نحوه افزودن یک سیستم رتبه بندی ساده کاربر برای نظرات وردپرس

آیا می خواهید تعامل کاربران را در سایت خود افزایش دهید؟ گیمیفیکیشن یک روش ثابت شده برای افزایش تعامل است. اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما راهی آسان برای افزودن سیستم رتبه بندی کاربران برای نظرات وردپرس خواسته است. این ایده از تالارهای گفتمان آنلاین گرفته شده است که در آن کاربران بر اساس تعداد پاسخ هایی که ارسال می کنند ، رتبه های ویژه ای می گیرند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سیستم ساده رتبه بندی کاربر برای نظرات وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن نظرات کاربر رتبه بندی ساده پلاگین. پس از فعال سازی افزونه ، برای اصلاح و ایجاد رتبه های کاربر جدید ، باید به نظرات »همه رتبه ها بروید.

Create user ranks based on number of comments by a user in WordPress

با علامت کادر کنار جعبه رتبه نمایش نظر خودکار شروع کنید. این پلاگین به طور خودکار رتبه کاربر را در کنار نام هر کاربر در نظرات ارسال شده توسط آنها نشان می دهد. به طور پیش فرض این افزونه دارای دو رتبه کاربر است: Reader و مفسر . می توانید رتبه های کاربر خود را ایجاد کنید و تعداد نظرات مورد نیاز برای رسیدن به آن رتبه را اضافه کنید. در تعداد رتبه هایی که می توانید ایجاد کنید محدودیتی وجود ندارد.

پس از افزودن رتبه ها ، برای ذخیره تنظیمات خود باید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. از یک پست یا صفحه دارای نظرات در سایت خود دیدن کنید تا در عمل مشاهده کنید.

اگر از یک وب سایت موفق استفاده می کنید ، این احتمال وجود دارد که کاربران در انجمن آنلاین شما فقط برای کسب رتبه شروع به اظهار نظرهای بی معنی و بی فایده کنند. برای دلسرد کردن این رفتار ، می توانید کاربران را به گزارش نظرات نامناسب . همچنین می توانید دارای نظرات خوب و نظرات بی فایده را در وردپرس دفن کنید.

امیدواریم این مقاله با افزودن سیستم رتبه بندی کاربران برای نظرات ، به شما در تقویت بحث در سایت وردپرسی کمک کرده باشد. به ما اطلاع دهید که چگونه خوانندگان خود را به اظهار نظر تشویق می کنید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-simple-user-ranking-system-for-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید