چگونه به کاربران اجازه دهیم رمزهای عبور را در صفحه ورود به وردپرس مخفی و نمایش دهند

آیا نماد چشم را در قسمت رمز عبور بسیاری از وب سایت ها و برنامه های معروف دیده اید؟ با کلیک بر روی این نماد ، رمز عبوری را که تایپ می کنید نشان می دهد که اگر در دستگاه همراه هستید یا با رابط تایپ مورد استفاده خود آشنا نیستید ، بسیار عالی است. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه دهید رمزهای ورود را در صفحه ورود وردپرس پنهان کنند.

Show or Hide Password on WordPress Login Screen

پوشاندن رمز عبور (آن دسته از گلوله هایی که هنگام تایپ رمز عبور ظاهر می شوند) به روشی عادی در طراحی رابط کاربر برای صفحه های رایانه تبدیل شد. دلیل آن جلوگیری از این بود که افراد دیگر به صفحه شما نگاه کنند و رمز ورود شما را بخاطر بسپارند. با این حال ، اخیراً بسیاری از طراحان تجربه کاربر این بحث را شروع کرده اند که پوشاندن رمز عبور غیرضروری است و باید متوقف شود. یکی از دلایلی که باعث می شود مردم احساس کنند استفاده بیشتر از دستگاه های تلفن همراه و رایانه های لوحی است. افرادی که طرفدار پوشاندن رمز عبور هستند ، استدلال می کنند که هنوز هم ممکن است لازم باشد کاربران رمز ورود خود را در صفحه ای غیر خصوصی مانند دفاتر ، پروژکتورهای صفحه یا فضای عمومی شلوغ وارد کنند.

پاسخ ساده این بحث این است که به کاربران گزینه ای برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهند گذرواژه های خود را هنگام تایپ کردن مخفی یا ماسک بزنند ، ارائه دهند. برای ارائه این قابلیت در وب سایت دارای وردپرس ، اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی hideShowPassword پلاگین. این افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. به سادگی از قسمت مدیریت وردپرس خارج شوید و آن را در صفحه ورود به سیستم وردپرس خود مشاهده کنید.

در حالی که رفع نقص رمز عبور می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد ، ما هنوز هم اکیداً به کاربران خود توصیه می کنیم از رمزهای عبور قوی استفاده کنند اگر یک سایت وردپرس چند کاربره را اجرا می کنید ، می توانید عنوان گذرواژههای قوی را مجبور کنیم به سایر کاربران نیز.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید نماد پنهان کردن / نمایش گذرواژه ها را در صفحه ورود به وردپرس اضافه کنید. به نظر شما رفع نقص رمز عبور بی ربط و غیرضروری است؟ با نظر دادن در پایین ما را مطلع کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-hideshow-passwords-on-wordpress-login-screen/.

دیدگاهتان را بنویسید