چگونه می توان مدیریت ابزارک های وردپرس را با نوارهای کناری Sane Widget بهبود بخشید

ابزارکها کشیدن و رها کردن عناصر را در نوارهای کناری مختلف و مناطق آماده ویجت وب سایتهایشان برای همه آسان می کنند. هنگام کار بر روی بهترین تم های پاسخگو وردپرس ، ما متوجه شدیم که بیشتر تم های وردپرس دارای بسیاری از مناطق آماده آماده ویجت و ستون های فرعی هستند. به عنوان مثال ، یک نوار کناری بالایی ، نوار کناری سمت راست ، نوار کناری سمت چپ ، مناطق ویجت پاورقی و غیره وجود دارد. اکنون اگر به قسمت ابزارک ها در صفحه مدیریت وردپرس خود نگاه کنید ، این یک لیست طولانی از مناطق ویجت دارد که کاربران می توانند ویجت ها را با آن کشیده و رها کنند. این نه تنها آن را بسیار آزار دهنده می کند بلکه برای مبتدیان نیز بسیار سخت می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه بهبود مدیریت ویجت وردپرس با Side Widget Sidebars را به شما نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نوارهای کناری ابزارک صحیح . پس از فعال کردن افزونه ، به ابزارهای ظاهری »مراجعه کنید و متوجه یک منوی کشویی بالای ناحیه ابزارک می شوید. اکنون به جای نشان دادن همه مناطق ابزارک خود در یک ستون طولانی ، می توانید از منوی کشویی انتخاب کنید که کدام منطقه ویجت یا نوار کناری را ویرایش کنید.

Sane Widgets Sidebars simplifies the Widgets and Sidebar management in WordPress

این مورد به ویژه برای مضامین دارای بسیاری از مناطق آماده آماده ویجت و ستون های فرعی مفید است. به کاربران امکان می دهد ابزارک ها را به راحتی در ستون های فرعی خاص بکشید و رها کنید. این افزونه هیچ تغییری در جلوی وب سایت شما ایجاد نمی کند. این فقط به شما امکان می دهد نوارهای کناری و مناطق آماده ویجت را در صفحه مدیریت ابزارک ها برای موضوع خود مرتب کنید.

این نیز یک راه حل عالی برای توسعه دهندگانی است که در حال ساختن یک موضوع سفارشی برای مشتری هستند و می خواهند استفاده از آن آسان باشد.

در وردپرس 3.6 ، ما رابط کاربری جدید و بهبود یافته ای برای صفحه مدیریت منوها مشاهده کردیم. نویسنده افزونه Sane Widget Sidebars (تیم WebDevStudios) تصمیم گرفته است تا در انتشار وردپرس 3.8 سهیم باشد. امید این است که صفحه رابط کاربری وردپرس Widgets شاهد تازه سازی باشد ، بنابراین استفاده از آن آسان است. به مقاله آنها برای برخی از تصاویر صفحه اولیه.

نظر شما در مورد صفحه رابط کاربر فعلی ابزارک ها چیست؟ دوست دارید چه چیزی را تغییر بدهید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/improve-wordpress-widget-management-sane-widget-sidebars/.

دیدگاهتان را بنویسید