13 روش برای بازیابی وام تجاری بدون فروش سبد خرید

آیا به دنبال روش هایی برای بازیابی خریدهای ترک شده WooCommerce هستید؟ به طور متوسط ​​60 – 80٪ افرادی که “به سبد اضافه می کنند” خریدشان تمام نمی شود. این به این معنی است که اگر فروشگاه آنلاین ، پس فروش زیادی را از دست می دهید. در این مقاله ، ما نکات اثبات شده ای را برای بازیابی فروش سبد رها شده ووکامرس با مثالهای واقعی به اشتراک خواهیم گذاشت.

Recovering abandoned cart sales in WooCommerce

چرا فروش متروکه سبد خرید در ووکامرس را بازیابی می کنیم؟ h4>

وقتی کاربری کالایی را به سبد خرید اضافه می کند ، فرآیند معامله را شروع می کند. در فروشگاه های فیزیکی خرده فروشی ، مردم به ندرت گاری های خود را رها می کنند. با این حال ، در خرید آنلاین ، میزان ترک سبد خرید بسیار زیاد است (بین 60-80٪).

عوامل زیادی باعث ایجاد دلایلی می شود که مردم بدون اتمام خرید ، سبد خرید را کنار می گذارند. بر اساس مطالعه ای که توسط Business Insider انجام شده است ، هزینه های حمل و نقل ، تسویه حساب کند ، نیاز به ایجاد حساب کاربری / حساب و عدم وجود روش های پرداخت تنها برخی از این عوامل موثر هستند.

Business Insider - Shopping cart abandonment factors

اگر می خواهید میزان رها شدن از سبد خرید را کاهش دهید ، باید این عوامل را در وب سایت تجارت الکترونیک خود حل کنید. با ایجاد ترفندهای کوچک ، می توانید بخش قابل توجهی از فروش را که هم اکنون از دست می دهید ، بازیابی کنید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به برخی از م mostثرترین روشها برای بازیابی فروشهای متروکه WooCommerce بیاندازیم.

1 با پنجره های خروج از هدف h4> موارد سبد را به کاربران یادآوری کنید

پنجره های خروج از قصد ظاهر می شوند هنگامی که یک کاربر در حال ترک یک وب سایت است (دقیقاً زمانی که ماوس از پنجره مرورگر خارج می شود). احتمالاً یکی از این موارد را در بسیاری از وب سایت های برتر مشاهده کرده اید. به این دلیل که این پنجره های خروجی نتیجه می دهند!

Cart Abandonment Popup Example

غالباً می توانید با ارائه تخفیف اختصاصی یا حمل و نقل رایگان به مشتریان ، بین 3 تا 8٪ از فروش سبد خرید را بازیابی کنید.

اما اگر قبلاً تخفیف ارائه کرده اید و آن را روی سبد خرید اعمال می کنید ، چه می کنید؟

غالباً کاربران لحظه آخر در تصمیم خرید خود شک می کنند. گاهی اوقات آنها سوالی دارند که پاسخ داده نشده است و منجر به رها شدن کالسکه می شود. در مواقع دیگر ، آنها فقط نیاز به اطمینان دارند که بهترین تصمیم را می گیرند.

ما در وب سایت افزونه فرم WordPress با این مشکل روبرو شدیم ، بنابراین ما پنجره خروجی زیر را ایجاد کردیم:

WPForms Exit Popup

این پنجره در حال تغییر در 4.56٪ است.

اساساً به کاربران اطمینان می دهد که WPForms بهترین پلاگین فرم وردپرس در بازار. اگر روی Get WPForms Now کلیک کنید ، پنجره بازشو بسته می شود و به کاربر اجازه می دهد خرید را به پایان برساند.

متناوباً ، اگر س aالی دارند ، می توانند ابتدا روی “من چند س questionsال دارم” را کلیک کنید که به راحتی فرم تماس را در پنجره بازشده بارگیری می کند. س toال برای تیم پشتیبانی ما ارسال می شود ، بنابراین ما می توانیم به مشتری کمک کنیم.

این پنجره منفرد به ما کمک کرده است که در ماه گذشته ده ها هزار فروش از دست رفته را بازیابی کنیم!

آیا می خواهید پنجره پنجره خروج از هدف را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید؟ ما توصیه می کنیم از OptinMonster استفاده کنید زیرا این بهترین افزونه پنجره بازشو وردپرس و نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار. OptinMonster به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت رها شده را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید.

بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی ، OptinMonster را ایجاد کرد تا مشکلی را در مشاغل ما حل کند ، و اکنون این بهترین راه حل در صنعت است که ماهانه میلیاردها برداشت را ارائه می دهد.

برای دستورالعمل های دقیق ، به مقاله ما در مورد نحوه تبدیل بازدید کنندگان ووکامرس به مشتری .

2. سبد خرید را قابل مشاهده و قابل توجه قرار دهید h4>

بسیاری از مشتریان با مرور فروشگاه خود به سادگی می خواهند موارد را برای بررسی بعداً ذخیره کنند. با این حال ، توجه به انسان به خصوص در مورد اینترنت بسیار کوتاه است.

ممکن است مشتریان شما فراموش کنند که کالاهایی را در سبد خرید خود اضافه کرده اند. نمایش نماد سبد خرید و توجه بیشتر به آن ، مواردی را که کاربران پس انداز کرده اند یادآوری می کند.

به همین دلیل است که شما در هر صفحه وب سایت Amazon.com نمادی از سبد خرید تمیز و ساده مشاهده می کنید.

Amazon.com showing the sopping cart icon

تقریباً هر تم خوب WooCommerce همراه است یک نماد اختصاصی سبد خرید در بالای صفحه یا در منوهای پیمایش. با این حال ، اگر طرح زمینه شما فاقد آن است ، باید آن را جداگانه اضافه کنید.

نگران نباشید افزونه WooCommerce Menu Cart . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه WooCommerce »Setup Cart Setup بروید. در این صفحه ، باید منوی ناوبری را انتخاب کنید که می خواهید نماد سبد خرید را در آن نمایش دهید.

Menu Cart settings

ذخیره تنظیمات خود را فراموش نکنید.

اکنون می توانید برای دیدن نماد سبد خرید در فهرست پیمایش به فروشگاه خود مراجعه کنید.

Cart icon preview

3 از شگفتی های هزینه پنهان اجتناب کنید h4>

هزینه حمل و نقل یکی از مهمترین دلایل کنار گذاشتن سبد خرید است. مشتریان غالباً شکایت دارند که خریدی را انجام نداده اند زیرا از هزینه حمل و نقل بیشتر متعجب شده اند و می خواهند آن را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنند.

شما می توانید با نشان دادن هزینه حمل و نقل بلافاصله با فاکتور هزینه حمل و نقل مقابله کنید. اگر هزینه حمل و نقل دقیق را می دانید ، به راحتی می توانید این را در توضیحات محصول یا در صفحه قیمت گذاری نشان دهید. با این حال ، بسیاری از فروشگاه ها محصولاتی را با قیمت متغیر به فروش می رسانند که تخمین حمل و نقل را دشوار می کند.

خوشبختانه چندین افزونه WooCommerce وجود دارد که می توانید از آنها برای قیمت گذاری متغیر و محاسبات هزینه حمل و نقل استفاده کنید.

توصیه می کنیم از ارسال نرخ جدول زیرا به شما امکان می دهد هزینه های متغیر حمل و نقل را برای هر محصول در فروشگاه خود تعیین کنید.

Table Rate Shipping settings

این به شما امکان می دهد قبل از افزودن آن به سبد خرید ، هزینه حمل و نقل را حتی برای محصولاتی با قیمت متغیر مشاهده کنید.

متناوباً ، شما می توانید هزینه حمل و نقل را در قیمت محصول خود بسازید و سپس برای تقویت تبدیل خود تبلیغات حمل و نقل رایگان را انجام دهید.

4. بدون ایجاد حساب ، پرداخت مهمان را فعال کنید h4>

بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیک از کاربران می خواهند برای آینده سریعتر حساب کاربری ایجاد کنند. با این حال ، تعداد زیادی از مشتریان فقط برای خرید یک محصول نمی خواهند حساب دیگری ایجاد کنند.

با فعال کردن قابلیت پرداخت مهمان در ووکامرس ، به مشتریان اجازه می دهید محصولات مورد علاقه خود را بدون ثبت نام خریداری کنند.

Enable guest checkout

نگران نباشید ، شما همچنان می توانید اطلاعات مشتری را که برای پردازش سفارش نیاز دارید ذخیره کنید در حالی که یک مرحله مسدود کردن از روند پرداخت خود را حذف می کنید.

این ما را به نکته بعدی می رساند.

5. سریعتر صندوق ها را انجام دهید h4>

تا به حال متوجه شده اید که Amazon.com با سرعت بسیار شگفت انگیزی سریع است؟ به این دلیل که یک بار تأخیر در بارگذاری صفحه می تواند میلیون ها دلار برای شرکت هزینه داشته باشد.

طبق مطالعه موردی StrangeLoop که شامل آمازون ، گوگل و سایر سایت های بزرگتر بود ، یک ثانیه تأخیر در زمان بارگیری صفحه می تواند منجر به از دست رفتن 7٪ در تبدیل ها ، 11٪ بازدید از صفحه کمتر و 16٪ کاهش رضایت مشتری شود. .

Strangeloop study

برای سرعت و عملکرد کلی WooCommerce ، دستورالعمل های گام به گام را در راهنمای ما در نحوه سرعت بخشیدن به وردپرس .

برای پرداخت سریعتر ، همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به با پرداخت یک کلیک ووکامرس . به کاربران شما این امکان را می دهد تا بدون تأثیر بر عملکرد ، تنها با یک کلیک از صندوق خارج شوند.

6. چند روش پرداخت h4> را ارائه دهید

روش های پرداخت دلیل دیگری است که مشتریان را وادار می کند تا از گاریهای ذخیره شده خود صرف نظر کنند. به همین دلیل است که کارشناسان تبدیل همیشه توصیه می کنند چندین روش پرداخت را برای کاهش رها کردن سبد خرید اضافه کنید.

WooCommerce افزودن چندین روش پرداخت مانند کارت اعتباری ، PayPal و موارد دیگر را آسان می کند.

با این وجود ، هر درگاه پرداخت هزینه و هزینه متفاوتی در معاملات دارد که باید آنها را به عنوان صاحب مشاغل بررسی کنید.

به عنوان مثال در وب سایت MonsterInsights ما ، اعتبار هر دو را ارائه می دهیم کارت و PayPal به عنوان یک گزینه.

Add multiple payment methods

7. به طور م Useثر از ترفندهای اضطرار و کمبود استفاده کنید h4>

کمبود و فوریت ترفندهایی است که فروشندگان از دوران باستان استفاده می کردند. وب سایت های تجارت الکترونیکی با نشان دادن سهام محدود یا پیشنهادات تخفیف با محدودیت زمانی از این روش استفاده می کنند.

نگاهی به Booking.com بیندازید و چندین نمونه عالی از استفاده از تکنیک های اضطراری و کمبود را ببینید. در تصویر زیر ، آنها از هر دو ترفند برای لیست هتل استفاده کرده اند.

Booking.com using scarcity and urgency

با استفاده از OptinMonster می توانید ترفندهای فوریت و کمیابی را در فروشگاه خود اجرا کنید. این یک ویژگی تایمر شمارش معکوس دارد که به شما امکان می دهد کمپین های زیبایی ایجاد کنید که در آن می توانید از کمبود زمان سنج با استفاده از تایمر شمارش معکوس برای ایجاد پیش بینی و فوریت استفاده کنید.

برای دستورالعمل ها ، به مقاله نحوه ایجاد تایمر شمارش معکوس مبارزات در OptinMonster.

8. برای جلوگیری از کنار گذاشتن سبد خرید از FOMO استفاده کنید h4>

FOMO یا “ترس از دست دادن” اصطلاحی روانشناختی است که برای توصیف اضطراب در مورد از دست دادن چیزی هیجان انگیز و مرسوم ، مد روز استفاده می شود.

به عنوان یک مالک فروشگاه ووکامرس ، می توانید با استراتژی بازاریابی خود از این رفتار انسانی استفاده کرده و از کنار گذاشتن سبد خرید جلوگیری کنید.

روشهای زیادی برای پیاده سازی FOMO وجود دارد. هدف اصلی ایجاد احساس فوریت در حالی که به کاربران اطمینان می دهد سایر افراد نیز همین خرید را انجام می دهند.

Using FOMO with social proof

برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای ما در مورد چگونگی استفاده از FOMO برای افزایش تبدیل و فروش

9. س toال کردن را آسان کنید h4>

دلیل مهم دیگر کنار گذاشتن کالسکه ، کمبود اطلاعات است. ممکن است مشتریان شما در مورد محصول س questionالی داشته باشند و اگر نتوانند پاسخی پیدا کنند ، آنگاه آنها را ترک خواهند کرد.

یک روش آسان برای پاسخ به سوالات کاربران با افزودن س FAالات متداول مربوط به محصول است. می توانید از برگه های محصول سفارشی برای افزودن یک برگه جداگانه با سQالات متداول.

Adding a product faqs tab

با این حال ، شما نمی توانید تمام سوالات را در یک سQالات متداول پوشش دهید. این جایی است که پشتیبانی از گفتگوی زنده می تواند به شما کمک کند.

راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی LiveChat را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید و فروش را افزایش دهید.

نکته: راهنمای فوق همچنین یک راه حل برای استخدام نمایندگان چت زنده با قیمت مناسب برای افزایش فروش شما دارد.

10. مهرهای ایمنی را برای ایجاد اعتماد به نفس اضافه کنید h4>

مردم هنگام خرید آنلاین محتاط هستند ، به ویژه هنگامی که از مکانی خریداری می کنند که قبلاً نامش را نشنیده اند. در این حالت ، مشتریان به دنبال نشانه های اعتماد می گردند تا اطمینان حاصل کنند که از مشاغل قانونی خرید می کنند و اطلاعات آنها ایمن است.

اینجا جایی است که نشان های امنیتی می توانند به شما کمک کنند. اینها گواهینامه های ساده ای هستند که می توانید از آژانس های امنیتی و امنیتی مختلف مانند Norton ، McAfee ، Better Business Bureau و غیره کسب کنید.

Security seals on a website

برای جزئیات بیشتر ، به مقاله ما در مهر و موم امن McAfee را به سایت وردپرس خود اضافه کنید .

11 تماس با آن را آسان کنید h4>

LiveChat و س FAالات متداول بسیار عالی هستند. با این حال ، گاهی اوقات کاربر نمی خواهد منتظر شخص LiveChat بماند و برای تصمیم گیری عجله ندارد.

اگر این کاربران نتوانند به راحتی راهی برای تماس با خود پیدا کنند ، سبد خرید خود را کنار می گذارند. به همین دلیل شما باید فرم تماس را به فروشگاه تجارت الکترونیک خود اضافه کنید.

Ecommerce contact page example

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از پلاگین WPForms است. این افزونه سریعترین رشد فرم برای وردپرس است که بیش از 1،000،000+ وب سایت از آن استفاده می کند.

12 به کاربران اجازه دهید سبد خرید خود را ذخیره کنند h4>

طبق یک مطالعه ، کمتر از 16٪ بازدید کنندگان وب سایت محصولات را به سبد خرید اضافه می کنند. مطالعه دیگر نشان می دهد که تقریباً 60-80٪ از این گاری ها رها شده اند.

اکثر خریداران اغلب برای مقایسه قیمت ، بررسی و مشاهده محصولات مختلف در چندین سایت گشت و گذار می کنند. در طی این فرآیند ممکن است یک برگه را ببندند یا وب سایت شما را ترک کنند.

با اجازه دادن به کاربران برای ذخیره سبد خرید برای بعداً ، می توانید تجربه خرید بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.

نگران نباشید ، افزونه YITH WooCommerce Save for later . این افزونه خارج از جعبه کار می کند و گزینه Save for later را به صفحه سبد خرید شما اضافه می کند.

Save for later in WooCommerce

13. تصمیمات مبتنی بر داده h4> را اتخاذ کنید

بسیاری از مبتدیان به بهترین حدس ها و آمار ترافیک ساده خود برای بازیابی فروش متروکه سبد خرید اعتماد می کنند. برای تصمیم گیری خود نیازی به این کار ندارید. این جایی است که Google Analytics وارد بازار می شود.

Google Analytics به شما امکان می دهد ردیابی تجارت الکترونیکی پیشرفته را فعال کنید ، این امکان را به شما می دهد تا به خرید و رفتار خرید مشتری دسترسی پیدا کنید. حتی به هر مشتری شناسه منحصر به فردی اختصاص می دهد.

Google Analytics user IDs

با این حال ، مشکل این است که شناسه اختصاص داده شده توسط Google Analytics به شما اطلاعات دقیق کاربر را با دقت نمی دهد.

برای این منظور ، به MonsterInsights نیاز خواهید داشت. این محبوب ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. بهترین قسمت این است که MonsterInsights تنظیم آسان ردیابی تجارت الکترونیکی را برای شما آسان می کند (بدون نیاز به کدگذاری).

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه ردیابی مشتری را در WooCommerce فعال کنید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا روشهای جدیدی را برای بازیابی فروشهای متروکه WooCommerce بازیابی کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از بهترین افزونه های WooCommerce برای فروشگاه آنلاین شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/ways-to-recover-woocommerce-abandoned-cart-sales/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35