نحوه نمایش زمان با توجه به وبلاگ وردپرس خود در Admin Bar

اگر هرگز تنظیمات منطقه زمانی خود را در وردپرس انجام نداده اید ، احتمالاً نمی دانید که طبق وبلاگ وردپرس شما ساعت چند است. برای بسیاری از افراد مهم نیست. با این حال ، اگر یک پست حساس به زمان دارید که می خواهید آن را برنامه ریزی کنید ، پس احتمالاً بهتر است بدانید که زمان سرور چیست. در دسترس بودن زمان سرور در نوار مدیر نیز می تواند برای وبلاگهای چند نویسنده بسیار مفید باشد (مخصوصاً اگر نویسندگان در مناطق مختلف زمانی باشند). در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه زمان را با توجه به وردپرس خود در Admin Bar نمایش دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن زمان بلاگ . با فعال شدن ، متوجه خواهید شد که زمان در نوار مدیر ظاهر می شود.

Blog Time

در قسمت باطن ، Blog Blog مانند یک ساعت کار می کند. با این حال ، وقتی که در جلوی جلوی آن قرار دارد ، فقط یک زمان علامت از زمان بارگیری صفحه است. جدا از نوار مدیر ، می توانید با استفاده از ابزارک ها این مورد را در نوار کناری خود نشان دهید و همچنین با استفاده از کد php آن را در طرح زمینه خود قرار دهید.

اگر می خواهید زمان دقیق باشد ، به تنظیمات »عمومی بروید و تنظیمات منطقه زمانی را ویرایش کنید. یک مسئله که ما متوجه آن شدیم این است که اگر “شهر یعنی نیویورک” را انتخاب کنید ، پس از آن با صرفه جویی در نور روز تنظیم نمی شود. بنابراین در مورد ما ، یک ساعت جلوتر نشان می دهد. با این حال ، اگر از UTC استفاده کنید که به طور خودکار با صرفه جویی در نور روز سازگار نیست (یعنی باید مانند ساعت دیواری خود آن را به صورت دستی تغییر دهید) ، دقیق ترین نتایج را مشاهده خواهید کرد.

بارگیری زمان بلاگ پلاگین.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/display-time-according-wordpress-blog-admin-bar/.

دیدگاهتان را بنویسید