Email Blast چیست؟ چگونه می توان یک ایمیل را به روش صحیح درست کرد

آیا می خواهید بدانید انفجار ایمیل چیست و چگونه می توان آن را “به روش صحیح” انجام داد؟

انفجار یا پخش ایمیل به فرایند ارسال یک پیام ایمیل تنها برای تعداد زیادی از مشترکان در لیست پستی شما ارسال می شود.

این موارد برای کسب و کار بیشتر به فروش می رسند و وبلاگ نویسان از این وب سایت برای بازدید بیشتر وب سایت به محتوای جدید خود استفاده می کنند.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه ایمیل بلاست را به روش صحیح انجام دهیم و همچنین چند مثال را به اشتراک بگذاریم.

What is an Email Blast? How to Do an Email Blast "the RIGHT Way"

Email Blast چیست؟ h4>

انفجار ایمیل یک پیام ایمیل است که برای کل ارسال می شود لیست ایمیل ، بخش بزرگی از یک لیست ایمیل ، یا بسیاری از لیست های ایمیل به طور همزمان.

این ایمیل ها بیشتر یا همه مخاطبین موجود در لیست نامه های پستی شما را هدف قرار می دهند که باعث می شود انفجارهای ایمیل شما بسیار گسترده شود.

انفجارهای ایمیل به عنوان ایمیل های پخش شده ، ایمیل های انبوه ، ایمیل های انبوه ، انفجارهای الکترونیکی و کمپین های ایمیل نیز شناخته می شوند. اکثر افراد از اصطلاح “کمپین های ایمیل” استفاده می کنند تا از لحن پرخاشگرانه ذاتی “انفجار ایمیل” جلوگیری کنند.

انفجارهای ایمیل عمدتا برای ارسال محتوای تبلیغاتی و خبرنامه ها استفاده می شود a > در WPBeginner ، برای تبلیغ افزونه های برتر WordPress و همچنین اشتراک گذاری ، از انفجار ایمیل استفاده می کنیم. آموزشهای مفید.

به عنوان مثال ، برای تبلیغ تبلیغات MonsterInsights ما به کمپین ایمیلی که ارسال کرده ایم ، نگاهی بیندازید.

Flash Sale Email Campaign Demo

اگر می خواهید همه مشترکین خود را در مورد پیشنهادات ویژه آگاه کنید ، پس انفجارهای ایمیل معتبرترین و کارآمدترین شکل ارتباطات است.

آیا انفجارهای ایمیل منسوخ شده اند؟ h4>

اگرچه انفجارهای ایمیل برای انتقال هرگونه پیام به تعداد زیادی از افراد بسیار مناسب است ، اما برخی این روش را منسوخ می دانند.

به این دلیل است که انفجارهای ایمیل ایمیل های انبوهی هستند که بدون در نظر گرفتن انتخاب ، اولویت ها و نیازهای آنها برای همه ارسال می شوند. گاهی اوقات ، ایمیل های انفجاری می توانند برای گیرندگان بسیار بی ربط و بی فایده باشند.

به همین دلیل ، گیرندگان ایمیل ممکن است نادیده بگیرند ، نامه را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند و حتی عضویت در لیست ایمیل شما را لغو کنند.

در اینجا مهمترین دلایلی وجود دارد که باعث می شود کاربران انفجار ایمیل را دوست نداشته باشند:

1 Unsegmented : انفجارهای ایمیل اغلب از کل لیست نامه های پستی بدون تقسیم بندی استفاده می کنند. معمولاً مشترکان ایمیل شما بسیار متفاوت هستند و ممکن است به محصولات یا خدمات مختلف علاقه مند باشند.

2. بدون هدف : انفجارهای ایمیل بدون در نظر گرفتن علایق شخصی ، تعاملات گذشته یا نیازهایشان ، پیام مشابهی را برای همه ارسال می کنند. کاربران معمولاً پس از دریافت چنین نامه های ناخواسته ، عضویت در لیست نامه پستی شما را لغو می کنند.

3. شخصی نیست : همه ما دوست داریم پیامی را بخوانیم که شخصاً ما را مخاطب قرار دهد. انفجارهای ایمیل که ایمیل ها را شخصی نمی کنند ، اغلب به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شوند.

4. غیرمنتظره : برخلاف ایمیل های مبتنی بر اقدام ، ایمیل های پخش شده غیر منتظره هستند که به دلیل آن می توان از طرف گیرندگان احساس مقاومت طبیعی کرد.

برخلاف 10 یا 15 سال پیش ، بسیاری از روش های بازاریابی جدید مانند رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و غیره در دسترس است ، اما هیچ یک به اندازه ایمیل موثر نیستند.

برای پاسخ به این سوال ، آیا انفجار ایمیل مرده است؟ نه

ایمیل همچنان معتبرترین روش ارتباطی در جهان است. با استفاده از فناوری جدید ، روش های بهتری برای انجام انفجار ایمیل وجود دارد که نتایج بالاتری به شما می دهد.

ما در بخش زیر توضیح خواهیم داد که چگونه یک ایمیل بلاست را به روش درست انجام دهید.

چگونه می توان یک ایمیل را به روش صحیح درست کرد – گام به گام h4>

بازاریابان مرتبط با شرکت های بزرگ و کوچک هنوز هم از تبلیغات ایمیل برای تبلیغ محصولات خود ، پیشنهادات تخفیف و غیره استفاده می کنند.

و نتایج درخشان هستند. به این دلیل که آنها از انفجارهای ایمیل به روش صحیح استفاده می کنند.

اگر بازاریاب حرفه ای نیستید ، برای اجرای موفقیت آمیز انفجار ایمیل می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

فهرست مطالب

  1. بهترین سرویس انفجار ایمیل را انتخاب کنید
  2. یک لیست ایمیل ایجاد کنید
  3. لیست ایمیل خود را تقسیم بندی کنید
  4. یک کمپین ایمیل هدفمند ایجاد کنید
  5. نتایج را اندازه بگیرید و قابلیت تحویل ایمیل را بهبود بخشید

حالا بیایید جلو برویم و مراحل را یکی یکی ببینیم.

مرحله 1: بهترین سرویس انفجار ایمیل را انتخاب کنید h4>

اول از همه ، شما برای ایجاد یک انفجار ایمیل به یک سرویس بازاریابی ایمیل قوی نیاز دارید. . یک سرویس بازاریابی ایمیلی به شما امکان می دهد یک لیست پستی ایجاد کنید ، لیست خود را تقسیم بندی کنید و ایمیل های انبوه ارسال کنید.

ده ها سرویس بازاریابی از طریق ایمیل در بازار وجود دارد. در میان آنها تماس ثابت ، SendinBlue ، قطره ، و ConvertKit محبوب ترین شرکت ها هستند.

ما همه خدمات بازاریابی ایمیلی فوق را امتحان کرده و آزمایش کرده ایم و معتقدیم که آنها در ارائه خدمات عالی هستند. با این حال ، ما تماس دائمی را توصیه می کنیم زیرا بهترین پیشنهاد را از همه ارائه می دهد.

Constant Contact نرم افزار ایمیل انفجار برای مبتدیان است. همراه با ده ها قالب ایمیل از پیش ساخته شده برای کمک به شما در شروع کار سریع. می توانید الگویی را انتخاب کنید و به راحتی با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن آنها را سفارشی کنید.

این گزینه های ساده ای برای جمع آوری ایمیل ها ، ویژگی های اتوماسیون برای ارسال / راه اندازی نامه های الکترونیکی بر اساس عملکرد کاربران و موارد دیگر دارد. بعلاوه ، به شما امکان می دهد مشترکان خود را تقسیم بندی کرده و کمپین های ایمیل هدفمندی ارسال کنید.

برای شروع ، باید از وب سایت Constant Contact و برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

Signup for Constant Contact

شما می توانید به سرعت یک حساب ثابت تماس با ما ایجاد کنید زیرا یک حساب آزمایشی 60 روزه رایگان ارائه می دهد (نیازی به کارت اعتباری نیست).

پس از اتمام ، داشبورد «تماس با دائمی» خود را مشاهده خواهید کرد که از آنجا می توانید لیست های ایمیل ، مشترکین و مدیریت ایمیل خود را مدیریت کنید.

Constant Contact dashboard

به صورت متناوب ، می توانید از SendinBlue استفاده کنید که یک طرح رایگان بازاریابی از طریق ایمیل را ارائه می دهد.

مرحله 2. لیست ایمیل خود را ایجاد کنید h4>

اکنون لیست ایمیل پیش فرض را با عنوان “General Interest” مشاهده خواهید کرد. برای ایجاد لیست ایمیل جدید ، روی پیوند “Enter a new list” کلیک کنید.

Choose a name for your email list

پس از آن ، لیست ایمیل خود را نامگذاری کرده و بر روی دکمه افزودن لیست کلیک کنید.

پس از ایجاد لیست ایمیل ، مرحله بعدی افزودن مخاطبین به لیست شما است. لیست ایمیل جدید خود را باز کنید و روی دکمه “افزودن مخاطبین” کلیک کنید.

Add Contacts to Your Constant Contact Email List

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، «تماس ثابت» به شما امکان می دهد از چند طریق مخاطب اضافه کنید. می توانید مخاطبی را تایپ کنید ، از پرونده ای بارگذاری کنید یا از Gmail ، Outlook و برنامه های دیگر وارد کنید.

اگر می خواهید لیست ایمیل خود را سریعتر رشد دهید ، به راهنمای ما در روشهای آسان برای ایجاد لیست ایمیل .

مرحله 3: لیست ایمیل خود را تقسیم بندی کنید h4>

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید ، مرحله بعدی تقسیم بندی آن است. تقسیم بندی ایمیل مهمترین جنبه انجام موفقیت آمیز انفجار ایمیل است.

تقسیم بندی ایمیل در حال تقسیم مشترکان ایمیل شما به گروه ها یا بخش های کوچکتر برای ارسال ایمیل های بسیار هدفمند است.

می توانید مشترکین ایمیل خود را بر اساس جنسیت ، سن ، موقعیت جغرافیایی ، علایق ، سابقه خرید ، فعالیت تماس و غیره تقسیم بندی کنید

به عنوان مثال ، یک فروشگاه کتاب ممکن است بخشهای مختلفی را برای دانشجویان هنر ، فیزیک و ریاضیات ایجاد کند و ایمیل های مختلفی ارسال کند.

تقسیم بندی ایمیل کار مهمی است که باید با یک هدف مشخص انجام شود. شما باید در مورد نوع مشترکانی که در یک بخش قرار می گیرند ، کاملاً روشن باشید.

برای جزئیات بیشتر ، به این راهنما در راه های هوشمندتر خود مراجعه کنید. لیست ایمیل خود را تقسیم کنید .

برای ایجاد بخش در Contact Contact ، به منوی “مخاطبین” بروید و روی پیوند بخشها کلیک کنید. پس از آن ، بر روی دکمه ایجاد بخش کلیک کنید.

Create Segment Button in Constant Contact

در صفحه بعدی ، می توانید با انتخاب معیارهای مناسب برای نیازهای خود ، بخشی را ایجاد کنید.

Create a Segment in Constant Contact

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، تماس مداوم به شما امکان می دهد بخشهایی را براساس فعالیت مخاطب ایجاد کنید مانند ایمیلهای ارسال شده ، باز شده ، کلیک شده یا باز نشده. همچنین می توانید مشترکین ایمیل را از طریق مشخصات تماس ، از جمله عنوان شغلی ، شهر ، کشور و غیره وارد کنید

مرحله 4: ایجاد یک کمپین ایمیل هدفمند h4>

پس از ایجاد بخش ، وظیفه بعدی ایجاد یک کمپین ایمیل هدفمند یا انفجار ایمیل است. بسته به نرم افزار بازاریابی ایمیلی که استفاده می کنید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید یک کمپین ایمیل ایجاد کنید.

برای ایجاد یک کمپین ایمیل در Contact Contact ، به منوی “Campaigns” رفته و سپس روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

Create welcome email campaign

در مرحله بعدی ، می توانید گزینه Email را انتخاب کنید.

