نحوه نمایش طبقه بندی کودکان در صفحه بایگانی طبقه بندی والدین

در گذشته به شما نحوه نمایش زیرمجموعه ها در صفحات دسته بندی در وردپرس . اخیراً هنگام کار با طبقه بندی های سفارشی ، نیازی به نمایش طبقه بندی های فرزند در صفحه بایگانی طبقه بندی والدین پیدا کردیم. پس از کمی تحقیق ، ما یک آموزش کامل پیدا نکردیم که این موضوع را پوشش دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لیستی از طبقه بندی های کودکان را در صفحات طبقه بندی ها نمایش دهید.

پرونده الگوی طبقه بندی سفارشی خود را که ممکن است به صورت زیر باز شود:

 والد == 0) {
wp_list_categories ('taxonomy = YOUR-TAXONOMY-NAME & deep = 1 & show_count = 0
& title_li = & child_of = '. $ term-> term_id)؛
} دیگری {
wp_list_categories ('taxonomy = YOUR-TAXONOMY-NAME & show_count = 0
& title_li = & child_of = '. $ term-> والد)؛
}
؟>

فراموش نکنید که YOUR-TAXONOMY-NAME خود را با نام طبقه بندی خود جایگزین کنید.

نتیجه نهایی:

List of Taxonomies

توضیح :

ما از get_term_by برای پرس و جو استفاده می کنیم. اطلاعات طبقه بندی فعلی توسط حلزون حرکت کردن. به عنوان مثال اگر طبقه بندی خود را عنوان بنامید و در یک صفحه / موضوعات / تغذیه / باشید ، متغیر $ term تمام داده های مربوط به صفحه اصطلاح خاصی را که در آن هستید قرار می دهد.

در پروژه ای که در حال کار بر روی آن بودیم ، مباحث طبقه بندی دقیقاً مانند دسته بندی ها سلسله مراتبی بود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک شرط را با استفاده از $ term-> متغیر والد اجرا کنیم. این متغیر شناسه طبقه بندی اصلی را تولید می کند. بنابراین اگر از تغذیه طبقه بندی استفاده می کنید که طبقه بندی اصلی است ، $ term-> پدر و پژواک 0 را نشان می دهد. به همین دلیل است که گفتیم اگر $ term-> parent == 0 سپس از wp_list_categories () تابع برای نمایش اصطلاحات طبقه بندی سفارشی ما که اصطلاحات صفحه شما در آن است. ما با استفاده از $ term-> term_id به عنوان متغیر child_of این کار را انجام دادیم.

حالا اگر به صفحه طبقه بندی فرزند بروید ، این صفحه خالی خواهد بود زیرا $ term-> والد دیگر برابر با 0 نخواهد بود. در صفحه طبقه بندی فرزند ، $ term-> parent شناسه گروه والد را صادر می کند . بنابراین ما با استفاده از همان تابع wp_list_categories () یک دستور other اجرا کردیم به جز اینکه $ term-> term_id را به $ term-> parent تغییر دادیم.

آنجا داری. امیدواریم که این به همه کسانی که بدنبال راه حل بودند کمک کند.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-child-taxonomy-on-parent-taxonomys-archive-page/.

دیدگاهتان را بنویسید