نحوه اضافه کردن تاریخ انقضا به پست های مهم در وردپرس

آیا از پست های مهم در وردپرس برای برجسته کردن پست های برجسته خود در وبلاگ خود؟ اگر چنین است ، پس احتمالاً می دانید که هر پست مهم باید به صورت دستی خاموش شود. اخیراً یکی از کاربران ما از ما روش ساده تری برای از بین بردن خودکار چسبنده از پست های مهم خواسته است. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن تاریخ انقضا به پست های مهم در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی انقضا است پلاگین Sticky Posts . پس از فعال شدن ، این پلاگین خارج از جعبه کار می کند و صفحه تنظیمات جداگانه ای ندارد.

حال اگر می خواهید تاریخ انقضا را به یک پست مهم اضافه کنید ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به صفحه ویرایش هر پست بروید یا یک پست جدید ایجاد کنید.

در زیر متاباکس انتشار ، یک تنظیم جدید با عنوان “منقضی می شود مهم” پیدا خواهید کرد. با کلیک بر روی پیوند ویرایش در کنار آن ، یک قسمت تاریخ نمایش داده می شود.

Sticky Post Expiration Setting

به سادگی تاریخی را انتخاب کنید که می خواهید پست چسبنده به یک پست عادی تبدیل شود و دکمه به روزرسانی را فشار دهید.

این همه ، پست مهم شما به طور خودکار در تاریخ داده شده منقضی می شود و پس از آن تاریخ مانند هر پست معمولی دیگر با آن رفتار می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تاریخ انقضا را به پست های مهم در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید به آموزشهای ما در مورد نحوه افزودن پست های مهم برای دسته ها و آرشیو نوع پست سفارشی .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-an-expiration-date-to-sticky-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید