راهنمای مبتدیان: 26 اشتباه رایج در وردپرس برای جلوگیری از آن

هنگام ایجاد وب سایت وردپرس ، همه اشتباه می کنند. با این حال هر اشتباه یک فرصت یادگیری است که به رشد شما کمک می کند.

در طول سالها ، ما به هزاران کاربر وردپرس کمک کرده ایم وب سایت ها و وبلاگ های خود را شروع کنند. در راه اندازی وب سایت های خود و همچنین کمک به دیگران ، ما یاد گرفته ایم که از برخی اشتباهات رایج وردپرس جلوگیری کنیم.

این به ما کمک کرده است که در وقت ، پول خود صرفه جویی کرده و کار خود را به طور موثرتری توسعه دهیم.

در این مقاله ، ما این تجربیات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، بنابراین می توانید از این اشتباهات رایج وردپرس جلوگیری کنید.

هدف کمک به شما در یادگیری اشتباهات دیگران هنگام ساختن وب سایت های شخصی است.

Common WordPress mistakes to avoid

1 انتخاب پلتفرم اشتباه h4>

Choosing the right WordPress

بزرگترین اشتباهی که مردم هنگام شروع کار مرتکب می شوند انتخاب اشتباه عنوان است بستر وبلاگ نویسی . اصولاً دو نوع وردپرس وجود دارد. اول ، WordPress.com وجود دارد که یک سرویس میزبانی وبلاگ است ، و سپس WordPress.org نیز وجود دارد که معروف ترین میزبان وردپرس خود میزبان است که همه دوست دارند.

شما باید با WordPress.org خود میزبان شروع کنید زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های مورد نیاز خارج از جعبه را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ما در WordPress.com vs WordPress.org با مقایسه دو به دو این دو سیستم عامل.

2. خرید بیش از آنچه شما نیاز دارید h4>

برای شروع کار با یک وب سایت وردپرس ، به یک نام دامنه و میزبانی وردپرس .

چالش این است که بسیاری از ثبت کنندگان دامنه سعی در فروش سایر سرویس ها دارند. این باعث سردرگمی صاحبان مشاغل کوچک که تازه کار خود را شروع کرده اند می شود.

سرویس های الحاقی ممکن است شامل محافظت از حریم خصوصی ، حساب های ایمیل اضافی ، سرویس های امنیتی و موارد دیگر باشند.

Upselling services

شما می توانید از همه این موارد صرف نظر کرده و در هزینه صرفه جویی در هزینه های کسب و کار خود صرفه جویی کنید. اگر بعداً تصمیم گرفتید که به آن خدمات احتیاج دارید ، پس همیشه می توانید آنها را از شرکت میزبان خود خریداری کنید.

همچنین باید برنامه میزبانی مناسب برای وب سایت خود را انتخاب کنید. برای 90٪ وب سایت هایی که تازه شروع به کار می کنند ، یک حساب میزبانی مشترک کاملاً کافی است تا شما را به فعالیت خود ادامه دهد.

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند که توسط وردپرس به طور رسمی توصیه می شوند.

آنها به کاربران WPBeginner تخفیف میزبانی + دامنه رایگان و گواهی SSL را ارائه می دهند. در واقع ، شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

با رشد کسب و کار خود ، می توانید برنامه میزبانی خود را ارتقا دهید یا به مدیریت میزبانی وردپرس .

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در وب سایت هزینه یک وب سایت وردپرس و نحوه صرفه جویی در هنگام ساخت وب سایت خود.

3 تنظیم پشتیبان گیری خودکار h4>

Automated backups

هر ساله میلیاردها دلار خسارت در اثر از دست رفتن داده ها ایجاد می شود. تقریباً هر وب سایتی در اینترنت مستعد حوادث ، سرقت ، تلاش برای هک و سایر بلایا است.

قدرتمندترین خط دفاعی شما در برابر این تهدیدها پشتیبان گیری خودکار است. بدون تهیه نسخه پشتیبان ، می توانید تمام داده های وردپرس خود را از دست دهید و بازیابی آنها (حتی گاهی غیرممکن) بسیار دشوار است.

ما دیده ایم که بسیاری از افراد وب سایت های خود را فقط به دلیل اینکه نسخه پشتیبان تهیه نکرده اند ، از دست می دهند.

تنظیم نسخه پشتیبان بسیار آسان است ، و موارد بسیار خوبی وجود دارد افزونه های پشتیبان گیری وردپرس موجود در بازار. به محض تنظیم یکی از این افزونه های پشتیبان ، آنها به طور خودکار پشتیبان گیری را برای شما ایجاد می کنند.

قسمت دوم این اشتباه ذخیره نکردن فایلهای پشتیبان در مکان از راه دور است. بسیاری از افراد نسخه پشتیبان تهیه وردپرس خود را بر روی سرور میزبانی وب خود ذخیره می کنند. اگر آنها اطلاعات وب سایت خود را از دست بدهند ، پشتیبان گیری را نیز از دست می دهند.

مطمئن شوید که نسخه پشتیبان خود را روی سرویس ذخیره سازی ابری مانند Google Drive ، Dropbox و غیره ذخیره کرده اید ، از افزونه های پشتیبان مانند UpdraftPlus می تواند به طور خودکار این کار را برای شما انجام دهد.

4. تنظیم Google Analytics

نیست

Google Analytics

اگر می خواهید با اطمینان کار خود را توسعه دهید ، پس باید بدانید که مردم وب سایت شما را چگونه پیدا می کنند و از آن استفاده می کنند. اینجاست که Google Analytics می تواند کمک کند.

توصیه می کنیم از MonsterInsights ، محبوب ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس استفاده کنید. این در زمان راه اندازی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و آماری را که در داخل داشبورد وردپرس شما وجود دارد نشان می دهد.

اگر MonsterInsights Pro را نمی خواهید ، یک نسخه رایگان MonsterInsights موجود که می توانید با آن شروع کنید.

5. فرم تماس برقرار نمی شود h4>

Contact page

تنظیم نکردن فرم تماس یکی دیگر از اشتباهات قابل پیشگیری است که بسیاری از مبتدیان مرتکب می شوند. بدون فرم تماس ، بازدید کنندگان وب سایت شما نمی توانند با شما تماس بگیرند ، و این باعث می شود فرصت های قابل توجهی را از دست بدهید.

تقریباً در همه وب سایت های محبوب صفحه تماس را مشاهده خواهید کرد. این یکی از مهمترین صفحات که هر وب سایتی باید داشته باشد.

وردپرس با فرم تماس داخلی موجود نیست ، اما موارد بسیار خوبی وجود دارد پلاگین فرم تماس با وردپرس موجود که می توانید استفاده کنید.

ما توصیه می کنیم از استفاده کنید WPForms Lite که نسخه رایگان افزونه WPForms محبوب است بیش از 2 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

می توانید دستورالعمل های دقیق ما را در مورد چگونگی ایجاد ایجاد فرم تماس در وردپرس .

6. ساختن لیست ایمیل h4>

Email list

آیا می دانید بیش از 70٪ افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند دیگر هرگز باز نخواهند گشت؟

اگر در حال ساخت لیست ایمیل خود نیستید ، در واقع با هر بازدید کننده وب سایت که سایت شما را ترک می کند ، ضرر می کنید. تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشترکان ایمیل به شما امکان می دهد آن کاربران را به وب سایت خود برگردانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما در چرا ساخت لیست ایمیل مهم است .

شما به یک ایمیل نیاز دارید خدمات بازاریابی برای تنظیم لیست ایمیل خود. ما توصیه می کنیم از تماس مداوم استفاده کنید زیرا آنها یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی ایمیلی در بازار هستند که دارای یک بستر دوستانه بسیار مبتدی هستند.

برای دستورالعمل های گام به گام ، به آموزش کامل ما در نحوه راه اندازی خبرنامه ایمیل .

7. عدم انتخاب قالب مناسب وردپرس h4>

WordPress themes

یکی از بزرگترین چالشهایی که مبتدیان وردپرس با آن روبرو هستند انتخاب طراحی مناسب برای وب سایت خود است.

با وجود هزاران طرح زمینه وردپرس ، یک مبتدی به طور متوسط ​​چندین تم را قبل از حل موضوع مناسب امتحان می کند و این روند حتی می تواند کاربر را به بازسازی وب سایت خود چندین بار سوق دهد.

برای جلوگیری از این امر ، ما توصیه می کنیم انتخاب قالب مناسب وردپرس از ابتدا و سپس به آن پایبند باشید.

این اجازه می دهد بازدید کنندگان وب سایت شما با وب سایت ، نام تجاری شما و سبک منحصر به فرد آن آشنا شوند. سازگاری و تداوم طراحی شما تأثیر زیادی در شناخت و آگاهی از برند دارد.

اغلب خوانندگان از ما می پرسند ، چگونه می توان موضوعی را انتخاب کرد که فقط کارساز باشد؟

خوب ، وقتی نوبت به طراحی می رسد ما سادگی را به زرق و برق ترجیح می دهیم. این نه تنها برای ما ، بلکه بسیاری از مشاغل آنلاین موفق بسیار خوب واقع شده است.

شما باید یک قالب وردپرس زیبا ، اما ساده را انتخاب کنید که به موارد زیر توجه کند:

  • در همه دستگاه ها (دسک تاپ ، موبایل و رایانه لوحی) باید به یک اندازه خوب به نظر برسد.
  • باید به راحتی سفارشی شود و برای انطباق با نیازهای شما انعطاف پذیر باشد.
  • باید با افزونه های محبوب کار کند و صفحه سازان وردپرس .
  • باید برای عملکرد و سرعت بهینه شود.

اکنون فهمیدیم که به عنوان یک کاربر غیرتکنیک ، ممکن است نتوانید همه موارد را به تنهایی بررسی کنید. در این صورت ، ما توصیه می کنیم یک موضوع را از بالا انتخاب کنید فروشگاه قالب وردپرس تجاری مانند StudioPress ، اصلاح آنها ، یا تم Astra .

اگر به توصیه های بیشتری نیاز دارید ، این ویترین های موضوعی را که در آن بهترین موضوعات وردپرس را در دسته های مختلف انتخاب کرده ایم ، بررسی کنید.

8. نادیده گرفتن به روزرسانی های وردپرس h4>

Ignoring WordPress updates

ما بسیاری از کاربران مبتدی و حتی با تجربه WordPress را دیده ایم که به روزرسانی را در سایت خود نصب نمی کنند. بسیاری از آنها معتقدند که انجام این کار باعث خطا می شود و می تواند سایت آنها را خراب کند.

این درست نیست.

شما می توانید وردپرس را به راحتی و با خیال راحت و بدون شکستن وب سایت خود به روز کنید. با به روز نکردن وردپرس ، وب سایت خود را در معرض نقض امنیت در هنگام استفاده از نرم افزار منسوخ قرار می دهید.

این فقط وردپرس نیست ، تم و افزونه های وردپرس شما همچنین به طور مرتب به روزرسانی هایی را برای رفع اشکال ، وصله های امنیتی و ویژگی های جدید منتشر می کنند.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه به روزرسانی ایمن وردپرس

9. بهینه سازی وب سایت خود برای سئو h4>

Optimize WordPress SEO

بسیاری از کاربران وردپرس در مورد ارتقا. وب سایت های خود به بهترین حدس خود اعتماد می کنند. برخی کاملا SEO را نادیده می گیرند ، در حالی که برخی این کار را نیمه جان انجام می دهند.

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید ، بنابراین کاربران بیشتری می توانند وب سایت شما را پیدا کنند.

موتورهای جستجو بزرگترین منبع بازدید بیشتر وب سایت ها هستند. سئو برای موفقیت در تجارت آنلاین شما بسیار مهم است.

ما یک مرحله به مرحله کامل داریم راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان که به شما کمک می کند وب سایت خود را به درستی برای سئو بهینه سازی کنید.

10. عدم استفاده صحیح از دسته ها و برچسب ها h4>

Categories vs Tags

اشتباه بزرگ دیگر عدم استفاده صحیح از دسته ها و برچسب ها است. برخی از کاربران در نهایت از دسته هایی استفاده می کنند که باید از برچسب استفاده می کردند و بالعکس.

ما وب سایت هایی با ده ها دسته و بدون برچسب دیده ایم. ما وب سایت هایی را دیده ایم که از صدها برچسب استفاده می کنند و هیچ دسته بندی ندارند.

اساساً ، دسته ها فهرست مطالب وب سایت شما هستند. اگر وب سایت شما یک کابینه پرونده بود ، دسته ها کشوی آن بودند.

از طرف دیگر ، برچسب ها مانند صفحه فهرست هستند. اگر وب سایت شما یک کابینه پرونده بود ، برچسب ها برچسب های موجود در پوشه های پرونده جداگانه هستند.

برای توضیحات دقیق تر ، به راهنمای ما در categories vs tags و نحوه استفاده صحیح از آنها در وردپرس برای حداکثر مزیت SEO.

11 عدم استفاده صحیح از پست ها و صفحات h4>

Posts vs Pages - What's the difference?

گاهی اوقات کاربران مبتدی وردپرس در نهایت از پست برای ایجاد صفحات مهم وب سایت استفاده می کنند. به همین ترتیب ، در نهایت برخی از کاربران از صفحاتی برای مقالات استفاده می کنند که باید در عوض از پست استفاده می کردند.

بسیاری از کاربران پس از مدتی که مدیریت وب سایت آنها مشکل می شود به اشتباه خود پی می برند.

اساساً ، صفحات مربوط به صفحات ایستا هستند که اغلب تغییر نمی کنند مانند درباره ، تماس ، سیاست حفظ حریم خصوصی و غیره.

از طرف دیگر ، پست ها برای محتوای مبتنی بر زمان مانند اخبار ، به روزرسانی ها ، مقالات و وبلاگ ها هستند.

به راهنمای کامل ما در مورد تفاوت بین ارسالها در مقابل صفحات و آنچه می توانید با آنها انجام دهید.

12 عدم انتخاب ساختار URL مناسب (پیوندهای ثابت) h4>

Choosing the right permalinks structure

انتخاب تنظیمات URL مناسب (ساختار پیوند ثابت) برای وب سایت شما واقعاً مهم است. تغییر ساختار URL بعداً آسان نیست و می تواند تأثیر قابل توجهی در بازدید وب سایت شما داشته باشد.

ما توصیه می کنیم به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت در منطقه مدیر وردپرس خود بروید و یک ساختار URL را انتخاب کنید که نام پست شما را در URL نشان دهد.

13. نادیده گرفتن سرعت و عملکرد وب سایت h4>

Website speed and performance

میزان توجه انسان به سرعت در حال کاهش است و کاربران خواستار رضایت فوری هستند. با اتصال سریعتر به اینترنت ، کاربران شما می توانند چند ثانیه اضافی از زمان بارگیری صفحه پیدا کنند تا بسیار کند باشد.

و این فقط کاربران نیستند ، حتی موتورهای جستجو نتایج بالاتری را در وب سایت های بالاتر قرار می دهند. با نادیده گرفتن سرعت و عملکرد وب سایت ، تجربه کاربر و همچنین رتبه بندی جستجو را به خطر می اندازید.

به همین دلیل شما باید از بارگیری سریع وب سایت خود اطمینان حاصل کنید. ما یک راهنمای گام به گام داریم که به شما کمک می کند بهبود سرعت وردپرس و عملکرد بدون اینکه خیلی به مسائل فنی بپردازید.

14. عدم انتخاب پلاگین های صحیح h4>

WordPress plugins

قدرت واقعی وردپرس با افزونه های آن ارائه می شود. هزاران افزونه رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید با چند کلیک نصب کنید.

با این وجود همه افزونه ها خوب نیستند. در واقع ، برخی از افزونه ها بد هستند و می توانند بر عملکرد و امنیت وب سایت شما تأثیر بگذارند. غالباً کاربران در انتها بارگیری افزونه هایی از منابع نامعتبر که بدافزار مخفی را توزیع می کنند ، می شوند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب پلاگین به خاطر بسپارید:

  • فقط افزونه ها را از WordPress.org یا شرکت های وردپرسی با شهرت خوب.
  • به دنبال بررسی افزونه ها و تالارهای گفتمان پشتیبانی باشید زیرا آنها شاخص خوبی برای کیفیت یک افزونه هستند
  • از نظر توصیه های افزونه منابع معتبر وردپرس مانند WPBeginner را بررسی کنید

اگر همین الان توصیه هایی می خواهید ، لیست ما را از باید دارای افزونه های وردپرس باشد برای همه وب سایت ها.

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای ما را در نحوه انتخاب بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت خود.

15. نادیده گرفتن بهترین اقدامات امنیتی WordPress

WordPress security

بسیاری از کاربران برای سخت کردن امنیت وردپرس اقدامات امنیتی انجام نمی دهند. برخی معتقدند وب سایت آنها بسیار کوچک است و هدف هکرها نخواهد بود.

هکرها وب سایت ها را بی رویه هدف قرار می دهند. به عنوان مثال ، آنها می توانند از وب سایت شما برای توزیع بدافزار استفاده کنند ، حملات brute force ، سرقت داده ها و موارد دیگر.

با ایمن نکردن وب سایت خود ، می توانید رتبه بندی جستجو ، داده های وب سایت خود و / یا اطلاعات مشتری را از دست دهید. این می تواند هزینه های زیادی برای شما و سردرد داشته باشد.

شما باید بهترین روش های امنیتی را دنبال کنید و لایه های امنیتی را در اطراف سایت وردپرس خود ایجاد کنید. زمان زیادی لازم نیست و برای انجام آن نیازی به مهارت خاصی ندارید.

به سادگی راهنمای کامل امنیت وردپرس را دنبال کنید a > با دستورالعمل های گام به گام برای محافظت از وب سایت خود.

16. تغییر URL وب سایت و از دست دادن کل ترافیک h4>

Changing domain names

چه تعداد از شما از اولین دامنه ای که ثبت کرده اید متنفر بوده و می خواهید هنگام ورود جدی به وبلاگ نویسی از آن دامنه خارج شوید؟ بله ، این برای همه ما اتفاق می افتد.

اگرچه می توانید URL وب سایت یا نام دامنه را تغییر دهید ، اما تأثیر قابل توجهی در سئو سایت دارد. آنچه که وضعیت را حتی بدتر می کند این است که URL ها را بدون انجام اقدامات مناسب تغییر دهید.

شما باید مسیرهای هدایت مناسب را تنظیم کنید ، Google را در مورد تغییر مطلع کنید و دامنه جدید به کنسول جستجوی Google .

ما تمام مراحل راهنمای خود را در نحوه انتقال صحیح وردپرس به دامنه جدید .

17. حذف نکردن محتوای نسخه ی نمایشی وردپرس h4>

Remove demo content

بسیاری از افراد محتوای آزمایشی پیش فرض اضافه شده توسط نصب جدید وردپرس را حذف نمی کنند. این شامل یک صفحه نمونه ، یک پست با عنوان “سلام به جهان” و یک نظر پیش فرض است.

حذف نکردن این محتوا به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا آنها را خزنده و نمایه سازی کنند. اکنون اگر متن را در محتوای نمایشی در Google جستجو کنید ، صدها هزار صفحه پیدا خواهید کرد. این محتوای تکراری است و موتورهای جستجو محتوای تکراری را به عنوان صفحات با کیفیت پایین مجازات می کنند.

به همین ترتیب ، بسیاری از افراد خط برچسب پیش فرض وردپرس را که می گوید “فقط یک سایت وردپرس دیگر” تغییر نمی دهند.

شما باید تمام محتوای پیش فرض و خط برچسب را حذف کنید ، زیرا غیر حرفه ای به نظر می رسند و احساس بدی ایجاد می کنند.

18 تنظیم تعدیل نظر h4> انجام نمی شود

Moderating comments

هرزنامه نظر آزار دهنده است و می تواند نام تجاری شما را بد جلوه دهد. بسیاری از مبتدیان وبلاگهای خود را تنظیم کرده اند تا به صورت خودکار و بدون تعدیل نظرات جدید را منتشر کنند.

این به این معنی است که نظرات هرزنامه با پیوند به بدافزار و سایت های بی کیفیت می توانند بدون اطلاع شما در وب سایت شما فعال شوند. این می تواند به رتبه بندی جستجوی شما و اعتبار وب سایت شما آسیب برساند.

لازم است همیشه نظارت بر نظرات را برای همه سایت های وردپرسی خود روشن نگه دارید. کافی است به صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو بروید و کادر کنار گزینه« یک نظر باید به صورت دستی تأیید شود »را علامت بزنید.

