نحوه استفاده از پلاگین GTMetrix برای بهبود عملکرد سایت وردپرس

GTMetrix یکی از ابزارهایی است که ما بیشتر و بیشتر خود را برای دریافت گزارشات دقیق در مورد عملکرد سایت خود پیدا کرده ایم. این یک ابزار رایگان است که با استفاده از Google Page Speed ​​و YSlow عملکرد سرعت صفحه شما را تجزیه و تحلیل می کند. سپس GTMetrix برای صفحات شما امتیاز ایجاد می کند و توصیه های عملی در مورد نحوه اصلاح آنها ارائه می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از افزونه GTMetrix برای بهبود عملکرد سایت وردپرس خود استفاده کنید.

اگرچه عنوان این مقاله پلاگین GTMetrix را می گوید ، اما همیشه لازم نیست از آن استفاده کنید. مزیت استفاده از پلاگین GTMetrix WordPress این است که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل ها را از داشبورد وردپرس خود انجام دهید. همچنین به شما امکان می دهد گزارش ها را به صورت روزانه ، هفتگی یا ماهانه برنامه ریزی کنید. به شما امکان می دهد از طریق مدیر وردپرس هشدارهایی درباره وضعیت سایت خود دریافت کنید. با گفتن این موارد ، لازم است شما برای یک حساب GTMetrix رایگان ثبت نام کنید. API حساب رایگان شما محدود به تعداد مشخصی درخواست در روز است.

برای کسانی که نمی خواهند از یک افزونه استفاده کنند ، شما همیشه می توانید با رفتن به وب سایت GTMetrix . همچنین می توانید نشانک GTMetrix a را اضافه کنید > در مرورگرهای Firefox ، Chrome ، Safari یا Internet Explorer خود.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اکنون همه مطالب ارائه شده ، GTMetrix چگونه می تواند به شما در بهبود عملکرد سایت وردپرس کمک کند؟ خوب ، آنها در گزارش دقیق خود ، دقیقاً به شما می گویند چه چیزی نیاز به اصلاح دارد. این نمونه گزارش را بررسی کنید:

GTMetrix Report

اگر متوجه شوید که همان سایت دارای دو نمره جداگانه است. 95٪ A از سرعت صفحه Google و 87٪ B از YSlow. اگر امتیاز YSlow شما پایین است ، احتمالاً به این معنی است که سیستم YSlow به اندازه کافی هوشمند نیست. آنها همیشه نمی توانند CDN شما را تشخیص دهند. برای تعیین CDN ها در مقابل Google باید خود را به تنظیمات کاربر خود برسانید. همانطور که در تجزیه و تحلیل گزارش مشاهده می کنید ، همه مواردی را که باید بر اساس سطح اولویت کار کنید نشان می دهد. در مورد ما ، این بهینه سازی تصاویر بود. بهترین قسمت این است که وقتی روی برگه کلیک می کنید ، به شما می گوید دقیقاً کدام تصویر باید بهینه شود و چه اندازه را می توانید کاهش دهید. از همه مهمتر ، به شما امکان می دهد نسخه بهینه شده تصویر را پیش نمایش کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی تصویر بهینه شده کلیک راست کرده و آن را ذخیره کنید. GTMetrix کار را برای شما انجام می دهد.

این فقط یکی از نمونه هاست. در هر برگه کمی آمده است “این به چه معناست؟” آیکون. اگر روی آن کلیک کنید ، جزئیات کامل به شما نشان می دهد که معنی هر یک از موارد چیست.

GTMetrix What Does This Mean Icon

این ابزار برای کسانی که به دنبال بهینه سازی سایت های خود هستند یک جواهر است. به جای بارگیری برنامه افزودنی YSlow یا رفتن به Google Webmaster Tools برای دریافت نمره سرعت صفحه Google ، می توانید همه کارها را از طریق GTMetrix انجام دهید. از همه مهمتر ، آنها حتی دارای یک GTMetrix هستند افزونه وردپرس .

نظرات شما در مورد GTMetrix چیست؟ آیا از آن برای سایت های خود استفاده کرده اید؟ از طریق نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-use-gtmetrix-plugin-to-improve-wordpress-site-performance/.

دیدگاهتان را بنویسید