چگونه می توان ضربان قلب API را در وردپرس محدود کرد

وردپرس Heartbeat API یک ویژگی عالی است و راه را برای برخی از امکانات عالی برای توسعه دهندگان پلاگین باز می کند. با این حال در برخی موارد ، می تواند باعث افزایش استفاده از پردازنده و کند شدن وب سایت شما شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Heartbeat API را در وردپرس محدود کنید یا حتی آن را کاملاً متوقف کنید.

WordPress HeartBeat API

که در WordPress 3.6 معرفی شده است ، Heartbeat API به مرورگر شما اجازه می دهد تا با استفاده از تماس می گیرد. این به وردپرس اجازه می دهد تا به نویسندگان دیگر نشان دهد که پستی توسط کاربر دیگری در حال ویرایش است و توسعه دهندگان پلاگین را قادر می سازد تا اعلان ها را به صورت واقعی به شما نشان دهند.

به نظر عالی می رسد اما اگر تعداد زیادی درخواست داشته باشید ، سرور شما کند خواهد شد. بیایید نگاهی بیندازیم چگونه API WordPress Heartbeat را محدود یا متوقف کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پلاگین کنترل ضربان قلب. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید از تنظیمات »کنترل ضربان قلب بازدید کنید.

Settings page for heartbeat control plugin

از گزینه “کنترل مکان های ضربان قلب” ، می توانید مکانی را که می خواهید تنظیمات ضربان قلب را کنترل کنید انتخاب کنید. می توانید آن را در داشبورد غیرفعال کنید ، در صفحات ویرایش پست اجازه دهید یا در همه جا کاملاً غیرفعال کنید.

Changing heartbeat api call intervals

گزینه بعدی به شما امکان می دهد فرکانس ضربان قلب را کنترل کنید. به طور پیش فرض ، ضربان قلب هر 15 ثانیه در صفحات ویرایش پست و هر دقیقه در داشبورد تماس تلفنی برقرار می کند. می توانید فرکانس بالاتری را انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. این تمام مواردی است که شما با موفقیت تماس های API ضربان قلب را در سایت خود محدود کرده اید.

غیرفعال کردن API ضربان قلب در وردپرس h4>

اگر در سایت خود یک کاربر واحد هستید و مطمئن هستید که به ویژگی های ساخته شده توسط API نیازی نخواهید داشت ، می توانید آن را غیرفعال کنید. شما می توانید از پلاگین کنترل ضربان قلب استفاده کنید ، که در بالا به آن اشاره کردیم ، یا می توانید این قطعه کد را به سادگی کپی کرده و در توابع.php یا در افزونه اختصاصی سایت .

add_action ('init'، 'stop_heartbeat'، 1)؛
عملکرد stop_heartbeat () {
wp_deregister_script ('ضربان قلب')؛
}

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه API ضربان قلب را در وردپرس محدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید این عنوان نکات و هک هایی برای محافظت از منطقه مدیر وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-limit-heartbeat-api-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید