چگونه پست های مهم را برای دسته بندی ها در وردپرس اضافه کنیم

پست های مهم به شما امکان می دهند پست های برجسته در وردپرس و نمایش آنها به صورت متفاوت در صفحه اصلی سایت شما. اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند پست های مهم را در صفحات دسته اضافه کنند. با افزودن پست های مهم در صفحات دسته شما می توانید پست های برجسته را از آن دسته خاص نمایش دهید. در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه پست های مهم را برای دسته ها در وردپرس اضافه کنید.

A sticky post on a category page

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی دسته مهم پست . صفحه تنظیمات خاصی برای این افزونه وجود ندارد. به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید ، و می توانید جعبه متای ‘Category Sticky’ جدید را در منطقه ویرایش پست مشاهده کنید.

Making a post sticky in a category

در مرحله بعد ، به سادگی مقوله ای را انتخاب کنید که می خواهید این پست در آن به عنوان یک پست مهم نمایش داده شود و تغییرات خود را ذخیره کنید.

اگر می خواهید پست مهم دیگری را در آن دسته تنظیم کنید ، پس باید علامت دسته را از پست مهم قبلی بردارید. ثبت پست در همان گروه الزامی نیست. به عنوان مثال پستی که در دسته اطلاعیه ها ثبت شده است ، می تواند در دسته اخبار چسبناک شود.

هر دسته در هر زمان فقط می تواند یک پست مهم داشته باشد. همچنین هر پست فقط می تواند برای یک دسته مهم باشد.

به طور پیش فرض پلاگین یک حاشیه سیاه در بالا و پایین پست چسبنده دسته اضافه می کند تا آن را از سایر پست ها متمایز کند. با علامت زدن کادر انتخاب Hide Sticky Post Border می توانید آن را غیرفعال کنید. وقتی این کادر علامت گذاری نشده است ، پلاگین یک کلاس چسبنده به دسته به پست چسبنده دسته اضافه می کند. می توانید این را در صفحه سبک طرح زمینه فرزند خود نادیده بگیرید.

.category-sticky {
مرز: هیچ؛
background-color: # f5f5f5؛
}

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پست های مهم را به دسته های وردپرس خود اضافه کنید. برای س questionsال و بازخورد می توانید در مورد توییتر نظر خود را با ما در میان بگذارید یا به ما بپیوندید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-sticky-posts-for-categories-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید