چگونه تصاویر پس زمینه زیبایی را برای سایت وردپرس خود پیدا کنیم

بسیاری از مضامین وردپرس اکنون با پشتیبانی از تمام صفحه ، اختلاف منظر و چندین زمینه ارائه می شوند. با توجه به این روند طراحی وب ، یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا منابعی برای یافتن تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا می دانیم؟ در این مقاله ، ما چگونگی پیدا کردن تصاویر پس زمینه رایگان و زیبا را برای استفاده در سایت وردپرس خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

Finding high quality background images

توجه: اگر طرح زمینه شما از پس زمینه تمام صفحه پشتیبانی نمی کند ، می توانید از آموزش ما در نحوه افزودن تصویر پس زمینه تمام صفحه در وردپرس .

درک مجوزها و اندازه های تصویر h4>

تمام تصاویر موجود در وب توسط قوانین کپی رایت محافظت می شوند. حتی وقتی هیچ حق چاپی ذکر نشده باشد ، باید خود به خود تصور کنید که دارای حق چاپ است.

چندین مکان آنلاین وجود دارد که می توانید تصاویر رایگان پیدا کنید و به طور قانونی در وب سایت های خود استفاده کنید.

از آنجا که تصاویر پس زمینه معمولاً کل صفحه را پوشش می دهند ، شما باید تصاویر واقعاً بزرگی را پیدا کنید. اکنون شما مطمئناً می توانید تغییر اندازه و بزرگتر کردن تصاویر ، اما این امر منجر به افت کیفیت می شود که برای تصاویر بزرگ قابل مشاهده است.

در حالت ایده آل ، شما باید به دنبال تصاویری با عرض 1920 پیکسل و ارتفاع 1080 پیکسل باشید. برای نتایج بهتر ، باید ابعاد بزرگتری را نیز امتحان کنید. به یاد داشته باشید ، تغییر اندازه تصویر برای کوچکتر کردن آن بسیار آسان تر است و شما می توانید آن را بدون افت کیفیت انجام دهید.

اگر قالب وردپرس شما اندازه تصویر پس زمینه را توصیه می کند ، پس می توانید از توسعه دهنده تم خود بخواهید که یاد بگیرد چه اندازه هایی را برای استفاده توصیه می کند.

با گفتن این موارد ، بیایید نگاهی به مکان های جالب بیندازیم تا تصاویر پس زمینه زیبا را پیدا کنیم.

1 تصاویر رایگان

freeimages

freeimages.com که به طور مستقیم با نام stock.xchng شناخته می شود ، مجموعه عظیمی از عکس های سهام رایگان را ارائه می دهد که می توانید به عنوان تصاویر پس زمینه در سایت وردپرس خود استفاده کنید. تصاویر به صورت دسته بندی شده و سایت دارای ویژگی جستجوی بسیار مناسبی نیز می باشد.

2 StockPhotosforFree.com

StockPhotosforFree.com

آسان برای مرور سایت با دسته بندی و جستجو ، StockPhotosforFree.com مجموعه بزرگی از تصاویر با کیفیت بالا را ارائه می دهد که می توانید از حق امتیاز رایگان در هر پروژه وب استفاده کنید.

3 الگوهای ظریف

Subtle Patterns

Subtle Patterns منبع زیبایی است که الگوهای بافتی رایگان را ارائه می دهد. این الگوها خیلی بلند نیستند که آنها را برای صفحات وب مناسب می کند. این مجموعه را می توان با برچسب هایی مانند تیره ، روشن ، کاغذ ، راه راه و … مرور کرد.

همچنین می توانید افزونه Subtle Patterns را برای Adobe Photoshop خریداری کنید تا از این الگوها در PSD های خود استفاده کنید.

واقعیت جالب: ما از یکی از الگوهای الگوهای ظریف در پس زمینه خود استفاده می کنیم.

4. بایگانی دامنه عمومی

Public Domain Archive

همانطور که از نامش پیداست ، بایگانی دامنه عمومی عکس ها و تصاویری را که در مالکیت عمومی است به اشتراک می گذارد. این بدان معنی است که شما می توانید از این تصاویر در پروژه های خود استفاده کنید. تصاویر دسته بندی شده اند ، بنابراین می توانید در بایگانی مرور کنید و عکس مناسب را برای استفاده به عنوان تصویر پس زمینه خود پیدا کنید.

5 شل کردن

Unsplash

Unsplash عکس هایی با وضوح بالا رایگان ارائه می دهد که می توانید به هر شکل ممکن از آنها استفاده کنید زیرا تحت مجوز CC-0 هستند.

این سایت هر 10 روز 10 عکس جدید منتشر می کند.

6. picjumbo

picjumbo

Picjumbo مجموعه بزرگی از تصاویر سهام رایگان را ارائه می دهد. با استفاده از دسته ها و برچسب ها می توان مجموعه را مرور کرد. این سایت همچنین ویژگی جستجوی بسیار خوبی را ارائه می دهد. تمام تصاویر موجود در سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی می توانند به عنوان تصویر پس زمینه در وبلاگ وردپرس شما استفاده شوند.

7. مگدالن

Magdeleine

Magdeliene مجموعه ای از تصاویر زیبا و رایگان سهام است. می توانید تصاویر را بر اساس دسته ها ، برچسب ها یا با انتخاب یک رنگ غالب مرور کنید. هنگامی که می خواهید یک تصویر پس زمینه پیدا کنید که از بقیه طرح های رنگی شما تعریف کند ، مرور بر اساس رنگ ویژگی بسیار مفیدی است.

8. Pixabay

Pixabay

Pixabay مجموعه عظیمی از عکس ها ، تصاویر و گرافیک های خیره کننده خیره کننده دارد که می توانید به صورت رایگان در پروژه های خود استفاده کنید. تصاویر را می توان با دسته بندی یا با انتخاب ویرایشگر مرور کرد.

9. morgueFile

morgueFile

MorgueFile یکی دیگر از مجموعه های متشکل از عکس های سهام رایگان است. این سایت سریع است که موقعیت مکانی تصاویر را آسان تر می کند. برخی از تصاویر در morgueFile به انتساب نیاز دارند ، بنابراین قبل از استفاده از تصاویر ، تصاویر را بررسی کنید.

10. Shutterstock

Shutterstock

Shutterstock رایگان نیست ، اما قطعاً در اینجا ذکر آن ارزش دارد. کتابخانه عکسها ، بردارها و تصاویر آنها بسیار خارق العاده است.

ما مشتری پرداخت Shutterstock و می تواند کیفیت تصاویر را تضمین کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تصاویر پس زمینه زیبایی را برای سایت وردپرس خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در سرعت بخشیدن به وردپرس با ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-find-beautiful-background-images-for-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید