چگونه نویسندگان را به پست های شخصی خود در مدیر وردپرس محدود کنیم

در صورت اجرای سایت چند نویسنده ، پس می دانید که صفحه پست می تواند کمی شلوغ شود. اخیراً یکی از کاربران ما س askedال کرده است که آیا امکان دارد صفحه پست های وردپرس را محدود کنید تا فقط نویسندگان پست خود را نشان دهند؟ در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه نویسندگان را محدود کنید تا فقط پست های خود را در مدیر وردپرس مشاهده و مدیریت کنند.

Hiding posts from other authors in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی مدیریت / مشاهده فقط پست های خود افزونه. این افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

اگر با یک مدیر” نقش کاربر وارد سیستم شوید ، پس شما قادر خواهید بود تا تمام پست های سایت خود را مشاهده کنید. کاربران با نقش های کاربر فقط قادر به دیدن آنها هستند پست های خود

نحوه اجازه دادن به ویراستاران برای مشاهده همه پست ها h4>

مشکل افزونه ای که در بالا ذکر شد این است که فقط به مدیران اجازه می دهد همه پست ها را مشاهده کنند. بسیاری از سایت های وردپرسی دارای ویراستاران مسئول مقالات خواندن اثبات شده توسط نویسندگان دیگر هستند و همکاران مهمان. استفاده از این افزونه ویراستاران را فقط به پست های خود محدود می کند.

در این شرایط ، افزونه ای که در بالا ذکر کردیم برای شما بی فایده است.

درعوض ، می توانید این کد را در پرونده یا یک افزونه اختصاصی سایت .

توابع posts_for_current_autor ($ درخواست) {
جهانی $ pagenow؛

if ('edit.php'! = $ pagenow ||! $ $ query-> is_admin)
بازگرداندن $ درخواست

if (! current_user_can ('edit_others_posts'))) {
$ user_ID جهانی؛
$ query-> set ('نویسنده' ، $ user_ID)؛
}
بازگرداندن $ درخواست
}
افزودن فیلتر

این کد به هر کاربری که توانایی ویرایش پست های دیگران را دارد برای مشاهده همه پست ها اجازه می دهد. این بدان معنی است که سردبیران و سرپرستان قادر به دیدن همه پست ها خواهند بود. کاربرانی که نقش های دیگری مانند مشارکت کننده یا نویسنده دارند فقط پست های خودشان را می بینند.

در صورت استفاده از نقشهای کاربر سفارشی در سایت خود ، پس باید در نظر داشته باشید کاربرانی که می توانند پستهای اضافه شده توسط سایر کاربران را ویرایش کنند نیز قادر به مشاهده آنها خواهند بود.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پست های نویسندگان دیگر را در قسمت مدیریت وردپرس مخفی کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به آموزش ما بیاندازید که چگونه موارد غیرضروری را از مدیر وردپرس مخفی کنید با Adminimize.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-limit-authors-to-their-own-posts-in-wordpress-admin/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35