نحوه افزودن تکمیل خودکار سبک Facebook برای ارسال های وردپرس

آیا عملکرد تکمیل خودکار در فیس بوک را دوست دارید که به شما اجازه دهد افراد ، مکان ها و صفحاتی را که می خواهید برچسب گذاری کنید به راحتی ذکر کنید؟ آیا خوب نیست اگر بتوانید به راحتی با یک ذکر نام @ به مقالات قدیمی خود اشاره کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید تکمیل خودکار سبک فیس بوک را در ویرایشگر پست وردپرس خود اضافه کنید.

Mentionable Preview

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی قابل ذکر است پلاگین پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، به سادگی به تنظیمات »قابل ذکر مراجعه کنید.

Settings page for Mentionable plugin

به طور پیش فرض افزونه برای ارسال ها فعال است. می توانید آن را برای صفحات ، پیوستهای رسانه و هر انواع پست ها که می خواهید.

پس از پایان پیکربندی افزونه ، تغییرات خود را ذخیره کرده و به ویرایشگر پست مراجعه کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد پست جدید در وردپرس یا ویرایش یک پست موجود است. اطمینان حاصل کنید که از ویرایشگر بصری استفاده می کنید.

در ویرایشگر پست ، علامت @ را اضافه کرده و عنوان پستی را که در سایت خود منتشر کرده اید شروع به تایپ کنید. اشاره به طور خودکار پیشنهاد پست هایی را شروع می کند که می توانید به آنها پیوند دهید.

Auto completion of post titles in WordPress

بعد ، به سادگی پست را انتخاب کنید و Enter را از صفحه کلید خود وارد کنید. ذکر شده با استفاده از عنوان پست به عنوان لنگر متن ، پیوند را به پست اضافه می کند.

این قطعاً باید پیوندهای داخلی را برای شما آسان کند و به شما کمک کند سئو در صفحه .

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا تکمیل خودکار سبک فیس بوک را برای پیوندهای ارسال در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد نحوه پست های وضعیت فیس بوک را در وردپرس تعبیه کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-facebook-style-autocomplete-for-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید