چگونه می توان PHP را در WordPress Posts و Pages مجاز دانست

به طور پیش فرض ، نمی توانید PHP را در پست ها و صفحات وردپرس اجرا کنید. ما این کار را به عنوان یک قانون اساسی در نظر گرفته ایم که هرگز PHP را در پست ها و صفحات خود اجرا نکنیم زیرا ممکن است برای تغییر شرایط در آینده بسیار شلوغ باشد. یک روش بهتر ویرایش قالب وردپرس با ایجاد عنوان الگوی صفحه سفارشی ، یا الگوی پست واحد . با این حال برای برخی از کاربران ، ممکن است لازم باشد PHP در پست های وردپرس اجرا شود. ما نتوانستیم نیازی به آن پیدا کنیم ، اما ظاهراً بیش از 26000 نفر این نیاز را دارند. بنابراین در این مقاله ، نحوه اجازه PHP در پست ها و صفحات وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت.

به سادگی افزونه را نصب و فعال کنید مجاز بودن PHP در پست ها و صفحات . پس از نصب ، به سادگی درخواست های php خود را درون کد کوتاه قرار دهید:

[php] [/ php] – لطفاً فضاها را نادیده بگیرید. ما نمی توانیم از این کد کوتاه استفاده کنیم زیرا این افزونه Syntax Highlighter Evolution ما را می کشد.

همچنین می توانید درخواستهای php خود را ذخیره کرده و در صورت نیاز با آنها در پست یا صفحات تماس بگیرید. برای این کار کافیست بر روی گزینه Allow PHP in Posts کلیک کنید. روی تب Snippets Code کلیک کنید. درخواست PHP خود را به آنجا اضافه کنید.

Allow PHP in Posts and Pages

سپس در پست خود ، به سادگی از کد کوتاه با شناسه Snippet استفاده کنید:

[عملکرد php = شناسه]

اجازه دسترسی به PHP را در پست ها و صفحات دریافت کنید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-php-in-wordpress-posts-and-pages/.

دیدگاهتان را بنویسید