نحوه رفع بروزرسانی وردپرس ناموفق / انتشار خطای ناموفق

آیا می خواهید خطای بروزرسانی وردپرس را با شکست مواجه کنید یا خطای ناموفق را در وب سایت خود منتشر کنید؟

گاهی اوقات هنگام ویرایش یک پست یا صفحه ، ممکن است خطای به روزرسانی ناموفق یا انتشار را ببینید. این خطا هیچ سرنخی را نشان نمی دهد ، که این امر خصوصاً برای مبتدیان دشوار است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای ناموفق به روزرسانی وردپرس را برطرف کنید. ما همچنین توضیح خواهیم داد که علت این مسئله چیست و چگونه در آینده از این امر جلوگیری کنیم.

Fixing the updating failed or publishing failed error in WordPress post editor

چه عواملی باعث بروزرسانی ناموفق یا انتشار خطای ناموفق در وردپرس می شود؟ h4>

عدم برقراری ارتباط با WordPress REST API باعث بروز خطای “Update Failed” یا “Publishing Failed” در وردپرس می شود.

Updating failr or Publishing failed error in WordPress post editor

اساساً ، وردپرس برای ارسال و دریافت درخواست به پایگاه داده وردپرس .

اگر نتواند آن درخواست ها را ارسال و دریافت کند ، ممکن است برخی از بخشهای وب سایت وردپرس شما نتوانند کار کنند. این شامل ویرایشگر بلوک وردپرس ، که از API برای ارسال درخواست های به روزرسانی و انتشار به وردپرس استفاده می کند.

چرا وردپرس نمی تواند از REST API استفاده کند؟

حال ممکن است از خود بپرسید که اگر من هیچ تغییری در وب سایت خود ایجاد نکردم ، پس چرا REST API به تنهایی کار خود را متوقف کرد؟

چندین سناریو وجود دارد که ممکن است مانع استفاده وردپرس از REST API شود. به عنوان مثال ، ممکن است شما به اینترنت متصل نباشید یا اتصال خود را از دست داده باشید.

دلایل دیگر ممکن است کمی پیچیده تر باشد. به عنوان مثال ، ممکن است شما به طور تصادفی URL سایت را تغییر داد ، ممکن است یک افزونه وردپرس باعث ایجاد این مشکل شده باشد یا سرویس شخص ثالث تماس های API را مسدود کند.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه عیب یابی و رفع خطای ناموفق به روزرسانی وردپرس بیندازیم.

مرحله 1. اتصال اینترنت و آدرس سایت خود را بررسی کنید h4>

مهمترین دلیل بروزرسانی خطای ناموفق در وردپرس قطع ارتباط WiFi است. اگر هنگام نوشتن یک پست وبلاگ ، رایانه شما اتصال به اینترنت را قطع کند ، وردپرس در ذخیره تغییرات شما موفق نخواهد شد.

با مراجعه به وب سایت های دیگر در یک برگه مرورگر جدید ، مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.

اگر اینترنت شما خوب کار می کند ، مورد بعدی که می خواهید بررسی کنید تنظیم URL سایت وردپرس است.

نگران نباشید ، به صفحه تنظیمات »عمومی بروید و از صحت گزینه های آدرس سایت و آدرس وردپرس اطمینان حاصل کنید. برای اکثر وب سایت ها ، باید URL های یکسان در هر دو زمینه داشته باشید.

WordPress site URL setting

اگر تنظیمات URL سایت شما خوب به نظر می رسد و به اینترنت متصل هستید ، می توانید به سراغ عیب یابی بیشتر بروید.

مرحله 2. با استفاده از بهداشت سایت وردپرس وضعیت REST API را بررسی کنید h4>

وردپرس با داخلی ساخته شده است ابزار بهداشت سایت ، که اطلاعات مهمی در مورد امنیت و عملکرد سایت شما را نشان می دهد.

برای مشاهده گزارش ، به صفحه ابزارها »سلامت سایت بروید. اگر REST API کار نمی کند ، آن را در زیر بهبودهای توصیه شده مشاهده خواهید کرد به عنوان “REST API با نتیجه غیرمنتظره ای روبرو شد” .

REST API error in WordPress Site Health

همچنین ممکن است برخی از اطلاعات اشکال زدایی را به شما نشان دهد که ممکن است توضیح دهد چه اتفاقی افتاده است که وردپرس با REST API تماس برقرار کرده است. مطالعه این موضوع ممکن است به شما نشان دهد که پلاگین یا سرویس شخص ثالث چه مشکلی برای شما ایجاد می کند.

با این حال ، اگر سرنخی به شما نمی دهد ، می توانید به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3. همه افزونه های وردپرس خود را غیرفعال کنید h4>

اگر یک افزونه وردپرس باعث بد رفتاری REST API شده باشد ، ساده ترین راه برای یافتن آن غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس است.

می توانید به صفحه پلاگین ها »افزونه های نصب شده بروید و کادر انتخاب همه افزونه ها را علامت بزنید. پس از آن ، از لیست کشویی Bulk Actions برای غیرفعال کردن تمام افزونه ها استفاده کنید.

Deactivate all WordPress plugins

بعد از آن ، می توانید به صفحه ویرایش پست بروید و سعی کنید آن را به روز کنید. اگر خطای Update Failed از بین رفت ، این بدان معناست که یکی از افزونه های شما باعث بروز این مشکل شده است.

اکنون می توانید افزونه های وردپرس خود را یکبار فعال کنید و سعی کنید خطا را بازتولید کنید. هنگامی که پلاگین را برای ایجاد مشکل پیدا کردید ، می توانید از نویسنده افزونه پشتیبانی بگیرید یا یک پلاگین جایگزین پیدا کنید.

از طرف دیگر ، اگر غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس خطایی را برطرف نکرد ، به مرحله بعدی ادامه دهید.

مرحله 4. سرویس فایروال وب سایت را بررسی کنید h4>

اگر از سرویس فایروال وب سایت استفاده می کنید مانند Sucuri یا Cloudflare ، بنابراین این احتمال وجود دارد که این سرویس ها درخواست های REST API را مسدود کنند.

اگر فیلترهای فایروال آنها آدرس IP شما را مشکوک بدانند ، این اتفاق می افتد. اگر وب سایت شما در جریان است ، آنها همچنین می توانند درخواست های REST API را مسدود کنند حمله DDOS .

اگر از Cloudflare استفاده می کنید ، می توانید Cloudflare را موقتاً غیرفعال کنید تا ببینید آیا این مسئله مشکل شما را برطرف می کند.

به طور معمول ، تنظیمات Cloudflare را در بخش دامنه ها در داشبورد میزبانی خود پیدا خواهید کرد. Bluehost کاربران می توانند در بخش من برگه سایت ها »مدیریت» عملکرد .

Temporarily disable Cloudflare in Bluehost

اگر از Sucuri ، سپس می توانید با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید و آنها می توانند آدرس IP شما را در لیست سفید قرار دهند یا به شما اطلاع دهند که چه چیزی باعث بروز این مشکل شده است.

افزونه ها و خدمات فایروال بیشترین علت بروز خطای ناموفق در بروزرسانی هستند. با این حال ، اگر هنوز خطا را مشاهده می کنید ، چند کار دیگر وجود دارد که می توانید انجام دهید.

مرحله 5. ورود به سیستم اشکالزدایی وردپرس را فعال و مرور کنید h4>

وردپرس با ویژگی داخلی برای ثبت همه خطاهای وردپرس همراه است. خطاهای REST API را ثبت نمی کند ، اما به شما کمک می کند مشکلات دیگری را که باعث ایجاد خطا می شوند را ببینید.

نگران نباشید ، خطوط زیر را به عنوان خود اضافه کنید پرونده wp-config.php .

// WP_DEBUG را به true تغییر دهید

define ('WP_DEBUG'، true)؛

// گزارش خطاهای وردپرس را ثبت کنید

define ('WP_DEBUG_LOG' ، درست است)؛

فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کرده و پرونده را به سرور خود بارگذاری کنید. اکنون می توانید برای تولید مجدد خطا ، پستی را در وردپرس منتشر یا به روز کنید.

پس از آن ، می توانید به با استفاده از سرویس گیرنده FTP و به / wp-content / پوشه بروید. از اینجا می توانید فایل debug.log را در رایانه خود بارگیری کنید.

Debug log file in WordPress

می توانید فایل اشکال زدایی را در یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad باز کنید. این ممکن است حاوی چند خطا ، هشدار یا اخطار باشد که توسط وردپرس هنگام کار در سایت خود یا بازدید یک کاربر از آن گرفته شده است.

Debug log file showing PHP errors in WordPress

اگر موردی را مشاهده کردید که شما را به یک پلاگین یا پرونده تم هدایت می کند ، این می تواند یک نکته مفید باشد. سپس می توانید هنگام درخواست پشتیبانی در بخشهای WordPress.org یا ارائه دهنده میزبانی خود ، این خطا را ذکر کنید.

مرحله 6. به طور موقت به ویرایشگر کلاسیک وردپرس بروید h4>

یک راه حل موقتی برای این خطا فعال کردن ویرایشگر کلاسیک است. این ویرایشگر قدیمی وردپرس است که برای به روزرسانی و انتشار محتوا به REST API اعتماد نمی کند.

با نصب و فعال کردن افزونه Classic Editor . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه فعال کردن ویرایشگر کلاسیک در وردپرس .

پس از فعال سازی ، می توانید پستی را که کار می کردید به سادگی ویرایش کنید. شما می توانید آن را ذخیره کنید و بدون دیدن خطای به روزرسانی ناموفق یا انتشار اشتباه در وردپرس ، آن را ذخیره و منتشر کنید.

Classic editor

مرحله نهایی: درخواست پشتیبانی کنید h4>

اگر همه راه های دیگر ناموفق بود ، ممکن است لازم باشد درخواست پشتیبانی کنید. می توانید با تماس مستقیم با ارائه دهنده خدمات میزبانی خود شروع کنید. آنها دسترسی به گزارش های سرور و ابزارهای اضافی دارند. همچنین می تواند توسط یک سرور با پیکربندی اشتباه تنظیم شده باشد یا در انتهای آنها دچار اشکال شود.

همچنین می توانید در تالارهای گفتگوی WordPress.org یا WPBeginner Facebook Group که سایر متخصصان و کاربران می توانند به شما در رفع خطا کمک کنند.

برای جزئیات بیشتر ، به مقاله ما در مورد نحوه صحیح درخواست پشتیبانی از وردپرس و دریافت آن.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا خطای بروزرسانی یا انتشار ناموفق وردپرس را برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-wordpress-updating-failed-publishing-failed-error/.

دیدگاهتان را بنویسید