آیا به دنبال بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای جستجوگرها هستید؟
تحقیقات کلمات کلیدی برای رشد بازدید سایت شما حیاتی است. این به شما کمک می کند محتوای مناسبی را برای افزایش بازدید جستجوی ارگانیک خود بنویسید.
چالش این است که یافتن ابزار تحقیق مناسب کلمات کلیدی ممکن است روی حیله و تزویر باشد ، به خصوص اگر در جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) کاملاً تازه کار باشید.
در این مقاله ، ما بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی را به اشتراک می گذاریم که کارشناسان برای رشد بازدید وب سایت خود استفاده می کنند.
ابزار تحقیق کلمات کلیدی چیست؟ h4>
یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی به شما کمک می کند ایده های موضوعی را پیدا کنید که افراد در موتورهای جستجو مانند Google جستجو می کنند.
این به شما کمک می کند ایده های محتوایی را که مشتریانتان به دنبال آن هستند ، پیدا کنید. سپس می توانید استراتژی محتوای خود را برنامه ریزی کنید تا این عناوین را در پست های وبلاگ و صفحات فرود .
ابزار تحقیق کلید واژه همچنین به شما کمک می کند کلمات کلیدی را در جایی که رقبای شما در بالاترین رتبه قرار دارند قفل کنید. سپس می توانید محتوای خود را بهبود بخشید تا آن کلمات کلیدی را هدف قرار داده و بازدید آنها را بدزدید.
همانطور که گفته شد ، بیایید نگاهی به بهترین ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای سئو که می توانید استفاده کنید ، بیاندازیم.
1. SEMrush
SEMrush یک مجموعه کامل SEO است با تمام ابزاری که برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی نیاز دارید.
با استفاده از ابزار نمای کلمه کلیدی ، می توانید یک کلمه کلیدی را تایپ کنید و تصویر کاملی از همه مواردی را که می خواهید بدانید ، بدست آورید. این شامل تعداد زیادی از افراد است که کلمه کلیدی را جستجو می کنند ، خواه محبوبیت آن افزایش یابد و هم محبوبیت کمتری پیدا کند (روند) و موارد دیگر.
بعد از پیمایش به پایین ، می توانید لیستی مفید از سایر کلمات کلیدی مشابهی را که ممکن است بخواهید استفاده کنید ، همراه با لیستی از نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده کنید ، بنابراین می توانید بفهمید که رقبای شما برای کلمه کلیدی چه رتبه ای دارند. همچنین می توانید Google Ads را که از آن کلمه کلیدی استفاده می کند بررسی کنید.
2. AnswerThePublic
AnswerThePublic کمی متفاوت از اکثر موارد کار می کند ابزار تحقیق دیگر کلمات کلیدی ، ارائه نتایج در یک قالب تصویری خوب (اگرچه شما همچنین می توانید آنها را در یک لیست مشاهده کنید و یک فایل .csv از نتایج را بارگیری کنید).
نتایج کلمه کلیدی AnswerThePublic براساس ویژگی های پیشنهاد خودکار Google و Bing است. می توانید روی هر یک از این کلمات کلیدی کلیک کنید تا آن را در Google جستجو کنید ، و در یک برگه جدید باز می شود.
این نشان می دهد که چه محتوایی برای این اصطلاحات رتبه بندی شده است و آیا 3. Ubersuggest
Ubersuggest ابزاری رایگان از Neil Patel است که ارائه می دهد داده های حجم جستجو ، پیشنهادات کلمات کلیدی ، ایده ای که درجه بندی کلمه کلیدی شما برای شما دشوار خواهد بود و موارد دیگر.
و همچنین دیدن پیشنهادهای فراوان برای کلمات کلیدی مرتبط ، می توانید جدولی از 100 نتیجه برتر Google برای آن کلمه کلیدی را با بازدید تخمینی ، تعداد پیوندهای برگشتی ، نمره دامنه و تعداد کل اشتراکات اجتماعی مشاهده کنید. / p>
در بخش ایده های محتوا ، محتوای مربوط به کلمه کلیدی شما ، لیست تخمینی بازدیدهای ماهانه ، پیوندها و تعداد اشتراک گذاری در Facebook و Pinterest را نیز نشان می دهد.
اگر با حساب Google خود وارد Ubersuggest شوید ، می توانید پیشنهادهای کلمات کلیدی ، ردیابی رتبه روزانه و پیشنهادهای شخصی سازی سئو را بیشتر دریافت کنید.
4. Ahrefs
Ahrefs ویژگی های مشابه SEMrush را ارائه می دهد ، و یک گزینه عالی برای آن ایجاد می کند. با استفاده از Ahrefs ، می توانید با وارد کردن کلید واژه در جعبه جستجو ، ایده های کلمات کلیدی را بیابید. سپس لیست کاملی از پیشنهادات کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد.
همچنین می توانید از Ahrefs برای دیدن محتوایی که رقبای شما در آن رتبه بندی می کنند استفاده کنید (اما شما اینگونه نیستید) ، بنابراین می توانید قطعات جدیدی را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوعات ایجاد کنید.
هر دو SEMrush و Ahrefs دسته دیگری از ابزارهای مفید دیگر را نیز ارائه می دهند ، مانند گزارش هایی که پیوندهای شکسته را در سایت شما پیدا می کنند .
5 Google Keyword Planner
Google Keyword Planner واقعاً برای استفاده در تبلیغاتی که می خواهند تبلیغات خود را در Google اجرا کنند ، طراحی شده است. با این حال هنوز هم یک ابزار مفید برای SEO است و استفاده از آن رایگان است.
برای دسترسی به آن ، به یک حساب Google Ads نیاز دارید. اگر قبلاً آن را ندارید ، باید یکی از آنها را ایجاد کنید و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید ، اما نیازی به اجرای یک کمپین فعال یا پرداخت هزینه ای ندارید.
هنگامی که از طریق حساب Google Ads خود به Keyword Planner دسترسی پیدا کردید ، می توانید هر کلمه کلیدی را تایپ کنید و داده ها را (تقریباً) برای تعداد جستجوی ماهانه آن مشاهده کنید. همچنین یک لیست طولانی از ایده های مربوط به کلمات کلیدی مرتبط خواهید دید که از طریق آن پیمایش می کنید یا بارگیری می کنید.
6. Long Tail Pro
مانند بسیاری از ابزارهای برتر کلمات کلیدی ، Long Tail Pro یک نمای کلی از اطلاعات مربوط به کلمه کلیدی شما را نشان می دهد ، با تمرکز ویژه بر نحوه رتبه بندی شما در برابر رقبای خود.
با استفاده از آن می توانید به نتایج برتر در موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی خود نگاهی بیندازید ، بنابراین می توانید بفهمید که در مقابل رقابتی که دارید رتبه بندی می کنید.
همچنین می توانید کلمات کلیدی خاصی را که می خواهید ردیابی کنید وارد کنید ، بنابراین می توانید نحوه رتبه بندی محتوای شما برای آن کلمات کلیدی با گذشت زمان را ببینید.
7. Serpstat
Serpstat یکی دیگر از تحقیقات عالی در مورد کلید واژه ابزار.
با Serpstat ، به راحتی می توانید نتایج برتر Google را برای کلمه کلیدی خود مشاهده کنید. این نتایج شامل سایتی است که در قطعه ویژه (در صورت وجود) به عنوان اولین نتیجه نشان داده می شود ، به همین دلیل پست از IsItWP در تصویر زیر در مکان اول و دوم قرار دارد.
همچنین می توانید جزئیات زیادی راجع به رقبای خود برای آن کلمه کلیدی مشاهده کنید ، با اشاره به میزان قابل مشاهده بودن آنها (هرچه تعداد این تعداد در اینجا بیشتر باشد ، بازدیدکنندگان بیشتری نیز دریافت می کنند).
8. SpyFu
SpyFu به شما اجازه طراحی شده است با جستجوی سودآورترین کلمات کلیدی (و همچنین تبلیغات آنها) از رقبا یاد بگیرید.
می توانید آن را به صورت رایگان و حتی بدون ورود به سیستم امتحان کنید. فقط URL سایتی را که می خواهید بررسی کنید در نوار جستجو تایپ کنید و بلافاصله نتایج را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید به بیش از یک سایت نگاهی بیندازید ، باید یک حساب رایگان ایجاد کنید و وارد شوید.
SpyFu داده های گذشته را جمع آوری می کند ، بنابراین می توانید ببینید که چگونه سایت خود یا سایت رقیب شما در رتبه بندی کلمات کلیدی خاص افت کرده یا افزایش یافته است. همچنین می توانید سایت خود را با سایر سایت های صنعت خود مقایسه کنید. در اینجا نگاهی به وب سایت Moz در مقابل برخی سایت های دیگر در موضوعات مشابه می اندازیم.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی را برای سئو جستجو کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد تحقیق درباره کلمات کلیدی برای راهنمایی در مورد بهترین روش انجام تحقیقات خود و عملی کردن نتایج.
اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .
منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-keyword-research-tools-for-seo/.