میزبانی تجارت الکترونیکی SaaS 29 دلار – 299 دلار در ماه

لطفاً بخاطر داشته باشید که این تخمین هزینه برای فروشگاههای اینترنتی مبتدی تا متوسط ​​است. برای فروشگاه های با حجم بالا ، شما احتمالاً باید به Shopify Plus یا BigCommerce Enterprise ارتقا دهید که هزینه آن هزاران دلار در ماه است.

در سایت خود میزبان ، باید برنامه های میزبانی خود را با WP Engine ، Liquid Web یا هرکدام از ارائه دهنده های میزبانی که استفاده می کنید.

بر اساس تجزیه و تحلیل هزینه میزبانی در بالا ، سایت تجارت الکترونیکی خود میزبان با WooCommerce به عنوان یک برنده ظاهر می شود. به راهنمای ما مراجعه کنید به: نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین .

2. پردازش پرداخت h4>

Payment processing

بسیاری از مبتدیان هنگام انتخاب بستر تجارت الکترونیکی به هزینه پردازش پرداخت نگاه نمی کنند. این می تواند تأثیر جدی در تجارت شما داشته باشد زیرا به طور قابل توجهی هزینه های شما را افزایش می دهد و سود شما را کاهش می دهد.

بیایید ببینیم سیستم عامل های مختلف تجارت الکترونیکی چگونه پرداخت ها را کنترل می کنند و هزینه پرداخت هزینه از مشتریان شما برای شما چقدر است.

هزینه های پرداخت در ووکامرس

WooCommerce payments

WooCommerce یک نرم افزار منبع باز است ، بنابراین دارای بسیاری از ادغام های سیستم عامل پرداخت است. این بدان معنی است که وب سایت های تجارت الکترونیکی خود میزبان با استفاده از ووکامرس در استفاده از درگاه پرداختی که بخواهند آزاد هستند.

به طور پیش فرض ، WooCommerce از دروازه های پرداخت PayPal و Stripe به پرداخت کارت اعتباری را بپذیریم . همچنین می توانید ده ها سرویس پرداخت دیگر را که به عنوان برنامه افزودنی در دسترس هستند انتخاب کنید.

شما فقط هزینه پردازش را به سرویس درگاه پرداختی که انتخاب می کنید پرداخت خواهید کرد. هر یک از آنها نرخ های مختلفی برای مناطق ، ارزها ، خدمات مختلف دارند.

مزیت دیگر این است که WooCommerce دارای پسوندها و ادغام هایی است که حتی برای برخی از خدمات پرداخت منطقه ای کمتر شناخته شده نیز در دسترس است. این یک مزیت بزرگ برای وب سایت های تجارت الکترونیکی است که مشتریان کشورهای خاص را در اختیار شما قرار می دهند.

با استفاده از ووکامرس می توانید نرخ خدمات مختلف پرداخت را مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای تجارت خود انتخاب کنید.

WooCommerce همچنین محدودیتی در مورد میزان فروش شما در وب سایت خود ایجاد نمی کند. این امر به وب سایت های تجارت الکترونیکی این امکان را می دهد تا خدمات پرداخت خود را انتخاب کنند و هیچ گونه هزینه ای بیش از حد پرداخت نکنند.

هزینه های پردازش پرداخت ووکامرس:

هزینه پردازش پرداخت بسته به درگاه پرداخت ، ارز و منطقه متفاوت است. در اینجا یک مرور سریع از دروازه های پرداخت محبوب به دلار آمریکا است.

  • PayPal: 2.9٪ + 0.30 دلار برای معاملات بیش از 10 دلار
  • راه راه: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر معامله
  • Authorize.net – 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر معامله + هزینه ماهانه 25 دلار.

هزینه های پرداخت در Shopify

Shopify payment costs

Shopify راه حل های پرداخت خود به نام Shopify Payments را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پرداخت کارت اعتباری را در وب سایت خود بپذیرید. همچنین بسیاری از درگاه های پرداخت شخص ثالث از جمله خدمات پرداخت منطقه ای و ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهد.

پرداخت هنگام خرید این مقاله فقط در 13 کشور در دسترس است. شما باید شرایط پرداخت برای کشور خود را به دقت بخوانید زیرا در برخی کشورها اجازه فروش اقلام خاص را ندارید.

اگر استفاده از سرویس پرداخت شخص ثالث را انتخاب کنید ، هزینه های درگاه پرداخت خاص + 2.0٪ هزینه اضافی را به Shopify پرداخت خواهید کرد. این ممکن است در ابتدا زیاد به نظر نرسد ، اما در طولانی مدت می تواند به مقدار قابل توجهی تبدیل شود.

با توجه به اینکه بیشتر سرویس های پرداخت به طور متوسط ​​2.9٪ از مبلغ معامله را دریافت می کنند ، این بدان معناست که شما می توانید تا 5٪ از کل معاملات را به عنوان هزینه پردازش پرداخت بپردازید.

اکنون اگر در یکی از 13 کشوری هستید که توسط Shopify پشتیبانی می شوند ، تقریباً نرخ پی پال را دریافت می کنید.

با این وجود ، اگر در کشورهای انتخابی نباشید ، برای هر معامله 2٪ هزینه اضافی به Shopify پرداخت خواهید کرد که می تواند حاشیه سود شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

هزینه پردازش پرداخت Shopify

  • پرداختهای Shopify: 2.9٪ + 30 ¢ برای هر معامله
  • خدمات پرداخت شخص ثالث: هزینه درگاه پرداخت + 2٪ هزینه اضافی پرداخت شده به Shopify برای هر معامله.

هزینه های پرداخت در BigCommerce

BigCommerce payment gateway

BigCommerce به شما امکان می دهد بیش از 65 درگاه پرداخت شخص ثالث را انتخاب کنید. این سیستم عامل های پرداخت دامنه جهانی گسترده تری نسبت به Shopify فراهم می کنند ، اما به اندازه WooCommerce نیست.

بزرگترین مزیت استفاده از BigCommerce این است که هزینه معاملات اضافی را دریافت نمی کند. این بدان معناست که شما فقط برای هر تراکنش به ارائه دهنده خدمات پرداختی که انتخاب می کنید پرداخت می کنید (مشابه WooCommerce).

هزینه های مربوط به هر معامله به سرویس پرداخت ، ارز و کشور بستگی دارد. شما می توانید از بین همه خدمات پرداخت معروف مانند PayPal ، Square ، Stripe ، Authorize.net و موارد دیگر انتخاب کنید.

هزینه پردازش BigCommerce پرداخت

  • PayPal: 2.9٪ + 0.30 دلار برای معاملات بیش از 10 دلار
  • راه راه: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر معامله
  • Authorize.net – 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر معامله + هزینه ماهانه 25 دلار.

برآورد هزینه های پردازش پرداخت در وب سایت تجارت الکترونیک

هزینه های پردازش پرداخت شما به بستر تجارت الکترونیکی و خدمات پرداختی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در اینجا یک تخمین متوسط ​​از هزینه پرداخت وجود دارد.

  • WooCommerce: PayPal یا Stripe – 2.9٪ + 0.30 دلار برای معامله
  • Shopify: پرداختهای Shopify – 2.9٪ + 30 ¢ | 2٪ اضافی برای هر تراکنش برای درگاه های پرداخت شخص ثالث
  • BigCommerce: PayPal یا Stripe – 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش

توجه: این هزینه ها شامل هیچ کارمزدی نمی شود که ممکن است توسط بانک شما اعمال شود.

هنگام بررسی هزینه های پردازش پرداخت ، هر دو ووکامرس و BigCommerce با کمترین هزینه مقابله می کند.

3. هزینه های طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی h4>

eCommerce design

صنعت تجارت الکترونیکی با سرعتی باورنکردنی در حال رشد است. هر روز فروشگاه های آنلاین جدیدی در حال ظهور هستند و این احتمال وجود دارد که از قبل رقابت قابل توجهی در حوزه کاری شما وجود داشته باشد.

اینجا جایی است که طراحی وارد می شود.

طراحی حرفه ای و مشتری مداری به وب سایت خود کمک می کند تا از رقابت پیشی بگیرید.

حالا ممکن است فکر کنید ، خوب من یک طراح وب حرفه ای نیستم ، چگونه می توانم طرحی را ارائه دهم که به فروشگاه من کمک کند برجسته شود و فروش بیشتری داشته باشد؟

خوب ، اکثر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی این مشکل را درک می کنند ، بنابراین الگوهای وب سایت آماده را ارائه می دهند. دارندگان فروشگاه می توانند با استفاده از ابزارهای ساده کشیدن و رها کردن ، طرح بندی ها را شخصی سازی کنند.

دارندگان فروشگاه همچنین می توانند طرح های ممتازی را خریداری کنند که دارای ویژگی های اضافی ، پشتیبانی از اولویت و طرح های منحصر به فرد باشد. البته می توانید یک توسعه دهنده را نیز استخدام کنید تا یک الگوی کاملاً سفارشی را از ابتدا با ویژگی های سفارشی طراحی کند.

بیایید ببینیم طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی در سیستم عامل های مختلف چقدر هزینه دارد.

هزینه های طراحی WooCommerce

WooCommerce themes

ووکامرس از نظر طراحی و شکل ظاهری انعطاف پذیرترین گزینه است. این در بالای وردپرس ساخته شده است ، محبوب ترین سازنده وب سایت ، به این معنی که شما می توانید هر تم WordPress را برای استفاده با WooCommerce انتخاب کنید.

با این حال ، شما می خواهید یک تم خاص WooCommerce را برای بهترین نتیجه انتخاب کنید.

خوشبختانه هزاران موضوع WooCommerce وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. بسیاری از آنها کاملا رایگان هستند و برخی از آنها با پرداخت هزینه ای اندک و از 30 دلار در دسترس هستند.

در اینجا موضوعات برتر WooCommerce با تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی وجود دارد.

برای لیست کامل ، به مقاله ما در بهترین مضامین WooCommerce

WooCommerce به شما امکان دسترسی به افزونه های صفحه ساز WordPress . این ابزارهای کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد طی چند دقیقه صفحات سفارشی محصول و طرح بندی صفحه فرود سفارشی را ایجاد کنید.

اگر نمی خواهید از تم WooCommerce رایگان یا پولی استفاده کنید ، پس می توانید یک توسعه دهنده وردپرس را برای توسعه WooCommerce سفارشی استخدام کنید.

مضامین سفارشی منحصر به فرد هستند و به طور خاص برای مشاغل شما ساخته شده اند. آنها به شما امکان می دهند ویژگی های سفارشی را در خود بگنجانید و ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

یک تم سفارشی بسته به ویژگی های شما و تخصص برنامه نویس شما بسیار گران می شود. هزینه کلی توسعه وب سایت سفارشی می تواند از 1500 تا 6000 دلار برای تجارت الکترونیکی با اندازه متوسط ​​شروع شود.

یک موضوع سفارشی در سطح شرکت با پلاگین های همراه خود ممکن است از 10،000 تا 30،000 $ هزینه داشته باشد.

هزینه طراحی Shopify

Shopify themes

Shopify الگوهای آماده را ارائه می دهد که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. همچنین ابزارهای داخلی برای سفارشی کردن طرح ، رنگ و سایر تنظیمات ارائه می دهد.

در حال حاضر 10 موضوع رایگان و 65 موضوع پولی در وب سایت Shopify موجود است. این تعداد بسیار کمی است ، به خصوص اگر با هزاران موضوع موجود برای ووکامرس مقایسه شود.

به طور متوسط ​​یک موضوع پرداخت شده برای Shopify از 160 دلار شروع می شود. ممکن است در بازارهای تم شخص ثالث تم های ارزان تری پیدا کنید که ممکن است موضوعات Shopify با قیمت پایین 59 دلار در دسترس باشد.

همچنین می توانید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا از شما یک موضوع سفارشی Shopify بسازد. با این حال ، Shopify در بین توسعه دهندگان به اندازه WooCommerce محبوب نیست ، این بدان معناست که استخدام استخدام شما بسیار ناچیز و نرخ ها بالاتر خواهد بود.

بسته به توسعه دهنده ای که انتخاب می کنید و نرخ آن ، هزینه ساخت یک طراحی سفارشی برای Shopify ممکن است بین 5،000 تا 30،000 $ USD باشد.

هزینه های طراحی BigCommerce

BigCommerce themes

BigCommerce همچنین تم های رایگان و رایگان را ارائه می دهد. در حال حاضر 12 تم رایگان در چندین سبک و بیش از 100+ تم با پرداخت در فروشگاه وجود دارد.

هر یک از این تم ها با استفاده از رابط کاربری بصری کاملاً قابل تنظیم هستند. شما می توانید آرم تجاری خود ، رنگ های سفارشی خود را اضافه کنید و سبک های مختلف طرح را برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

همه مضامین پاسخگوی موبایل هستند و برای نرخ تبدیل بالاتر طراحی شده اند. آنها کاملاً به دستورالعمل های پلت فرم BigCommerce و استانداردهای کدگذاری پایبند هستند ، بنابراین بدون توجه به اینکه کدام موضوع را انتخاب می کنید ، همان تجربه کاربری را خواهید داشت.

همچنین می توانید مضامین BigCommerce را از وب سایت های بازار شخص ثالث پیدا کنید. با این حال ، ممکن است این مضامین به کیفیت مضامین موجود در فروشگاه رسمی نباشد.

BigCommerce همچنین به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا مضامین سفارشی را بارگذاری کنند. می توانید توسعه دهنده ای را برای استخدام در دایرکتوری شریک رسمی BigCommerce یا بازارهای آزاد مانند UpWork پیدا کنید.

قیمت گذاری برای مضامین پرداخت شده BigCommerce از 160 دلار + شروع می شود. یک موضوع سفارشی BigCommerce بسته به توسعه دهنده یا نمایندگی ای که برای این کار استخدام کرده اید می تواند هزینه ای در حدود 3 تا 30 هزار دلار برای شما داشته باشد.

برآورد هزینه های طراحی برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی

ووکامرس – رایگان ، 99 دلار برای حق بیمه و 5000 دلار برای سفارشی

Shopify – رایگان ، 160 دلار برای حق بیمه و 5000 دلار برای سفارشی

BigCommerce – رایگان ، 160 دلار برای حق بیمه و 5000 دلار برای سفارشی

توجه: BigCommerce و Shopify دارای مضامین محدودی رایگان و پولی هستند. WooCommerce به شما امکان می دهد تا به هزاران تم رایگان و پولی ، مجموعه وسیعی از توسعه دهندگان و انعطاف پذیری بیشتر در طراحی دسترسی پیدا کنید.

4. هزینه افزودنیها و برنامه های افزودنی h4>

Addons and extensions

به سادگی امکان پذیر نیست که یک پلت فرم تجارت الکترونیکی تمام ویژگی های مورد نیاز شما را در یک نرم افزار قرار دهد. حتی اگر آنها تلاش کنند ، همه چیز بهم ریخته و استفاده از نرم افزار دشوار می شود.

برای رفع این مشکل ، بیشتر نرم افزارهای تجارت الکترونیکی با رویکرد مدولار ساخته می شوند. این اجازه می دهد تا نرم افزار اصلی با استفاده از برنامه های الحاقی و برنامه ها توسعه یابد.

این افزودنیها یا برنامه های افزودنی به شما امکان می دهد ویژگی های جدیدی را به وب سایت تجارت الکترونیکی خود اضافه کنید و عملکرد آن را گسترش دهید. بسیاری از آنها پرداخت می شوند و خرید آنها هزینه ساخت وب سایت تجارت الکترونیک را افزایش می دهد.

بیایید هزینه های افزونه ها و برنامه های افزودنی را در سیستم عامل های معروف تجارت الکترونیکی مقایسه کنیم.

برنامه های افزودنی و افزودنی WooCommerce

WooCommerce Extensions

وقتی نوبت به افزونه ها و برنامه های افزودنی می رسد ، هیچ پلت فرم تجارت الکترونیکی دیگری حتی به WooCommerce نزدیک نیست. هزاران افزونه رایگان و پولی برای ووکامرس موجود است که می توانید استفاده کنید.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که WooCommerce در بالای وردپرس اجرا می شود که به شما امکان دسترسی به بیش از 55،000 افزونه رایگان را نیز می دهد.

برای هر ویژگی که فکرش را بکنید یک پلاگین یا افزونه در دسترس است.

می خواهید چند نمونه ببینید؟ به انتخاب متخصص ما افزونه های ضروری WooCommerce که محبوب ترین افزونه های WooCommerce را به نمایش می گذارند (بیشتر آنها رایگان هستند).

قیمت گذاری لوازم اضافی WooCommerce از 19 دلار شروع می شود و می تواند به 299 دلار برسد (بستگی به برنامه های صدور مجوز و ویژگی های یک پلاگین دارد).

اگر این کافی نیست و شما یک ویژگی سفارشی می خواهید ، می توانید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا برای شما پلاگین ایجاد کند. هزینه این کار بسته به میزان کار مورد نیاز یا نرخ توسعه دهنده ای که برای این کار استخدام می کنید از 500 تا 10 هزار دلار برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

هزینه های افزونه WooCommerce: رایگان – 299 دلار و هزینه پلاگین های سفارشی 500 دلار – 10،000 دلار USD

هزینه افزونه های Shopify

Shopify app store

Shopify یک بستر SaaS است و نرم افزار اصلی کاملاً یکپارچه است تا حداکثر امنیت و ثبات را برای همه کاربران فراهم کند.

با این حال ، آنها API هایی را برای توسعه دهندگان ارائه می دهند تا خدمات و راه حل های خود را در Shopify ادغام کنند. این افزودنی ها به عنوان برنامه های شخص ثالث در فروشگاه برنامه Shopify در دسترس هستند.

صدها برنامه رایگان و پولی در دسترس است. قیمت برنامه های پولی متفاوت است و بیشتر آنها به صورت اشتراک ماهانه در دسترس هستند.

Shopify همچنین به شما امکان می دهد برنامه های خصوصی ساخته شده مخصوص فروشگاه خود را اضافه کنید. برنامه باید در جاهای دیگر ذخیره و اجرا شود و برای مدیریت مجوزهای دسترسی به برنامه می توانید کلیدهای API Shopify ایجاد کنید.

Shopify Addon Costs: Free – برنامه های مختلف اشتراک ماهیانه. برنامه سفارشی: 5000 دلار + به نرخ و مهارت برنامه نویس بستگی دارد.

هزینه AddC BigCommerce

BigCommerce apps

مشابه Shopify ، BigCommerce به شما امکان نصب برنامه های رایگان و پولی را نیز می دهد. بسیاری از این برنامه های شخص ثالث بصورت اشتراک ماهانه در دسترس هستند.

همچنین می توانید توسعه دهندگان را برای ایجاد برنامه های سفارشی برای یک فروشگاه استخدام کنید. این برنامه ها به عنوان برنامه پیش نویس ذخیره می شوند و فقط می توانید از آن در فروشگاه خاص استفاده کنید.

BigCommerce Addon Costs: رایگان – برنامه های اشتراک ماهانه متنوع. برنامه سفارشی: 1000 دلار + بسته به نرخ و مهارت برنامه نویس.

برآورد هزینه افزونه ها در یک وب سایت تجارت الکترونیکی

محاسبه این مورد دشوار است زیرا هر فروشگاه آنلاین از برنامه های مختلفی برای نیازهای خود استفاده خواهد کرد.

استفاده از افزونه های پرداختی بیشتر هزینه بالاتری خواهد داشت و کل هزینه های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. افزودنیهای دارای صورتحساب مکرر ، هزینه مداوم برای تجارت شما خواهد بود.

فرض ما بر این است که شما در مورد افزونه های پرداختی دقت کافی را خواهید داشت تا برآوردی کاملا محافظه کارانه از هزینه ها ارائه دهید.

هزینه های افزودنی: رایگان – 1000 دلار USD

افزونه های ووکامرس و افزونه های وردپرس به طور کلی ارزان تر هستند زیرا صورتحساب آنها به صورت سالانه است ، در حالی که برنامه های Shopify و BigCommerce به صورت ماهانه صورتحساب دریافت می شوند.

5. هزینه کل ساخت وب سایت تجارت الکترونیک h4>

Calculating total cost of an eCommerce website

اکنون که زمینه های مختلف هزینه برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی را پوشش داده ایم ، بیایید نگاهی به هزینه کل ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی بیاندازیم.
همانطور که قبلاً ذکر شد ، هر پلت فرم تجارت الکترونیکی به شما امکان انتخاب چقدر پول را می دهد. این بدیهی است که بر هزینه های کلی شما تأثیر می گذارد.

در زیر کل هزینه های برآورد شده برای ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی آورده شده است.

شروع کننده ووکامرس – 500 دلار – 3000 دلار (میزبانی مشترک ، طراحی پولی ، پلاگین ها و خدمات کمتر پرداخت شده).

سفارشی ووکامرس – 5000 دلار – 10،000 دلار (میزبانی مدیریت شده وردپرس ، طراحی تجارت الکترونیکی سفارشی ، افزونه ها و خدمات پولی).

WooCommerce Enterprise – 10،000 دلار + (سرورهای اختصاصی میزبان ، طراحی و ویژگی های سفارشی ، افزونه ها و خدمات پولی).

Shopify – 1000 دلار – 10 هزار دلار + (با فروش بیشتر و استفاده از سرویس پرداخت شخص ثالث هزینه های شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد).

BigCommerce 1000 دلار – 10 هزار دلار + (وقتی از شما بخواهید که برنامه خود را ارتقا دهید هزینه های شما افزایش می یابد)

هزینه یک سایت تجارت الکترونیکی WooCommerce / WordPress بین 500 تا 3000 دلار برای یک تجارت اینترنتی تجارت الکترونیکی شروع می شود. این بهترین ارزش را برای پول شما به شما می دهد زیرا قوی ترین ، انعطاف پذیرترین و آسان ترین کاربرد پلت فرم است.

  • شما مجبور به پرداخت هزینه معاملات اضافی نخواهید بود
  • WooCommerce میزان فروش یا تعداد کالاهایی را که اضافه می کنید محدود نمی کند
  • می توانید از آن در هر سرویس شخص ثالث استفاده کنید
  • بهترین گزینه های طراحی برای بهبود تبدیل ها و فروش بیشتر را دارد

اگر ترجیح می دهید میزبانی توسط خودتان حفظ نشود ، پس BigCommerce با عدم پرداخت هزینه تراکنش برای استفاده از خدمات پرداخت ترجیحی ، در هزینه شما صرفه جویی می کند.

همچنین می توانید از BigCommerce با WordPress استفاده کنید ، به BigCommerce اجازه می دهد فروشگاه و WordPress شما را برای مدیریت محتوای بازاریابی اداره کند.

سرانجام ، Shopify می تواند گزینه ای ارزان برای ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی باشد اما فقط در صورتی که از Shopify Payments برای پذیرش پرداخت کارت اعتباری در وب سایت خود استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر به مقایسه های ما مراجعه کنید: – کدام یک بهتر است؟ (مقایسه) “> WooCommerce vs BigCommerce

و WooCommerce vs Shopify .

6. پاداش: هزینه های رشد تجارت الکترونیک h4>

Cost of growing your eCommerce business

اکنون که سایت تجارت الکترونیک خود را ایجاد کرده اید. بعدی چیست؟

قسمت جالب واقعی وقتی شروع می شود که تجارت تجارت الکترونیک خود را شروع می کنید. این قسمت برای بیشتر مبتدیان دردناک و طاقت فرسا است ، اما بسیار سودآور است.

این دردناک است زیرا اگر از ابزار مناسب استفاده نکنید می تواند بسیار آهسته باشد. با استفاده از ابزارهای مناسب برای رونق کسب و کار خود می توانید فروش و تبدیل سریع به بازار را افزایش دهید.

اگرچه این ابزارها به هزینه های کلی شما نیز اضافه می شوند ، بازده سرمایه آنها آنقدر زیاد است که به طور خودکار هزینه را توجیه می کند.

در زیر بهترین گزینه ها برای بهترین ابزارهای بازاریابی برای رشد تجارت تجارت الکترونیک با هزینه های آنها آورده شده است.

ابزارهای بازاریابی

1 OptinMonster

OptinMonster

وقتی سایت تجارت الکترونیکی شما بازدیدکنندگان را شروع می کند ، یاد خواهید گرفت که بیشتر بازدیدکنندگان بدون خرید خرید را ترک می کنند. آیا خوب نیست که بتوانید با آنها در تماس باشید تا بتوانید آنها را برای خرید متقاعد کنید؟

این کاری است که OptinMonster انجام می دهد.

این بهترین نرم افزار تولید سرب در جهان است زیرا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت متروکه را به سرنخ و مشتری تبدیل کنید. OptinMonster با هر نوع وب سایت و همه سیستم عامل های تجارت الکترونیکی کار می کند.

برای دستورالعمل ها و مثالهای عملی ، به مقاله ما در نحوه تبدیل بازدید کنندگان به مشتری .

هزینه: ما به شما توصیه می کنیم حداقل با طرح Plus آنها شروع کنید. این هزینه با پرداخت صورتحساب سالانه 19 دلار در ماه است.

تماس مداوم

Constant Contact

بهترین راه برای برقراری ارتباط با بازدید کنندگان وب سایت از طریق ایمیل است که هنوز هم روش ارجح برقراری ارتباط توسط مشتریان است.

شما باید از روز 1 شروع به ساختن یک لیست ایمیل در فروشگاه تجارت الکترونیک خود کنید. اساساً ، هر روز که ایمیل جمع آوری نمی کنید ، ضرر می کنید.

ساده ترین راه برای شروع بازاریابی از طریق ایمیل استفاده از تماس ثابت . این بهترین نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل در بازار به شما امکان می دهد پیام های هدفمندی را برای مشترکان ارسال کنید و فروش خود را افزایش دهید.

برای جزئیات و دستورالعمل های گام به گام ، به آموزش ما در نحوه راه اندازی خبرنامه ایمیل .

هزینه: از 20 دلار در ماه شروع می شود.

گزینه های جایگزین: ما همچنین SendinBlue و قطره بستگی به موارد استفاده دارد.

3. SEMRush

SEMRush

بهترین منبع برای دسترسی رایگان به وب سایت خود موتورهای جستجو هستند. برای استفاده از آنها ، باید به یادگیری ادامه دهید SEO تجارت الکترونیک .

SEMRush بهترین ابزار جستجوگرها در بازار. این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی رقبای خود را برای چه رتبه ای رتبه بندی کنید و چگونه می توانید آنها را با رتبه بالاتر شکست دهید

فقط با چند کلیک ایده های بهینه سازی برای شما فراهم می کند که می توانید با حداقل تلاش آنها را پیاده سازی کنید.

برای دستورالعمل ها و جزئیات ، به راهنمای ما در چگونگی انجام درست تحقیقات کلمات کلیدی .

هزینه: شروع از 99.95 دلار در ماه.

4. Nextiva

Nextiva%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%20%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%20%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%8C%20%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%D8%B1%D8%B3%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%B3%D8%A8%20%D9%88%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A8%20%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF.%20_

%20 Nextiva بهترین خدمات تلفنی تجارت در بازار . به شما امکان می دهد از یک شماره در چندین دستگاه ، تلفن ، تلفن همراه و حتی رایانه استفاده کنید.

از طریق فناوری پروتکل صوتی از طریق اینترنت که به آن VoIP تجاری . در مقایسه با تلفن های ثابت سنتی ، ارزان تر است و به شما امکان می دهد تماس های مربوط به تجارت خود را به طور موثر مدیریت کنید.

هزینه: شروع از $ 20 / ماه / کاربر.

جایگزین: RingCentral یکی دیگر از موارد محبوب برنامه شماره تلفن مجازی .

5. بازاریابی PPC

راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیکی فوراً شروع به کسب درآمد برای مشاغل شما نمی کند. مدتی طول می کشد تا بتوانید بازدید از وب سایت خود را جستجو کنید. در همین حال ، شما همچنان هزینه میزبانی و سایر خدمات را پرداخت خواهید کرد.

اینجا جایی است که بازاریابی PPC می تواند کمک کند.

بازاریابی PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک به شما امکان می دهد تبلیغات را برای کلمات کلیدی هدفمند در نتایج جستجو نمایش دهید. می توانید با استفاده از SEMRush کلمات کلیدی PPC را که مشتری های شما هدف قرار داده اند پیدا کنید و در عرض چند دقیقه یک استراتژی موثر را برنامه ریزی کنید.

بهترین مکان برای شروع اولین مبارزات PPC شما است Google Ads . استفاده از آن بسیار آسان است و حتی مبتدیان مطلق نیز می توانند بدون هیچ گونه کمکی شروع به کار کنند.

کمپین های PPC نیازی به هزینه زیادی ندارند. می توانید بودجه کمی تعیین کنید ، یک کمپین بسیار هدفمند اجرا کنید و سپس بودجه را افزایش دهید تا منجر به فروش بیشتر شود.

PPC فقط برای راه اندازی تجارت الکترونیک نیست ، شما می توانید در کنار تلاش های SEO خود به بازاریابی PPC ادامه دهید تا ترافیک مورد نظر خود را به فروشگاه خود برسانید.

هزینه: شما می توانید از 100 دلار کم شروع کنید و بودجه مورد نیاز خود را افزایش دهید.

رشد صحیح تجارت الکترونیکی چقدر هزینه خواهد داشت؟

اساساً ، این به خود شما بستگی دارد. هدف شما باید یافتن توازن مناسب از ابزارهایی باشد که بر اساس آن ایجاد می شوند. همچنان که کسب و کار شما رشد می کند و بودجه بیشتری برای گسترش دارید ، ابزارهای جدید را امتحان کنید.

برآورد هزینه هک رشد: 1000 دلار تا نامحدود

امیدواریم این مقاله ایده خوبی در مورد هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیکی به تعداد واقعی داشته باشد. ما توصیه می کنیم صرفه اقتصادی داشته باشید و فقط در مواردی هزینه کنید که برای تجارت شما ضروری است.

همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی تجارت خود را با بودجه بسیار کم و کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/ecommerce-website-cost-real-numbers/.

دیدگاهتان را بنویسید