Select Email Campaign

پس از آن ، صدها الگوی ایمیل از پیش ساخته شده را برای استفاده مشاهده خواهید کرد. می توانید الگوها را یک به یک پیش نمایش کنید یا برای جستجوی الگو به سادگی کلمات کلیدی خود را تایپ کنید.

به عنوان مثال ، ما کلمه کلیدی “فروش” را جستجو خواهیم کرد.

Constant Contact Email Templates for Sale

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، الگوهای موجود برای فروش ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، ما “فروش زمان محدود” را انتخاب خواهیم کرد.

پس از آن ، صفحه سازنده کمپین ایمیل باز می شود. ابتدا کمپین خود را نامگذاری کنید.

Name Your Email Campaign

بعد ، روی قسمت بالای الگوی خود کلیک کنید تا تنظیمات ایمیل خود را باز کنید.

پس از آن ، شما باید موضوع موضوع ایمیل خود را ویرایش کنید. همچنین می توانید با افزودن نام مشترک ، موضوع موضوع ایمیل خود را شخصی سازی کنید. روی گزینه ‘Personalize’ کلیک کنید.

Subject Line Settings for Email Blast in Constant Contact

در مرحله بعدی ، می توانید نام کوچک یا جزئیات تماس دیگری را برای درج در موضوع عنوان خود انتخاب کنید.

همچنین می توانید برای آدرس دهی به کاربرانی که نام آنها در دسترس نیست ، یک نام عمومی مانند مشتری ، کاربر یا دوست وارد کنید. پس از اتمام ، بر روی دکمه “درج” کلیک کنید.

Personalize Subject Line for Your Email Blast in Constant Contact

برخی از متن ها را با پرانتزهای بزرگ به موضوع اضافه می کنید. به عنوان مثال ، [[FIRSTNAME یا “کاربر”] در تصویر زیر.

Subject Line Personalized in Constant Contact Email Blast

پس از آن ، پیش شماره ایمیل خود را از طریق نام (نام شرکت یا سازمان) از آدرس ویرایش کرده و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Save Email Settings Constant Contact

مرحله بعدی سفارشی کردن متن ایمیل خود است. برای ویرایش یا تغییر به سادگی می توانید روی هر عنصری در ایمیل اشاره کرده و کلیک کنید.

Customize Your Email in Constant Contact

همچنین می توانید عناصر و طرح های Build را از نوار کناری سمت چپ بکشید و رها کنید.

پس از اتمام طراحی ایمیل ، می توانید ایمیل خود را بررسی و پیش نمایش کنید. اگر به نظر خوب می آید ، روی دکمه “ادامه” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، گزینه های ارسال ایمیل (انفجار) را مشاهده خواهید کرد. می توانید گیرندگان را از لیست ایمیل یا بخش انتخاب کنید. به عنوان مثال ، بخشی را که قبلاً ایجاد کرده بودیم انتخاب خواهیم کرد.

Send Your Constant Contact Email Blast

در نوار کناری سمت راست ، گزینه هایی را برای ارسال کمپین ایمیل خود یا برنامه ریزی برای بعدا مشاهده خواهید کرد.

مرحله 5: اندازه گیری نتایج و بهبود قابلیت تحویل ایمیل h4>

ارسال یک کمپین ایمیل به معنای تمام شدن کار شما نیست. پس از ارسال انفجار ایمیل ، باید نتایج خود را اندازه گیری کنید و ببینید که گیرندگان چگونه با آنها ارتباط برقرار می کنند.

برترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل مانند تماس دائمی از ویژگی آماری ایمیل داخلی برخوردار است.

برای مشاهده آمار مبارزات ایمیل خود ، روی منوی “گزارش دادن” در بالا کلیک کنید.

Constant Contact Email Blast Reporting

همچنین می توانید با کلیک بر روی آنها ، عملکرد مبارزات ایمیل خود را به صورت جداگانه مشاهده کنید.

نرخ باز کردن ایمیل ، کل ایمیل های ارسال شده ، برگشت ها و تحویل های موفقیت آمیز را مشاهده خواهید کرد. این گزارش ها همچنین میزان کلیک ، باز نشدن ، لغو اشتراک و آمار هرزنامه مشخص شده را نشان می دهند.

Constant Contact Email Stats

بزرگترین چالش انفجار ایمیل تحویل پذیری ایمیل است. در بسیاری از مواقع ، ایمیل های شما اصلاً تحویل داده نمی شوند یا مستقیماً به جعبه هرزنامه ارسال نمی شوند.

در اینجا چند روش اثبات شده برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل وجود دارد:

  • هر چند وقت یک بار لیست ایمیل خود را به روز کنید تا آدرس های ایمیل جعلی ، ایمیل های حذف شده و غیره حذف شود
  • فرکانس ایمیل های خود را حفظ کنید (بدون افزایش سن)
  • از خطوط موضوعی گمراه کننده خودداری کنید
  • با محتوای جذاب و جذاب ایمیل های خود را مفید کنید

بهترین نمونه های انفجار ایمیل h4>

به طور عمده 2 نوع ایمیل برای بازاریابی استفاده می شود: پخش ایمیل (انفجار ایمیل) و ایمیل راه اندازی شده.

ایمیل های فعال شده ایمیل های خودکاری هستند که پس از اقدام آنها برای کاربران ارسال می شوند. به عنوان مثال ، پس از مشترک شدن کاربر در لیست خود ، می توانید یک ایمیل استقبال فعال ارسال کنید.

انفجارهای ایمیل متفاوت است زیرا شما به صورت دستی کمپین هایی را ایجاد می کنید و بطور همزمان به قسمت بزرگی ارسال می کنید. انفجار ایمیل با این اعتقاد انجام می شود که پیام واحد برای هر مشترک در یک لیست یا بخش مفید خواهد بود.

به این معنی است که شما نمی توانید یک ایمیل خوش آمد گویی به کل لیست ایمیل خود حاوی مشتریان از قبل خریداری شده پخش کنید.

از این رو ، از انفجارهای ایمیل فقط برای اهداف خاص می توان استفاده کرد. در اینجا بهترین نمونه های انفجار ایمیل وجود دارد:

1 فروش فلش

اگر فروش فلش را ارائه می دهید ، می توانید ایمیل های گسترده ای را برای اطلاع همه مشترکان خود ارسال کنید.

در زیر چند مورد موضوع برای انفجار ایمیل فروش فلش آورده شده است:

  • [فروش فلش] کفش مد 40٪ -60٪ تخفیف!
  • [آخرین شانس] فروش 40٪ -60٪ امروز به پایان می رسد!

2. اطلاعات رویداد مانند Webinars

اگر برای کاربران خود آموزش و وبینارهای آنلاین انجام می دهید ، می توانید ایمیل های گسترده ارسال کنید.

در اینجا چند خط موضوع ایمیل برای انفجار ایمیل اطلاعات رویداد وجود دارد:

  • آموزش زنده: 10 مرحله برای ایجاد یک کمپین ایمیل برنده
  • فردا ساعت 5 بعد از ظهر با یک کلاس بازاریابی رایگان به صورت زنده به ما بپیوندید

3. محصولات جدید

هنگام راه اندازی یک محصول جدید می توانید ایمیل انفجاری ارسال کنید. بهتر است لیست خود را به مشتریان از قبل خریداری شده و مشترکان جدید تقسیم کنید ، بنابراین می توانید کمپین های مختلفی را برای آنها ارسال کنید.

4. خبرنامه

خبرنامه ها متداول ترین نوع ایمیل های پخش شده هستند. اخبار ، وب سایت های مجلات ، وبلاگ ها ، و همچنین سازمان های تجاری یا غیرانتفاعی برای اطلاع رسانی به آنها خبرنامه ارسال می کنند مشترکین در مورد آخرین اخبار.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید که ایمیل بلاست چیست و چگونه می توان بلاست ایمیل را به روش صحیح انجام داد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه دریافت آدرس ایمیل رایگان کسب و کار .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-is-an-email-blast-how-to-do-an-email-blast-the-right-way/.

دیدگاهتان را بنویسید