نحوه اضافه کردن لینک بیشتر به متن کپی شده در وردپرس

ممکن است متوجه شده باشید که چگونه برخی از وب سایت های معروف (مانند eHow و غیره) پیوند “بیشتر بخوانید” را به هر متنی که از سایت آنها کپی شده پیوست می کنند. این یک روش عالی برای به دست آوردن کاربران جدید است. اغلب افراد در حال کپی و جایگذاری متن از وب سایت ها به ایمیل هستند. برخی از آنها برای ذخیره اطلاعات برای آینده استفاده می کنند ، در حالی که دیگران فقط آنها را با دوستان ، خانواده و همکاران خود به اشتراک می گذارند. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید به راحتی به هر متن کپی شده از وبلاگ وردپرس خود پیوند “بیشتر بخوانید” اضافه کنید ، بنابراین می توانید بازدید بیشتری داشته باشید.

توجه: برای مشاهده این عمل ، هر چیزی را در این پست کپی کرده و در ایمیل یا دفترچه یادداشت خود جایگذاری کنید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که کد زیر را در پرونده توابع تم خود کپی کنید یا یک افزونه اختصاصی سایت :


تابع add_copyright_text () {
if (is_single ()) {؟> است


تابع addLink () {
اگر (
window.getSelection (). حاوی Node (
document.getElementByClassName ("محتوای ورودی") [0] ، درست است)) {
    var body_element = document.getElementByTagName ('body') [0]؛
    انتخاب var؛
    selection = window.getSelection ()؛
var oldselection = انتخاب
    var pagelink = "

در WPBeginner بیشتر بخوانید: "؛ // اگر دوست دارید این را تغییر دهید var copy_text = انتخاب + پیوند صفحه؛ var new_div = document.createElement ('div')؛ new_div.style.left = '- 99999px'؛ new_div.style.position = 'مطلق'؛ body_element.appendChild (new_div)؛ new_div.innerHTML = copy_text؛ selection.selectAllChildren (new_div)؛ window.setTimeout (تابع () { body_element.removeChild (new_div)؛ } ، 0) ؛ } } document.oncopy = addLink؛

اکنون ، هر زمان کسی به وب سایت شما مراجعه کند و بخواهد محتوای شما را کپی کند ، یک پیوند بیشتر بخوانید همراه آن. فراموش نکنید که متن حق چاپ را تغییر دهید و عنوان سایت خود را در آنجا اضافه کنید.

ویرایش: در ابتدا ما داشتیم URL پنجره را می گرفتیم ، اما همانطور که یکی از کاربران ما اشاره کرد این URL ها را ناخوشایند نشان می دهد. ما کد را به روز کرده ایم تا فقط در صفحه های پست تک نشان داده شود و از wp_shortlink استفاده کنیم. بنابراین از چیزی مانند این استفاده می شود: Yourite.com/؟p=23. اگر از لینک کوتاه سفارشی مانند ما: wpbeg.in ، سپس لینک کوتاه مارک دار را نشان می دهد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-read-more-link-to-copied-text-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید