چگونه می توان پیش نمایش پست های عمومی پست های منتشر نشده در وردپرس را مجاز دانست

آیا تاکنون خواسته اید به کسی اجازه دسترسی انحصاری به پیش نمایش یکی از پستهای منتشر نشده وردپرس خود را بدهید؟ به طور پیش فرض ، نمی توانید این کار را بدون ایجاد حساب کاربری برای کاربر منفرد با حداقل سطح ویرایشگر یا بالاتر انجام دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی پیش نمایش پست های عمومی پست های منتشر نشده در وردپرس را مجاز کنید.

Share public preview of unpublished posts in WordPress

چه زمانی به پیش نمایش پست های عمومی پست های منتشر نشده در وردپرس نیاز دارید؟ h4>

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ ، گاهی اوقات ممکن است بخواهید پیش نمایش یک پست منتشر نشده را با شخص خارج از تیم خود به اشتراک بگذارید.

شاید این دوستی باشد که برای نظر شما واقعاً ارزش قائل باشید. یا می تواند یک متخصص صنعت باشد که در مقاله خود از او استفاده می کنید و می خواهید تأیید نهایی وی را دریافت کنید.

به طور معمول ، شما دو گزینه دارید:

  1. برای این کاربر در سایت خود حساب ایجاد کنید (با مجوز سطح ویرایشگر)
  2. مقاله را در Google Doc کپی / جای گذاری کنید و در آنجا به اشتراک بگذارید

آیا خوب نیست اگر بتوانید به سادگی یک پیوند خصوصی را به اشتراک بگذارید ، بنابراین کاربر می تواند پست منتشر نشده شما را پیش نمایش کند و به شما بازخورد بدهد.

بله ، امکان پذیر است.

بیایید نگاهی بیندازیم چگونه می توان به راحتی پیش نمایش پست های عمومی پست های منتشر نشده در وردپرس را مجاز کرد.

نحوه افزودن پیش نمایش پست های عمومی پست های منتشر نشده در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پیش نمایش پیام عمومی پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید پست یا صفحه ای را که می خواهید به اشتراک بگذارید ویرایش کنید. در زیر جعبه متا منتشر شده ، برای فعال کردن پیش نمایش عمومی پست یا صفحه ، کادر تأیید جدید را مشاهده خواهید کرد.

Enable public preview URL

پس از فعال کردن پیش نمایش عمومی ، برای ذخیره تغییرات باید روی دکمه ذخیره پیش نویس کلیک کنید. در مرحله بعدی ، می توانید URL پیش نمایش عمومی را کپی کرده و با دوست یا متخصص صنعت خود به اشتراک بگذارید.

URL حاوی یک کلید ویژه است که به هر کسی که دارای URL است اجازه می دهد پیش نمایش پست منتشر نشده را مشاهده کند. با این حال ، آنها نمی توانند هیچ تغییری در مقاله ایجاد کنند.

برای غیرفعال کردن پیش نمایش عمومی ، باید پست / صفحه را ویرایش کنید و علامت کادر انتخاب پیش نمایش عمومی را بردارید. با این کار پیش نمایش عمومی غیرفعال می شود و URL که قبلاً به اشتراک گذاشته شده است دیگر کار نمی کند.

همچنین می توانید پست هایی را که با پیش نمایش عمومی به اشتراک گذاشته اید در صفحه ویرایش پست های خود در منطقه مدیر وردپرس به سرعت مشاهده کنید.

Public preview status of the posts

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید پیش نمایش عمومی پست های منتشر نشده در وردپرس را به راحتی به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-public-post-preview-of-unpublished-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید