نحوه بایگانی کردن پست ها بدون حذف آنها در وردپرس

آیا تا به حال خواسته اید پست های قدیمی را بدون حذف آنها از وبلاگ خود پنهان کنید؟ خوب نیست اگر فقط می توانید پستی مشابه بایگانی ایمیل ها را بایگانی کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم چگونه بایگانی ها را بدون حذف آنها در وردپرس بایگانی کنید.

Archive Posts in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی وضعیت ارسال بایگانی شده. خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

پس از فعال شدن ، این افزونه یک وضعیت ارسال a > با عنوان “بایگانی شده” در پستها ، صفحات و انواع پست های سفارشی . می توانید با ویرایش یک پست یا صفحه و کلیک کردن روی وضعیت از منوی کشویی در زیر انتشار متاباکس ، آن را انتخاب کنید.

Archived post status in WordPress post editor

هنگامی که آمار بایگانی پست را انتخاب کردید ، بر روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید تا پست خود را به روز کنید.

پست شما به عنوان بایگانی شده علامت گذاری می شود ، و دیگر در جلوی سایت شما ظاهر نمی شود. همچنان می توانید پست را در قسمت مدیر جستجو و پیدا کنید.

Archived post in WordPress admin area

اگر می خواهید چندین پست را به یکباره بایگانی کنید ، چه می کنید؟ به سادگی به صفحه پست ها بروید و پست هایی را که می خواهید بایگانی کنید انتخاب کنید.

Bulk editing posts in WordPress

بعد ، از منوی کشویی اقدامات عمده ویرایش را انتخاب کنید و روی دکمه اعمال کلیک کنید. وردپرس گزینه های ویرایش انبوه را برای پست های انتخاب شده به شما نشان می دهد. در زیر گزینه وضعیت ، بایگانی شده را انتخاب کنید و روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید.

Bulk update posts

این همه است. پست های انتخابی شما اکنون بایگانی می شوند.

امیدواریم این مقاله به بایگانی کردن پستهای قدیمی بدون حذف آنها در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید این مقاله را در مورد چگونگی افزودن اعلان به پست های قدیمی خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-archive-posts-without-deleting-them-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید