نحوه ایجاد چت روم با استفاده از وردپرس برای کاربران خود

دیروز ، یک پلاگین بسیار جالب توجه مورد توجه ما قرار گرفت. به طور معمول وقتی جوامع می خواهند چت انجام دهند ، از Twitter استفاده می کنند. برای چت های خصوصی ، می دانیم برخی از افراد از Skype استفاده می کنند ، دیگران از IRC استفاده می کنند. خوب ، برد ویلیامز و تیم WebDevStudios توسعه یک پلاگین چت روم جدید را شروع کرده اند که به شما امکان می دهد با استفاده از رابط اداری وردپرس اتاق های گفتگو ایجاد کنید تا کاربران شما بتوانند در آن شرکت کنند. اگرچه این پلاگین در مراحل ابتدایی است ، اما پتانسیل خوبی برای سایت های دارای تعداد زیادی از کاربران.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که افزونه چت روم . پس از فعال شدن ، یک گزینه منوی جدید اضافه شده به نام Chat Rooms مشاهده خواهید کرد. می توانید چت ها را دقیقاً مانند افزودن صفحه اضافه کنید.

Chat Room Backend

فقط کاربران وارد شده می توانند در گپ شرکت کنند. شما به کاربر پیوند اتاق گفتگو را می دهید که دقیقاً مانند یک صفحه است.

Chat Room Front-End

این افزونه فقط چند روز است که خارج شده است ، بنابراین هنوز بسیار جدید است. فاقد برخی ویژگی ها است که باعث می شود این پلاگین حتی سردتر شود. لیست افراد حاضر در اتاق چت بسیار عالی خواهد بود ، بنابراین سایر کاربران می توانند ببینند چه کسی در چت فعال است. چت باید توانایی کج کردن ، پررنگ بودن ، زیر خط زدن و غیره را داشته باشد. چیزی مانند برچسب های سریع فرم نظر شسته و رفته خواهد بود. ویژگی دیگری که کسی پیشنهاد کرد ، امکان افزودن لیست کلمات ممنوع بود.

فکر می کنید از این افزونه در سایت خود استفاده خواهید کرد؟ نظر شما چیست؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-chat-rooms-using-wordpress-for-your-users/.

دیدگاهتان را بنویسید