نحوه ایجاد فرم جستجوی پیشرفته در وردپرس برای انواع پست سفارشی

آیا تاکنون در سایتی در وردپرس کار کرده اید که دارای تعداد زیادی پست سفارشی باشد؟ جستجوی وردپرس نیز فاجعه ای است به همین دلیل بسیاری از وبلاگ نویسان از جستجوی سفارشی Google . خوب ، ما در حال کار بر روی سایتی بودیم که دارای مقادیر خوبی از مقالات منابع ، فیلم ها ، کتاب ها و پست های وبلاگ است. استفاده از جستجوی پیش فرض وردپرس فقط کاهش آن نبود. استفاده از جستجوی Google نیز گزینه مناسبی نبود. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم یک فرم جستجوی پیشرفته ایجاد کنیم که به کاربر اجازه می دهد با محدود کردن انواع پست سفارشی از طریق کادرهای انتخاب ، کدام منطقه از سایت را جستجو کند. کاربران می توانند پرس و جوهای جستجوی خود را ترکیب کنند و از همه مهمتر ، ما این کار را انجام دادیم تا کادرهای تأیید همراه با درخواست جستجو ذخیره شوند. این اجازه می دهد تا کاربر دقیقاً همان چیزی را که جستجو کرده است ببیند و می تواند پارامترها را تغییر دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد فرم جستجوی پیشرفته در وردپرس با استفاده از توان جستجوی وردپرس و محدود کردن نتایج با انواع پست سفارشی ، به شما نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید باز کردن فایل searchform.php یا هرجایی که فرم جستجوی شما ذخیره شده است. سپس قسمتهای زیر را در داخل کد فرم اضافه کنید:

فراموش نکنید که مقدار را با انواع پست سفارشی خود جایگزین کنید. کد بالا اساساً نتایج جستجوی شما را به آن نوع پست محدود می کند. خوب ، اگر متوجه شده اید که تقریباً همه انواع پست های موجود به جز صفحات را اضافه کرده ایم. خوب ، دلیل خوبی برای انجام این کار وجود دارد که بعداً به آن خواهیم رسید. بنابراین مطمئن شوید که همه انواع پست هایی را که می خواهید جستجو کنید با استفاده از دکمه اصلی جستجو وارد کنید. این قسمتها پنهان هستند ، بنابراین کاربر این موارد را نمی بیند.

بعد فایل search.php خود را باز کنید و کدهای زیر را در بالای محتوای حلقه خود جایگذاری کنید ، بنابراین کاربران شما می توانند گزینه های موجود در بالا را مشاهده کنند.


منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-advanced-search-form-in-wordpress-for-custom-post-types/.

دیدگاهتان را بنویسید