چگونه اعلان های کاربر جدید را در وردپرس غیرفعال کنیم

اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توانند دریافت اعلان های ایمیل کاربر جدید را در وردپرس متوقف کنند. اگر ثبت نام کاربر را در سایت خود فعال کرده باشید ، وردپرس با هر بار ثبت نام کاربر جدید ، ایمیل اعلان را به آدرس ایمیل مدیر ارسال می کند. در سایت های معروف که روزانه چندین کاربر به آن می پیوندند ، این ایمیل ها بسیار آزار دهنده می شوند. اگر قبلاً از ثبت نام هرزنامه و مایل نیستید برای هر کاربر جدید اعلان های ایمیل دریافت کنید ، بنابراین ممکن است بخواهید این اعلان ها را خاموش کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اعلان های کاربر جدید را در وردپرس غیرفعال کنید.

New user notification email

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی غیرفعال کردن ایمیل های اعلان کاربر جدید . پس از فعال شدن ، این افزونه به سادگی ایمیل های اعلان کاربر جدید را در وردپرس غیرفعال می کند. خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

توجه داشته باشید که این افزونه بر ایمیل های ارسال شده توسط وردپرس تأثیری ندارد. به عنوان مثال ، کاربران ثبت نام شده در سایت شما هنوز نام کاربری و رمز عبور خود را در ایمیل دریافت می کنند. همچنین اگر نام کاربری یا گذرواژه خود را فراموش کنند ، می توانند حساب های خود را بازیابی کنند. این افزونه فقط ایمیل های اعلان کاربر جدید را که به آدرس ایمیل مدیر در سایت وردپرس شما ارسال شده است غیرفعال می کند. اگر به دلایلی کاربران شما از وب سایت شما ایمیل دریافت نمی کنند ، پس باید سعی کنید وردپرس را تنظیم کنید تا از سرورهای Gmail SMTP .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد ایمیل های اعلان کاربر جدید را در وردپرس غیرفعال کنید. برای بازخورد و س questionsال می توانید در زیر نظر خود را بنویسید یا در به ما بپیوندید توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-new-user-notifications-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید