نحوه افزودن مباحث در منوهای پیمایش WordPress

خوانندگان جدید اغلب از ما می پرسند که چگونه می توانند موضوعات را در منوی پیمایش وردپرس اضافه کنند. بیشتر کاربران تصور می کنند که باید برای هر موضوع صفحه ایجاد کنند و آنها را به فهرست ها اضافه کنند. اما اگر این کار را انجام دهید ، دیگر نمی توانید پست های مربوطه را در آنجا نمایش دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون نیاز به ایجاد صفحات یا نوشتن کد HTML ، موضوعات را در منوی پیمایش وردپرس اضافه کنید.

A WordPress site with topics in navigation menus

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

بگذارید بگوییم شما می خواهید یک وب سایت درباره راهنماهای سفر برای شهرهای مختلف ایجاد کنید. ممکن است بخواهید هنگام کلیک کاربران روی آن پیوند ، نام شهرها را در فهرست پیمایش خود اضافه کرده و مقالات مربوطه را نشان دهید.

اینجا جایی است که دسته ها وارد می شوند. وردپرس با یک سیستم داخلی قدرتمندی که به شما امکان می دهد محتوای خود را به طبقه بندی ها مرتب کنید .

به طور پیش فرض ، شما دو طبقه بندی آماده استفاده برای پست های خود دارید. به این دسته بندی ها در وردپرس دسته ها و برچسب ها گفته می شود.

دسته ها سلسله مراتبی هستند و قرار است برای طیف وسیعی از موضوعات استفاده شوند. برچسب ها غیر سلسله مراتبی هستند و می توان از آنها برای مرتب سازی مقالات برای موضوعات بسیار خاص استفاده کرد.

ما به شما توصیه می کنیم که راهنمای ما را در تفاوت بین دسته ها و برچسب ها .

هنگام نوشتن پست های وبلاگ خود می توانید دسته ها را اضافه یا انتخاب کنید. جعبه متا دسته ها در ستون سمت راست صفحه ویرایش پست ظاهر می شود.

Filing a WordPress post in categories

هنگامی که چند پست ایجاد کردید و آنها را تحت دسته های مختلف ثبت کردید ، اکنون می توانید این دسته ها را به سایت خود اضافه کنید منوی ناوبری .

به سادگی از ظاهر> منوها بازدید کرده و برای گسترش آن روی برگه دسته ها کلیک کنید.

Adding categories as topics to your site's menu

بعد ، دسته هایی را که می خواهید به منو اضافه کنید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Add to menu کلیک کنید. دسته های انتخابی شما اکنون در ستون سمت راست به عنوان موارد منو ظاهر می شوند. با استفاده از کشیدن و رها کردن می توانید آنها را بالا و پایین ببرید.

Rearrange menu items in WordPress

بعد از اینکه از منو راضی شدید ، برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه ذخیره منو کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا تغییرات عملی خود را مشاهده کنید.

Menu with topics instead of pages

از آنجا که دسته ها سلسله مراتبی هستند ، این بدان معنی است که آنها می توانند دارای دسته های والدین و فرزندان باشند.

بیشتر تم های وردپرس از منوهای چند سطح پشتیبانی می کنند. اگر از زیرمجموعه ها استفاده می کنید ، می توانید با کمی حرکت به سمت راست ، آنها را به راحتی در زیر گروه اصلی قرار دهید.

Creating submenus in WordPress

از این طریق می توانید منوهای کشویی عالی ایجاد کنید که می تواند تمام موضوعات مهم شما را پوشش دهد. این همچنین به کاربران شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنند.

امیدواریم این مقاله به شما در افزودن عناوین در منوهای پیمایش وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد نحوه ایجاد الگوهای دسته در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-topics-in-wordpress-navigation-menus/.

دیدگاهتان را بنویسید