چگونه می توان Grid View را برای کتابخانه رسانه در وردپرس اضافه کرد

ما در حال کار بر روی نحوه به صورت انبوه تصاویر برجسته را از پستها حذف کنید در وردپرس ، و ما را به فکر فرو برد که تعداد بسیار زیادی وجود دارد کارهایی که می توان برای بهبود کتابخانه رسانه انجام داد. در حال حاضر کتابخانه رسانه تمام رسانه شما را در یک نمایش لیست با یک تصویر کوچک از تصاویر نشان می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با پیش نمایش تصویر بزرگتر و رابط کاربری بهتر ، یک نمای شبکه برای کتابخانه رسانه در وردپرس اضافه کنید.

Images in WordPress media library displayed in a grid

چه کسی باید از نمای شبکه استفاده کند؟ چرا بهتر است؟ h4>

بسیاری از افراد برای به اشتراک گذاشتن عکس با استفاده از تلفن های هوشمند خود از وردپرس استفاده می کنند. مضامین عکاسی بسیار جذاب وردپرس وجود دارد و موضوعات نمونه کارها که به افراد اجازه می دهد نه تنها عکس های آنها ، بلکه انواع دیگری از هنر دیجیتال را نیز به نمایش بگذارد. در قسمت جلوی سایت ، این مضامین می توانند تصاویر را با افزودن اندازه تصویر و استفاده از ارسال تصاویر کوچک یا تصاویر برجسته . اما در قسمت مدیر ، این نمای لیست کمتر از حد مطلوب است. پیش نمایش تصویر بسیار کوچکتر است و نمای لیست شامل ستونی برای جزئیات است که اکثر مردم حتی به آنها نگاه نمی کنند.

از طرف دیگر ، جایگزینی نمای لیست پیش فرض کتابخانه رسانه با شبکه رسانه ای ، کاملاً تجربه کاربر را تغییر می دهد. مرور رسانه ها ، مقایسه تصاویر ، ویرایش آنها و غیره آسان تر می شود و بیشتر از سایر اطلاعات به نمایش بصری تصاویر توجه می کند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه نمایش کتابخانه رسانه وردپرس در نمای شبکه h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی MP6 plugin. MP6 یک تکرار رابط کاربر وردپرس است که توسط بنیانگذار وردپرس مت مولن وگ و دیگر توسعه دهندگان اصلی وردپرس ایجاد شده است. همچنین می تواند آینده مدیر وردپرس back-end. هنگامی که افزونه MP6 را نصب و فعال کردید ، UI مدیر وردپرس شما را تغییر می دهد.

WordPress Admin UI with MP6 plugin

مورد بعدی که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین Media Grid . خارج از جعبه کار می کند بنابراین هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. کافی است به رسانه »کتابخانه بروید و روی نمای شبکه کلیک کنید.

WordPress media library in grid view

می توانید اندازه تصاویر کوچک پیش نمایش رسانه را با نوار لغزنده در بالا تنظیم کنید. با کلیک بر روی تصویر ، صفحه ویرایش تصویر باز می شود. همچنین می توانید چندین تصویر را انتخاب کرده و آنها را در کنار یکدیگر مقایسه کنید.

افزونه های Media Grid و MP6 هر دو تلاشی برای اصلاح UI مدیر وردپرس برای تجربه کاربری بهتر هستند. فکر می کنید چه تغییرات دیگری برای بهبود رابط کاربری مدیر وردپرس بسیار مناسب خواهد بود؟ با ارسال نظر در زیر ، افکار خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/add-grid-view-media-library-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید