چگونه می توان بدون ثبت نام کاربر از وردپرس خود محافظت کرد

آموزش های زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه از محتوای وب سایت خود با رمز عبور محافظت کنید. بسیاری از آن ها از پلاگین های عضویت پیچیده ای که نیاز به ثبت نام کاربر دارند استفاده می کنند. اما اگر فقط بخواهید بدون ثبت نام کاربر از سایت خود با رمز عبور محافظت کنید ، چه می کنید؟ بگذارید بگوییم شما یک سایت آزمایشی برای کار با مشتری دارید. فقط ممکن است شما بخواهید که مشتری خاص سایت شما را ببیند. در این مقاله ، ما یک روش بسیار ساده برای محافظت سریع از سایت وردپرس خود با رمز عبور با یک رمز عبور ساده به شما نشان می دهیم.

Password protect your WordPress site without user registration

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه محافظت شده با گذرواژه . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از صفحه تنظیمات »محافظت شده با گذرواژه بازدید کنید.

Password Protected settings

برای فعال کردن محافظت از گذرواژه ، باید کادر کنار وضعیت محافظت شده با گذرواژه را علامت بزنید.

در مرحله بعدی ، شما این گزینه را دارید که سرپرستان چیست و به کاربران وارد شوید . همچنین می توانید فیدهای RSS اما اگر می خواهید سایت خود را خصوصی نگه دارید ، باید آن را علامت گذاری نکنید.

اکنون باید یک رمز عبور جدید وارد کنید. هر کسی که رمز عبور داشته باشد می تواند سایت وردپرس شما را مشاهده کند بنابراین شما باید یک رمز ورود قوی با حروف ، اعداد و نمادها.

همچنین می توانید دسترسی به آدرسهای IP خاص را محدود کنید. با این حال ، اگر این اطلاعات را ندارید ، باید این قسمت را خالی بگذارید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

حالا هر وقت کسی سعی کند به سایت وردپرس شما دسترسی پیدا کند ، صفحه رمز عبور خود را مانند این مشاهده می کند:

Password protected screen

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه از سایت وردپرس بدون ثبت نام کاربر با رمز عبور محافظت کنید. همچنین ممکن است بخواهید این عنوان نکات و هک های حیاتی برای محافظت از منطقه مدیر وردپرس شما

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-password-protect-your-wordpress-without-user-registration/.

دیدگاهتان را بنویسید