نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وردپرس با Gamification

ایجاد یک وب سایت تجاری با وردپرس کار آسانی است ، آوردن بازدید کننده کمی دشوار است ، اما مشغول نگه داشتن آن بازدیدکننده و تبدیل آنها به مشتری وفادار سخت ترین قسمت است. برای تحقق این امر بازاریاب ها در حال تلاش برای مفهوم گیمیفیکیشن هستند و به انگیزه های بازدید کنندگان برای تعامل در وب سایت ها ، صفحات طرفداران فیس بوک و توییتر خود پاداش می دهند. برای تشویق کاربران به توصیه محصولاتتان ، نوشتن نظر ، نظر دادن ، اشتراک گذاری و موارد دیگر ، می توانید از گیمیفیکیشن در سایت خود استفاده کنید درگیر کردن کاربران و بازدیدکنندگان سایت در این فعالیت ها به گسترش وب سایت شما کمک می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در وردپرس با گیمیفیکیشن وفاداری مشتری ایجاد کنید.

روش های زیادی برای افزودن گیمیفیکیشن در سایت وردپرس شما وجود دارد. می توانید یک راه حل کد سفارشی ایجاد کنید ، یا از یکی از بسیاری از افزونه های شخص ثالث موجود استفاده کنید. برای سهولت اجرا و ویژگی های غنی ، ما تصمیم گرفته ایم با یک پلاگین وردپرس به نام PunchTab . PunchTab برنامه وفاداری مشتری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد خوانندگان خود را برای بازدیدها ، نظرات و به اشتراک گذاری اجتماعی با پاداش های واقعی یا حتی نشان ها پاداش دهید.

ویژگی ها: h4>

مزایای زیادی وجود دارد که PunchTab ارائه می دهد. به شما امکان می دهد: :

  • پاداش های پیشنهادی خود را سفارشی کنید
  • اقدامات اجتماعی اخیر و پرطرفدار را در وبلاگ خود پیگیری کنید
  • اقدامات انجام شده توسط هر خواننده را پیگیری کنید و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید

می توانید به خوانندگان خود پاداش هایی برای موارد زیر ارائه دهید:

  • ارتباط با برنامه وفاداری خود در فیس بوک
  • بازدید روزانه از وب سایت خود
  • روزانه در مورد وب سایت خود نظر دهید
  • اشتراک پست های خود (مانند پسندیدن های فیس بوک ، بازتوییت ها و +1 های Google)

اکنون که وظایف را اضافه کردید ، می توانید با افزودن جدول رده بندی وفاداری ، روحیه رقابت را به آن بیفزایید. از آنجا که پاداشها براساس امتیازات وفاداری است ، می توانید به خوانندگان اجازه دهید از امتیازات وفاداری کارتهای هدیه یا هر پیشنهاد دیگری که استفاده می کنید استفاده کنند.

نحوه راه اندازی PunchTab در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی PunchTab است افزونه وردپرس . پس از فعال شدن ، به تنظیمات »PunchTab بروید. از شما خواسته می شود که یک کلید وارد کنید. با دنبال کردن دستورالعمل های موجود در رابط مدیر خود می توانید این کلید را دریافت کنید.

PunchTab Settings

اگر می خواهید نشان داشته باشید ، می خواهید نشان ها را فعال کنید.

Punchtab Badges

موقعیت نشان ها و موقعیت نوار پاداش در هر سایت متفاوت خواهد بود. شما می خواهید با تنظیمات بازی کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.

یک ابزارک پاداش در نوار کناری چیزی شبیه به این است:

PunchTab Rewards Widget

نشان ها معمولاً در نوار پایین صفحه نمایش داده می شوند که به شکل زیر است:

Punch Tab Badges Display

برخی از ویژگی های PunchTab به صورت رایگان در دسترس است در حالی که سایر ویژگی های پیشرفته به پرداخت نیاز دارند. نسخه رایگان باید برای اکثر وبلاگ نویسان مناسب باشد و از تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم برخوردار است. اگر می خواهید نام تجاری PunchTab را حذف کنید ، از چیز دیگری به غیر از اتصال Facebook استفاده کنید ، اقدامات سفارشی ایجاد کنید ، با تجارت الکترونیکی و غیره ادغام شوید ، بنابراین باید نسخه پولی آنها را دریافت کنید. اما همانطور که گفتیم ، برای اکثر وبلاگ نویسان نسخه رایگان کافی است.

آیا در سایت وردپرس خود بازی سازی را امتحان کرده اید؟ نکات یا س questionsالات دیگری در مورد گیمیفیکیشن در وردپرس دارید؟ در زیر نظر بگذارید و به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-build-customer-loyalty-in-wordpress-with-gamification/.

دیدگاهتان را بنویسید