نحوه اصلاح متن سفید و دکمه های گمشده در ویرایشگر ویژوال وردپرس

اخیراً یکی از کاربران ما با نصب خود یک مسئله بسیار عجیب را گزارش کرده است. هنگام نوشتن پست ، آنها نمی توانند چیزی را که می نویسند ببینند. چون متن ویرایشگر پست سفید بود. مهمتر از همه ، همه دکمه های ویرایشگر بصری از دست رفته بودند و توانایی تغییر از Visual به HTML کار نمی کرد. در این مقاله ، ما به شما نحوه حل متن سفید و دکمه های گمشده در ویرایشگر بصری وردپرس را نشان خواهیم داد.

یادداشت برای مبتدیان: اگر به دنبال دکمه های مخفی هستید که ممکن است در تصاویر صفحه سایت های دیگر مشاهده کنید ، احتمالاً بدنبال سینک ظرفشویی هستید. برای دیدن این گزینه های دیگر مانند Underline ، کپی کردن از word و غیره ، باید روی نماد سینک ظرفشویی کلیک کنید.

Kitchen Sink

بعضی از سایتها همچنین از پلاگین TinyMCE Advanced استفاده می کنند تا دکمه های مختلف دیگری را که به طور پیش فرض وجود ندارند اضافه کنید.

برای بقیه شما که واقعاً با از دست دادن دکمه ها یا متن سفید در ویرایشگر بصری مشکل دارید ، با این آموزش ادامه دهید.

حافظه پنهان مرورگر را پاک کنید h4>

با جستجوی ما ، کاربرانی را یافتیم که پیشنهاد می کنند پاک کردن حافظه پنهان مرورگر برای آنها مفید است. اولین کاری که باید انجام دهید پاک کردن حافظه پنهان مرورگر یا استفاده از مرورگر دیگری است. این مسئله به خوبی می تواند در رایانه شما وجود داشته باشد.

اگر با این کار مشکلی برطرف نشد ، ممکن است مشکل از نصب شما باشد؟

جایگزینی اسکریپتهای TinyMCE h4>

بعد از به روزرسانی ممکن است این مسئله اتفاق افتاده باشد؟ خوب ، احتمالش زیاد نیست ، اما شاید در روند بروزرسانی مشکلی پیش آمده باشد. پوشه / wp-περιλαμβάνει / js / tinymce / را با یک نسخه جدید جایگزین کنید.

با wp-config برطرف شوید h4>

اگر هیچ یک از ترفندهای فوق به درد شما نخورد ، پرونده wp-config.php خود را باز کنید و پس از برچسب باز شدن php ، خط زیر را در بالا اضافه کنید.

 تعریف ('CONCATENATE_SCRIPTS' ، false)؛ 

این ترفند مشکل را برای کاربر ما که این مشکل را گزارش کرده رفع کرد. امیدواریم یکی از راه حل های ذکر شده در این مقاله متن سفید و دکمه های گمشده شما را در مشکل ویرایشگر بصری وردپرس برطرف کند. اگر مشکل دیگری پیدا کردید که برای شما مفید بود ، لطفاً آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-white-text-and-missing-buttons-in-wordpress-visual-editor/.

دیدگاهتان را بنویسید