Manually approve comments

پس از آن ، باید بررسی و تأیید نظرات وب سایت خود را بخشی از برنامه معمول خود قرار دهید. برای نکات بیشتر ، به مقاله ما در نحوه مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس .

19. بهینه سازی تصاویر برای وب h4> نیست

Compress images

تصاویر در ساخت یک وب سایت بسیار جذاب ضروری هستند. با این حال ، آنها از نظر متن دارای سنگین تر از متن ساده هستند.

اگر بدون بهینه سازی تصاویر به وب سایت خود اضافه می کنید ، این امر بر سرعت وب سایت شما تأثیر می گذارد.

شما باید عادت خود را در ذخیره تصاویر خود بهینه سازی شده برای وب ایجاد کنید. برای کاهش اندازه فایل تصویر می توانید قبل از بارگذاری ، از Photoshop ، GIMP (رایگان) یا سایر ابزارهای آنلاین استفاده کنید.

برای دستورالعمل ها ، به آموزش ما در نحوه ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب .

20. ذخیره کد غیرضروری در پرونده توابع تم h4>

Code snippets

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که ما اغلب با آن روبرو می شویم این است که افراد تعداد زیادی کد قطعه در پرونده functions.php موضوع خود اضافه می کنند.

پرونده توابع به گونه ای طراحی شده است که مانند یک پلاگین رفتار می کند ، اما مکان مناسبی برای انواع قطعه کد نیست. با تغییر طرح زمینه ، این تغییرات را از دست خواهید داد. حتی ممکن است فراموش کنید که پس از مدتی برخی از کدها را در آنجا اضافه کرده اید.

فقط درصورتی که کد مربوط به تغییر چیزی با آن موضوع خاص باشد ، توصیه می کنیم کد را در پرونده توابع طرح زمینه خود اضافه کنید.

برای همه کدهای سفارشی دیگر ، بهتر است از افزونه اختصاصی سایت یا افزونه قطعه کد .

21. قفل شدن با ویرایش فایل توابع در بخش مدیریت وردپرس h4>

Theme editor in WordPress

اشتباه آزار دهنده دیگری که کاملاً رایج است این است که افراد فایل توابع را در قسمت مدیر وردپرس ویرایش می کنند.

به طور پیش فرض ، وردپرس با ویرایشگر کد داخلی برای ویرایش تم و پرونده های پلاگین در داخل وردپرس همراه است. اغلب مبتدیان در هنگام افزودن یا حذف کد با استفاده از آن ویرایشگران ، وب سایت خود را خراب می کنند.

حتی اگر وردپرس برای گرفتن خطاهای مهلک و صرفه جویی در آنها ، به این قابلیت افزود. هنوز می توانید قفل شوید و وب سایت خود را غیرقابل دسترسی کنید.

ما غیر فعال کردن ویرایشگر قالب و پلاگین در وردپرس و برای ویرایش پرونده ها در وردپرس از FTP استفاده کنید .

22. کنسول جستجوی Google تنظیم نمی شود h4>

Google Search Console

هنگام برنامه ریزی برای استراتژی رشد تجارت و وب سایت ، داده ها واقعاً مهم هستند. بسیاری از کاربران اشتباه می کنند که سایت وردپرس خود را برای مدت طولانی به Google Search Console اضافه نمی کنند.

این بدان معناست که آنها اطلاعات جستجوی مهمی را که می تواند به آنها در رشد وب سایت خود کمک کند از دست می دهند.

Google Search Console ابزاری رایگان است که توسط Google ارائه شده است. به شما امکان می دهد ببینید که چگونه وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می شود و هرگونه مشکل نمایه سازی جستجو را به سرعت برطرف می کنید.

مشاهده کامل راهنمای کنسول جستجوی Google برای دیدن اینکه چگونه می توانید از آن برای بهبود رتبه بندی جستجو و رشد تجارت خود استفاده کنید.

23. استفاده از دسته بندی نشده بعنوان دسته پیش فرض h4>

Uncategorized category

بسیاری از افراد دستهبندی نشده را به عنوان دسته پیش فرض خود ترک می کنند. وردپرس نیاز دارد که همه پست ها در یک گروه ثبت شوند و وقتی هیچ دسته ای انتخاب نمی شود ، به طور خودکار پست را در دسته پیش فرض اضافه می کند.

بسیاری از اوقات کاربران فراموش می کنند که دسته ای را برای پست خود انتخاب کنند و دکمه انتشار را که آن پست را در دسته بندی نشده منتشر می کند ، بزنند.

با انتخاب یک دسته پیش فرض مناسب در تنظیمات وردپرس.

24. عدم استفاده از آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای h4>

Free business email address

ما افراد زیادی را دیده ایم که هنگام جستجوی مشاغلی که قبلاً دارای وب سایت است ، از حساب های Gmail یا Hotmail خود برای ما ایمیل ارسال می کنند.

حال ، از کجا باید بدانیم که آنها به طور رسمی نماینده آن شرکت یا وب سایت هستند؟

به طور مشابه اگر مشاغلی دارید و هنوز از طریق ایمیل حساب کاربری ایمیل های شخصی را برای مردم ارسال می کنید ، در این صورت افراد با جدی گرفتن شما رو به رو خواهند شد.

افراد وقت و مهارت لازم برای تأیید اینکه شما مالک واقعی آن وب سایت یا تجارت هستید نیستند.

این اشتباه نیز به راحتی قابل اجتناب است. راهنمای ما در مورد چگونگی دستیابی آسان به آدرس ایمیل حرفه ای تجارت به صورت رایگان.

25. ترک یک سایت هنگام کار روی آن به صورت عمومی h4>

Maintenance mode

مردم اغلب وب سایت های تحت ساخت را که در دسترس عموم قرار دارند ترک می کنند. این خیلی حرفه ای نیست و می تواند به تجارت شما آسیب برساند.

در هر زمان و هر زمان یک وب سایت قابل دسترسی عمومی توسط موتورهای جستجو قابل خزیدن و نمایه سازی است. رقبای شما می توانند آن را پیدا کنند و ایده های شما را بدزدند. مشتریان شما می توانند آن را پیدا کنند و وب سایت ناتمام را مشاهده کنند.

برای جلوگیری از این اشتباه راه حل آسان تری وجود دارد. به سادگی وب سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید و به زودی صفحه ای برای ایجاد پیش بینی اضافه کنید.

26. یادگیری وردپرس h4>

Learn WordPress

استفاده از وردپرس حتی برای کاربران غیر فنی بسیار آسان است. این اجازه می دهد تا بسیاری از کاربران وب سایت های خود را بدون کسب اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس ادامه دهند.

با این کار ، فرصت کشف ویژگیهای فوق العاده مفید وردپرس را از دست می دهید. مواردی که اجرای آنها بسیار ساده است اما می تواند تجارت شما را متحول کند.

یادگیری وردپرس بسیار آسان است ، به ویژه هنگامی که قبلاً یک سایت وردپرس فعال دارید. بخشهای مختلف وردپرس را کاوش کنید ، افزونه های جدید را امتحان کنید ، درباره SEO و بازاریابی از طریق ایمیل بیشتر بدانید.

WPBeginner بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس برای مبتدیان است که دارای چندین منبع عالی ، فیلم ، نحوه دسترسی ، آموزش گام به گام و موارد دیگر است.

موارد زیر تنها برخی از منابع مفیدی است که در WPBeginner پیدا خواهید کرد (همه آنها کاملا رایگان هستند).

  • دیکشنری WPBeginner – بهترین مکان برای مبتدیان برای شروع و آشنایی با زبان وردپرس
  • فیلم های WPBeginner – در وردپرس تازه وارد هستید؟ برای تسلط بر وردپرس این 23 فیلم را مشاهده کنید.
  • وبلاگ WPBeginner – مکان اصلی برای همه آموزشهای وردپرس ما است.

همچنین می توانید در کانال YouTube ما که ما به طور منظم آموزشهای ویدیویی را برای کمک به شما در یادگیری وردپرس به اشتراک می گذاریم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد اشتباهات رایج وردپرس و نحوه جلوگیری از آنها به راحتی یاد بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید نکات ما را در مورد راههای موثر ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید بدون صرف هزینه زیاد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/25-most-common-wordpress-mistakes-to-avoid/.

دیدگاهتان را بنویسید