چگونه می توان ویرایش ها را برای انواع ارسال ها در وردپرس کنترل کرد

بازبینی های پست راهی آسان برای لغو تغییرات ، بازگرداندن پست ها و بازگشت به پیش نویس های قدیمی. با این حال ، بسیاری از کاربران بر این باورند که ویرایش های زیاد می تواند اندازه پرونده پشتیبان آنها را افزایش دهد ، زمان پرس و جو برای ارسال را افزایش دهد و عملکرد کلی سایت آنها را تحت تأثیر قرار دهد. آسان است غیرفعال کردن ویرایشهای پست ، اما برای انجام این کار باید فایل پیکربندی را ویرایش کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با یک رابط کاربری ساده ، ویرایش ها را برای انواع پست ها در وردپرس کنترل کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کنترل ویرایش WP. پس از فعال سازی ، برای کنترل ویرایش ها ، به سادگی از تنظیمات »نوشتن بازدید کنید.

Revision Control Settings

در صفحه تنظیمات نوشتن کمی به پایین پیمایش کنید ، و متوجه قسمت جدید کنترل WP Revitions خواهید شد. می توانید تعداد ویرایش هایی را که می خواهید ذخیره کنید برای هر نوع پست تعریف کنید.

اگر از هیچ انواع پست سفارشی ، در این صورت فقط پست ها و صفحات را در اینجا مشاهده خواهید کرد ، در غیر این صورت پلاگین همه انواع پست های شما را لیست می کند.

اگر می خواهید همه ویرایش ها را برای یک نوع پست ذخیره کنید ، کافی است قسمت را خالی بگذارید و وردپرس تمام ویرایش ها را برای آن نوع پست ذخیره می کند.

پس از اتمام کار ، برای ذخیره تنظیمات خود کافیست بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا اصلاحات مربوط به انواع پست ها را در وردپرس کنترل کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به چگونگی عنوان ویرایش های پست های قدیمی را حذف کنید در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-control-revisions-for-post-types-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید