بهترین طاقچه وبلاگ نویسی – 7 که درآمد کسب می کند (به راحتی)

آیا به این فکر می کنید شروع یک وبلاگ اما مطمئن نیستید کدام عناوین یا طرحی را انتخاب کنید؟

انتخاب جایگاه مناسب برای وبلاگ خود ایجاد محتوای جذاب و حتی کسب درآمد آنلاین را آسان می کند.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه به راحتی بهترین مکان وبلاگ نویسی را انتخاب کنید که در نهایت به شما کمک می کند درآمد آنلاین خود را شروع کنید.

Best blogging niche to start a blog

بلاگ چیست؟ h4>

وبلاگ وب سایتی است که به طور مرتب با محتوای جدید که معمولاً مقالاتی است ، به روز می شود. اینها “پست” نامیده می شوند و به ترتیب زمانی معکوس ظاهر می شوند و جدیدترین آنها در بالای لیست است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در تفاوت بین وبلاگ و وب سایت .

وقتی وبلاگ ها برای اولین بار راه اندازی شدند ، بیشتر آنها دفترچه خاطرات شخصی بودند و اطلاعات مربوط به طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه شخص نویسنده را به اشتراک می گذاشتند.

امروزه برخی از وبلاگ ها همچنان به همین روش عمل می کنند ، اما تعداد زیادی از وبلاگ ها اکنون بر روی مکان های خاصی تمرکز دارند که به وبلاگ نویس و مخاطبان هدف آنها علاقه مند است.

به عنوان مثال ، WPBeginner وبلاگی است که با کمک آموزش غیرمجاز ، نحوه اطلاع رسانی و سایر مقالات ، به کاربران غیرتکنیک کمک می کند تا با وردپرس کارهای بیشتری انجام دهند.

چگونه می توان یک وبلاگ ایجاد کرد؟ h4>

برای راه اندازی یک وبلاگ ، به سه چیز اصلی نیاز دارید:

  • نام دامنه: آدرس سایت شما (سایت ما wpbeginner.com است)
  • میزبانی وب: فضای ذخیره سازی آنلاین سایت شما ، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به آن دسترسی پیدا کنند
  • یک بستر وبلاگ نویسی: نرم افزار ویژه ای که به شما امکان می دهد بدون نیاز به انجام هرگونه کدگذاری به راحتی یک وبلاگ ایجاد کنید

به طور معمول ، یک هزینه نام دامنه حدود 15-20 دلار در سال و میزبانی وب از 7.95 دلار در سال شروع می شود.

این یک سرمایه گذاری قابل توجه است ، به ویژه هنگامی که فقط در حال آزمایش آب ها هستید.

خوشبختانه ، Bluehost موافقت کرده است به کاربران ما یک نام دامنه رایگان و تخفیف گسترده در میزبانی ارائه دهید. در واقع ، شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

→ برای ادعا اینجا را کلیک کنید این معامله Bluehost اختصاصی ←

به گزینه های بیشتری نیاز دارید؟ به راهنمای ما در وقتی نوبت به بستر وبلاگ شما می رسد ، گزینه های زیادی وجود دارد ، از جمله بسیاری از گزینه های رایگان عالی. به لیست ما بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی برای مقایسه دقیق.

با این حال ، اگر می خواهید در آینده نزدیک از وبلاگ خود درآمد کسب کنید ، WordPress.org بهترین گزینه شما است (این همان چیزی است که ما در WPBeginner استفاده می کنیم).

استفاده از آن آسان است و با هزاران گزینه طراحی و افزودنی همراه است. از همه مهمتر ، این به شما آزادی می دهد تا از هر طریقی که می خواهید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای دقیق ما در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس .

مرتبط: چرا باید از وردپرس استفاده کنید

آیا واقعاً می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید؟ h4>

راه اندازی یک وبلاگ باعث نمی شود که شما یک شبه ثروتمند شوید ، اما قطعاً می توانید وبلاگ نویسی کنید.

بسیاری از وبلاگهای معروف کسب درآمد آنلاین با استفاده از روش های مختلف . غالباً به این کار “کسب درآمد” از وبلاگ خود می گویند.

وبلاگهای کوچکتر با مخاطبان خاص می توانند به راحتی درآمد جانبی خوبی کسب کنند. بسیاری از وبلاگ های معروف دارای درآمد شش و حتی هفت رقمی هستند (نگاه کنید به: درآمد WPBeginner – چقدر پول WPBeginner کسب می کند؟ ).

موارد زیر تنها برخی از محبوب ترین روش های کسب درآمد توسط بلاگ ها در سراسر جهان است.

تبلیغات: در حال تبلیغات ، اغلب از طریق یک شبکه تبلیغاتی مانند Google AdSense . برخی از وبلاگ نویسان در عوض تبلیغات را مستقیماً به شرکت ها می فروشند.

حمایت مالی: در حال اجرای محتوای حمایت شده (هزینه شده) از یک تبلیغ دهنده. این اغلب به صورت پست های وبلاگ تحت حمایت است ، اما می تواند شامل پست های رسانه های اجتماعی در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد.

بازاریابی شرکت های وابسته: پیوند به محصولات یا خدماتی که وقتی شخصی روی پیوند شما کلیک می کند و خرید می کند ، کارمزد ارائه می دهد. این یک روش عالی برای کسب درآمد از وبلاگ شما است. ما مقدار زیادی نکات و ابزارهای بازاریابی وابسته تا کار را برای شما آسان کند.

محصولات دیجیتال: با فروش محصولات دیجیتالی مانند کتابهای الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، قابل چاپ ، برنامه ها ، نرم افزار ، موسیقی و موارد دیگر. محصولات دیجیتال به طور کلی سربار کم دارند و تقریباً برای هر طرحی قابل استفاده هستند.

خدمات: اگر نویسنده ، عکاس ، مربی یا موارد مشابه هستید ، این می تواند راهی عالی برای کسب درآمد از وبلاگ شما باشد. حتی ممکن است برای کمک به شما در ارائه خدمات موجودی که ارائه می دهید مانند طراحی آرم یا نوشتن مستقل ، وبلاگ راه اندازی کنید.

محصولات فیزیکی: اگرچه هزینه های بالاتری نسبت به محصولات دیجیتالی دارند ، محصولات فیزیکی می توانند راهی عالی برای کسب درآمد باشند. آسان است > یک فروشگاه آنلاین به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید و شروع به فروش کنید.

مواردی که باید هنگام انتخاب طرحی برای وبلاگ نویسی خود در نظر داشته باشید h4>

بسیاری از وبلاگ های جدید در عرض چند هفته از بین می روند و حتی بیشتر از دو ماه نمی گذرد.

هر وبلاگ نویسی را که انتخاب کردید ، مطمئن شوید که واقعاً به آن موضوع علاقه مند هستید. این کار باعث می شود راحت تر به آن پایبند باشید و انگیزه خود را حفظ کنید.

توجه به این موارد نیز مهم است:

آیا شما به اندازه کافی از جایگاه خود آگاهی دارید تا بتوانید با اطمینان بنویسید؟ نیازی نیست که متخصص باشید ، اما بهتر است یک وبلاگ در مورد موضوعی ایجاد کنید که قادر به انجام آن هستید بدون نیاز به انجام تحقیقات زیاد در مورد آن بنویسید.

آیا می توانید به راحتی از جایگاه خود درآمد کسب کنید؟ در حالی که کسب درآمد از وبلاگ های مختلف با انواع موضوعات امکان پذیر است و درآمد کسب می کند ، کسب درآمد از برخی از توشه ها بسیار راحت تر از دیگران است. وبلاگی در مورد موضوعی که کمی شناخته شده یا جالب نیست ، ممکن است خوانندگان کافی برای درآمدزایی کافی نداشته باشد.

آیا طاقچه ای به اندازه مناسب انتخاب کرده اید؟ بهتر است زیاد گسترده نباشید. اگر هدف شما مخاطبان “همه” است ، در نهایت با “هیچ کس” مواجه خواهید شد. سعی کنید زیر طاقچه ای پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

آیا از این که نام شما با طاقچه شما مرتبط شود خوشحال هستید؟ در حالی که خوب است وبلاگ به صورت ناشناس اگر بخواهید ، با این وجود کسب درآمد برای شما دشوار است.

برترین های وبلاگ نویسی که درآمد کسب می کنند h4>

شما ممکن است از قبل موضوعی برای وبلاگ خود در ذهن داشته باشید ، یا ممکن است هیچ ایده ای نداشته باشید. همه طاقچه های زیر امتحان خوبی هستند ، به شرطی که موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید.

همه این محبوبیت های بزرگ و محبوب است که سال ها وجود داشته و می توانند درآمد زیادی کسب کنند.

1 سلامتی و تناسب اندام h4>

Health and fitness
سلامتی و تناسب اندام موضوعات بسیار مهمی است و اگر در مورد موضوعی در این زمینه وبلاگ نویسی کنید قطعاً مخاطب خواهید یافت .

سلامتی و تناسب اندام یکی از محبوب ترین وبلاگ نویسی ها است. این یک مکان سودآور است به این معنی که تعداد زیادی وبلاگ وجود دارد که با شما رقابت می کنند.

ساده ترین راه برای ایجاد صدای خود را محدود کردن آن را به منافع عمومی است.

زوایای مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید:

  • یک رژیم غذایی خاص: پالئو ، بدون گلوتن ، غذای خام ، 5: 2 ، کتو li
  • نوع خاصی از ورزش: دویدن ، وزنه برداری ، کراس فیت…
  • مخاطبان خاص: زنان ، مردان ، جوانان ، پیر ، باهوش…
  • یک رویکرد خاص برای سلامتی: هومیوپاتی ، طب سوزنی ، تندرستی li
  • اشتراک پیشرفت شما: اگر خودتان در سفر سلامتی هستید ، می توانید خوانندگان را در این مورد به روز کنید و دروس خود را به اشتراک بگذارید

نکته: لیستی از بهترین تم های وردپرس برای سالن های ورزشی CrossFit . بسیاری از این موارد می توانند برای سایر موضوعات مربوط به سلامتی یا تناسب اندام نیز مفید باشند ، بنابراین نگاهی بیندازید و ببینید که آیا وبلاگ شما برای وبلاگ شما مناسب است یا خیر.

2. مالی شخصی h4>

Personal finance

همه ما به پول احتیاج داریم و بسیاری از ما می خواهیم درآمد بیشتری کسب کنیم ، هزینه کمتری صرف کنیم یا بیشتر پس انداز کنیم. وبلاگ های مربوط به امور مالی شخصی مخاطبان زیادی پیدا کرده اند و دوباره می توان زوایا و رویکردهای مختلفی را در نظر گرفت.

شما ممکن است انتخاب کنید که درباره آن بنویسید:

  • صرفه جوئی: نکاتی در مورد پس انداز پول ، استفاده از کوپن ، ضد مصرف…
  • سرمایه گذاری: نکات بازار ، بهترین صندوق های شاخص ، سرمایه گذاران فرشته …
  • بدهی: پرداخت آن ، وام های رهنی ، وام های دانشجویی …
  • بودجه بندی: نرم افزار ، انگیزه ، نکات مربوط به کاهش هزینه …
  • اشتراک پیشرفت شما: این مورد در وبلاگهایی که تمرکز آنها بر خارج شدن از بدهی است کاملاً معمول است

مرتبط: بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ های مالی .

3 مد h4>

Fashion blog

مد یکی دیگر از محبوبیت گسترده وبلاگ نویسی است و می تواند پولساز بزرگی باشد. اگر عاشق ارسال پست در اینستاگرام هستید ، جایی مناسب است که برخی از وبلاگ نویسان مد به ویژه تأثیرگذار هستند ، این کاملا مناسب است.

بسیاری از وبلاگ های مد روی بلاگر تمرکز دارند و شامل عکسهای زیادی هستند. اگر می خواهید ناشناس بمانید ، یا اگر از عکس گرفتن متنفرید ، پس این نوع وبلاگ نویسی مد مناسب شما نیست. در عوض ، ممکن است بخواهید در مورد روندهای خاص مد مد وبلاگ نویسی کنید یا اخبار مربوط به مد را به اشتراک بگذارید.

اگرچه ممکن است وبلاگ نویسی مد را با وبلاگ نویسان زن مرتبط کنید ، اما این ویژگی فقط برای خانم ها نیست.

بسیاری از وبلاگ های مد مردانه (که اغلب “سبک مردان” نامیده می شوند) نیز وجود دارد. این موارد بیشتر از اینکه به عکسهای شخصی بپردازند ، به نکات و پیشنهادات محصول تمرکز می کنند.

ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه راه اندازی وبلاگ مد و کسب درآمد با دستورالعمل های گام به گام.

4. سبک زندگی h4>

The Stack theme for WordPress

“سبک زندگی” در وبلاگ نویسی چیست؟ اگر تازه وارد بلاگ نویسی شده اید ممکن است کمی گیج کننده باشد ، بیایید آن را خراب کنیم.

سبک زندگی به معنای نوشتن در مورد طیف وسیعی از موضوعات مختلف است که از طریق مخاطبان یکسان به هم متصل می شوند.

به عنوان مثال ، شما ممکن است یک وبلاگ سبک زندگی داشته باشید که در آن درباره مواد غذایی ، مد و مادرانه بنویسید. ارتباط این است که شما در حال نوشتن برای زنان 30 تا 40 ساله هستید که می خواهند هنگام تربیت کودکان خردسال خوب بخورند و زیبا به نظر برسند.

متناوباً ، شما ممکن است یک وبلاگ سبک زندگی برای زنان مجرد داشته باشید که به سفر ، زیبایی و مو تمرکز دارد. یا ممکن است وبلاگی برای مردان 20 تا 40 ساله داشته باشید که همه چیز در مورد سبک ، تناسب اندام و موسیقی است.

ترکیبی از موضوعات به خود شما بستگی دارد ، اما مهم است که مطمئن شوید وبلاگ شما دارای مارک کاملاً واضحی است تا به آن تمرکز و جهت دهی کند.

نکته: بسیاری تم های وردپرس مد یا تم های وردپرس تناسب اندام می تواند برای وبلاگ های سبک زندگی مناسب باشد. همانند بلاگ های مد ، طراحی در این مکان بسیار مهم است ، بنابراین اگر می توانید روی یک موضوع برتر سرمایه گذاری کنید.

5. تجارت و بازاریابی h4>

Business blog

وبلاگهای زیادی وجود دارد که موضوعات مرتبط با تجارت و بازاریابی را پوشش می دهند. اگر مطالب زیادی در مورد وبلاگ نویسی خوانده اید ، ممکن است احساس کنید که هر وبلاگ مشهوری درباره چیزی در رابطه با وبلاگ نویسی ، بازاریابی یا ایجاد مشاغل صحبت می کند!

اگر سابقه کسب و کار یا بازاریابی دارید ، شروع یک وبلاگ در این مکان ایده خوبی خواهد بود. مانند سایر موارد موجود در لیست ما ، این مورد بسیار بزرگی است ، بنابراین شما می خواهید تمرکز و صدای واضحی را برای وبلاگ خود پیدا کنید.

بسته به تخصص و علایق خود ، می توانید در مورد این وبلاگ انتخاب کنید:

  • بازاریابی B2B (تجارت به کار)
  • بازاریابی B2C (تجارت به مصرف کننده)
  • کارآفرینی: تاسیس و رشد شرکت ها
  • مشاغل کوچک: افراد بیشتر و بیشتر به سمت خود اشتغالی می روند ، بنابراین این یک منطقه عالی برای هدف گیری است
  • نوع خاصی از بازاریابی یا حوزه بازاریابی: شبکه ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، نوشتن متن ، بازاریابی با پاسخ مستقیم …

نکته: تقریباً هر یک از اینها تم های چند منظوره وردپرس می تواند برای وب سایت تجاری یا بازاریابی شما مفید باشد. Divi خصوصاً گزینه خوبی است زیرا کاملاً پاسخگو است و می توانید هر طور که دوست دارید آن را شخصی سازی کنید.

6. فناوری و بازی h4>

Technology and gaming

ترفند سریع فناوری برای کسب درآمد از درآمد شرکت های وابسته ، مستقیماً از تولید کنندگان و شرکت های نرم افزاری ، یا از طریق وب سایتی مانند آمازون بسیار مناسب است.

به احتمال زیاد بهترین راههای کسب درآمد شما از طریق تبلیغات و بازاریابی وابسته است. حتی اگر در حال بررسی دقیق محصولات نیستید ، یک فناوری یا وبلاگ بازی به شما فرصت می دهد با استفاده از پیوندهای وابسته به محصولات یا نرم افزارها پیوند دهید.

شما ممکن است نتوانید اخبار صنعت را بشویید یا اطلاعات داخلی را به اشتراک بگذارید ، اما هنوز هم چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید درباره آنها بنویسید:

  • تجهیزات یا ابزارهای خاص: گوشی تلفن ، دوربین دیجیتال ، ردیاب تناسب اندام ، Chromebook ebook
  • بازی ها: برای کنسول ها ، رایانه های شخصی ، تلفن همراه ، فیس بوک…
  • آموزشها: یا برای یک نرم افزار خاص (مثلاً فتوشاپ) یا دامنه وسیع تر
  • آخرین اخبار: معمولاً در مورد یک شرکت یا نوع خاصی از محصول
  • فناوری یا بازی برای یک جمعیت خاص ، مانند نوجوانان یا بومرها

مرتبط: گام به گام ما را ببینید راهنمای کامل بازاریابی شرکت های وابسته برای مبتدیان.

7. سفر h4>

Start a travel blog

طوفان نهایی در لیست ما سفر است. باز هم ، این یک محبوبیت بسیار محبوب است ، هم در بین بلاگرها و هم در بین خوانندگان ، و روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک وبلاگ موفق استفاده کنید.

از طریق پیوندهای وابسته به هتل ها ، خریدهای پیشنهادی سفر و غیره می توانید از وبلاگ نویسی در مورد سفرهای خود درآمد کسب کنید. حتی ممکن است فرصت هایی برای تعطیلات رایگان به شما بدهد.

مطمئناً عکسهای عالی قسمت مهمی از وبلاگ سفر شما هستند. حتی اگر فقط در مورد جاذبه های محلی می نویسید ، مردم تمایل دارند تصاویر را ببینند.

می توانید وبلاگ سفر خود را با نوشتن درباره:

متمرکز کنید

  • کشورها یا قاره های خاص: کارهایی که باید انجام دهید ، رستوران هایی که باید از آنها بازدید کنید ، روش های رفت و آمد…
  • نوع خاصی از مسافران: خانواده ها ، مسافران انفرادی زن ، عشایر دیجیتال…
  • معاملات مسافرتی: برای پروازها ، هتل ها ، بسته ها …
  • سفرهای شخصی شما: داشتن یک موضوع یا مارک اصلی می تواند درآمدزایی را آسانتر کند

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در نحوه راه اندازی یک وبلاگ سفر و کسب درآمد از آن.

سایر موارد محبوب وبلاگ نویسی که باید در نظر بگیرید h4>

البته اینها تنها کسانی نیستند که می توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید. وبلاگ نویسان خارج از وبلاگ موفق با تقریباً هر موضوعی که فکرش را بکنید وجود دارد.

شاید هیچ یک از ایده هایی که ما بررسی کرده ایم مناسب شما نباشد. خود را تحت فشار قرار ندهید تا وبلاگی را درباره موضوعی که به آن علاقه ندارید شروع کنید.

در اینجا چند گزینه خوب دیگر برای آزمایش وجود دارد. همه آنها توانایی درآمدزایی زیادی دارند.

وبلاگ صنایع دستی

اگر شما عاشق بافتنی ، رنگ آمیزی ، دوختن ، ساخت جواهرات یا کار دیگری هستید ، چرا در مورد آن وبلاگ ننویسید؟ بسیاری از وبلاگ های جالب و عالی وجود دارد که در Pinterest بسیار خوب عمل می کنند.

همانند سایر مکان های بسیار دیدنی ، مانند مد ، سبک زندگی و مسافرت ، شما باید بتوانید عکس های عالی نیز داشته باشید. می توانید با استفاده از پیوندهای وابسته به هرگونه ابزار و وسایل ساخت که می خواهید تبلیغ کنید یا فروش اقلام دستکاری شده خود را از طریق بازار مانند Etsy .

وبلاگ DIY

آیا از تزئین و بازسازی خانه خود لذت می برید؟ یا شاید شما بیشتر از این پیش رفته اید و خانه خود را دوباره طراحی یا حتی دوباره ساخته اید. تعداد زیادی وبلاگ DIY وجود دارد ، و اگر از نوشتن آموزش و مقالات “نحوه کار” لذت می برید ، می تواند نوع بسیار خوبی از وبلاگ نویسی باشد.

وبلاگ والدین

آیا بچه دارید؟ هزاران وبلاگ در مورد والدین وجود دارد که انواع مختلفی از زوایا را پوشش می دهد. اگرچه ممکن است فکر کنید این مکان در حال حاضر پر از وبلاگ نویسان مادری است ، مخاطبان وبلاگ والدین به قدری زیاد هستند که قطعاً قابل تأمل است.

برای اینکه وبلاگ والدین خود را برجسته کنید ، باید یک زاویه روشن داشته باشید. می توانید درمورد مرحله ای از فرزندپروری بنویسید (مانند کودکان نوپای والدین) یا می توانید برای گروه خاصی از والدین بنویسید (مانند والدین بزرگتر یا والدین نوجوان).

وبلاگ آموزشی

آیا موضوعی وجود دارد که شما به خوبی آن را بشناسید و بتوانید در مورد آن به دیگران آموزش دهید؟ این می تواند به یک طاقچه عالی برای شما تبدیل شود.

به عنوان مثال ، شما ممکن است یک عکاس آماتور مشتاق باشید و بتوانید آموزشهای دقیق را برای مبتدیان بنویسید. یا شاید شما یک توسعه دهنده باتجربه باشید و بتوانید نکاتی را برای افرادی که کدنویسی را یاد می گیرند ارائه دهید.

از سایتهایی که به مردم آموزش می دهند چطور کاری انجام دهند تقریباً همیشه می توان از طریق فروش کتابهای الکترونیکی ، دوره های آنلاین یا سایر محصولات اطلاعاتی از آنها درآمد کسب کرد.

نکته: همچنین می توانید عنوان ایجاد و فروش دوره های آنلاین همراه با پست های وبلاگ خود برای ایجاد خمیر جدی.

وبلاگ غذا

همه ما باید غذا بخوریم! وبلاگ های مربوط به غذا می توانند بسیار محبوب باشند. در این مکان ، مطمئناً شما دستور العمل های مشترکی را به اشتراک خواهید گذاشت ، بنابراین می خواهید عکس هایی بگیرید که غذای شما را عالی نشان دهد.

باز هم ، داشتن زاویه یا منطقه خاصی که وبلاگ شما روی آن تمرکز دارد کمک می کند. شاید شما در مورد وعده های غذایی سریع و آسان که طعم عالی دارند یا درباره دستور العمل های بدون گلوتن یا لبنیات می نویسید.

تبلیغات ، پیوندهای شرکت های وابسته یا کتاب دستورالعمل های شخصی شما می توانند راه های خوبی برای کسب درآمد از وبلاگ غذایی شما باشند.

به راهنمای کامل ما در نحوه راه اندازی وبلاگ غذا و کسب درآمد برای مشاوره و جزئیات بیشتر.

افکار نهایی در مورد انتخاب بهترین مکان وبلاگ نویسی h4>

شما می توانید برای همیشه تلاش کنید بهترین وبلاگ نویسی را انتخاب کنید. یا می توانید وبلاگ خود را راه اندازی کنید و شش ماه یا یک سال دیگر ، می توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید.

ابتدا طرحی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد و مطمئن شوید که ایده روشنی در مورد چگونگی کسب درآمد از آن دارید.

سپس ، نام دامنه ای را انتخاب کنید که برای موضوع وبلاگ شما مناسب باشد.

در آخر ، برای یک حساب میزبانی ثبت نام کنید و نام دامنه خود را ثبت کنید. ما Bluehost را توصیه می کنیم ، که هزینه آن فقط برای شما هزینه خواهد شد 2.75 دلار در ماه ، با نام دامنه رایگان (این یک پیشنهاد ویژه برای خوانندگان WPBeginner است).

این همان کاری است که شما برای شروع کار با وبلاگ خود باید انجام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد بهترین وبلاگ نویسی را برای کسب درآمد از وبلاگ خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید به لیست ایده های کسب و کار آنلاین برای کسب درآمد ، و مقاله ما در مورد نحوه افزایش بازدید وبلاگ خود . p >

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-blogging-niche-that-will-make-money-easily/.

دیدگاهتان را بنویسید