آیا باید همه افزونه ها را در WordPress Multisite فعال کنید

در مقاله ما درباره چرا همه پلاگین ها را نمی بینید شبکه چندرسانه ای وردپرس خود را ، ما به این موضوع پرداختیم از پلاگین های فعال کننده شبکه این همچنین این س theال را به وجود می آورد که آیا شما باید شبکه همه افزونه ها را در چند سایت وردپرس خود فعال کنید؟ در یک شبکه چند سایته ، یک مدیر فوق العاده این امکان را دارد که یا یک افزونه را فقط در سایت اصلی فعال کند یا آن را در سراسر شبکه فعال کند. در این مقاله ، ما نحوه و زمان فعال سازی افزونه های شبکه در چند سایت وردپرس را بحث خواهیم کرد.

Which plugins to activate across multisite network in WordPress

فعال کردن شبکه در مقابل فعال کردن در چند سایت وردپرس h4>

در چند سایت وردپرس ، فقط Super Admins می توانند افزونه ها را نصب کنند. بعد از نصب ، super administrator ها این گزینه ها را دارند.

1 فعال سازی شبکه – با استفاده از این گزینه مدیران فوق العاده می توانند یک افزونه را در سراسر شبکه فعال کنند.
2. فعال سازی – آنها همچنین می توانند یک افزونه را برای سایت اصلی / ریشه فعال کنند.
3. سایت های فردی – در آخر آنها می توانند به مدیران سایت اجازه دهند خود پلاگین ها را فعال کنند.

وقتی وارد سایت اصلی WordPress multisite خود می شوید ، می توانید دو صفحه مختلف افزونه را مشاهده کنید.

اولین مورد در نوار کناری مدیر اصلی است. این افزونه برای افزونه های نصب شده و فعال در سایت اصلی شما است.

صفحه دوم افزونه ها در زیر سایت های من »افزونه های مدیر شبکه» افزونه ها قرار دارد. اینجاست که شما می توانید افزونه های جدید را نصب کرده و آنها را برای کل شبکه مدیریت کنید.

2pluginsscreen

اگر می خواهید سرپرست سایت افزونه ای را فعال یا غیرفعال کنند ، پس تنها کاری که باید بکنید نصب پلاگین است و آن را شبکه ای فعال نکنید.

به طور پیش فرض ، سایر سرپرستان سایت نمی توانند منوی افزونه ها را در منطقه مدیر سایت خود ببینند. این بدان معنی است که آنها نمی توانند افزونه های نصب شده را فعال یا غیرفعال کنند. با این وجود این امکان برای مدیران فوق العاده وجود دارد که به مدیران سایت امکان دسترسی به منوی افزونه ها را بدهند.

در اینجا نحوه افزودن منوی افزونه ها برای سایت های کودک در یک شبکه چند سایته وردپرس وجود دارد.

افزودن منوی افزونه ها برای سایتهای کودک در چند سایت وردپرس h4>

برای فعال کردن منوی پلاگین برای هر سایت ، باید به داشبورد Network Admin بروید.

Switching to network admin dashboard

در داشبورد سرپرست شبکه ، از تنظیمات »تنظیمات شبکه بازدید کنید. به پایین صفحه بروید و کادر تأیید فعال کردن منوی افزونه ها را مشاهده خواهید کرد.

Enabling plugins menu for individual sites

این همه ، تنظیمات خود را ذخیره کنید و سایت های جداگانه اکنون می توانند منوی پلاگین ها را ببینند. همچنین آنها می توانند افزونه های نصب شده را مشاهده و برای سایت خود فعال کنند.

توجه: سرپرستان فردی سایت نمی توانند افزونه های فعال شده در شبکه را مشاهده کنند.

کدام افزونه های وردپرس باید به صورت شبکه فعال شوند؟ h4>

نیازی نیست که همه افزونه های شبکه چندرسانه ای وردپرس خود را فعال کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید از یک افزونه در سایت اصلی استفاده کنید ، باید آن را نصب کنید و سپس برای فعال کردن افزونه به صفحه پلاگین های سایت اصلی خود بروید.

سرپرستان فردی سایت نمی توانند به صورت خودکار افزونه ها را در یک شبکه چند سایته نصب کنند. به همین دلیل شما باید پلاگین هایی را برای آنها نصب کنید. اما نیازی نیست که همه آن افزونه ها را فعال کنید.

سرانجام ، افزونه هایی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در کل شبکه خود فعال کنید مانند Yoast SEO یا OptinMonster پس از فعال شدن یک افزونه در شبکه ، سرپرستهای سایت نمی توانند آن را غیرفعال کنند.

این همان چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه از ویژگی فعال سازی شبکه برای افزونه ها در چند سایت وردپرس خود به درستی استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در نحوه افزودن / حذف صفحات پیش فرض در چند سایت وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/should-you-network-activate-all-plugins-on-wordpress-multisite/.

دیدگاهتان را بنویسید