چگونه می توان جعبه های کلیک برای توییت در پست های وردپرس خود را اضافه کرد

آیا آن جعبه های نقل قول زیبا را در سایت های معروف دیده اید که کاربران را ترغیب به توییت می کنند؟ این جعبه های نقل قول برای توییت در افزایش تعامل سایت شما و به دست آوردن اشتراک بیشتر در توییتر بسیار موثر است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در پست ها و صفحات وردپرس خود جعبه کلیک را برای tweet اضافه کنید.

How to Add Click to Tweet Boxes in Your WordPress Posts

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی برای توییت کردن بهتر کلیک کنید . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی از منو را با عنوان “بهتر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید” به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Better Click to Tweet plugin settings

در صفحه تنظیمات ، ابتدا باید دسته Twitter خود را ارائه دهید. این مورد در داخل توییت ها مانند این “از طریقwpbeginner” استفاده خواهد شد. این به شما کمک می کند مکالمات و توییت های موجود در حساب توییتر خود را مشاهده کنید.

در مرحله بعدی ، اگر می خواهید از خود استفاده کنید URL های کوتاه سفارشی ، سپس کادر کنار گزینه” Use short URL “را علامت بزنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

افزودن جعبه کلیک برای توییت در پست های وردپرس h4>

اکنون که افزونه را راه اندازی کرده اید ، آماده هستید تا جعبه های توییت و نقل قول ها را به وردپرس خود اضافه کنید پست ها و صفحات .

برای ایجاد یک پست جدید یا ویرایش یک پست موجود ، به آن سر بزنید.

این افزونه با یک کد کوتاه ارائه می شود تا کلیک روی توییت را اضافه کنید جعبه ها را در هر نقطه از پست ها یا صفحات خود قرار دهید. کافیست کد کوتاه را به این صورت اضافه کنید:

[bctt tweet = "متن توییت اینجا می رود"]

در وب سایت شما اینگونه به نظر می رسد.

Preview of a Click to Tweet box in a WordPress post

وقتی کاربر برای کلیک روی توییت کلیک می کند ، این افزونه به طور خودکار پیوندی به پست شما و همچنین دسته Twitter شما به پست اضافه می کند.

کد کوتاه دارای برخی پارامترهای اضافی است که به شما کمک می کند جعبه توییت را سفارشی کنید.

به عنوان مثال ، متوجه خواهید شد که دکمه پیوند داده شده “کلیک برای توییت کردن” پیوند nofollow نیست. با افزودن یک ویژگی nofollow به کد کوتاه می توانید این مورد را به پیوند nofollow تغییر دهید:

[bctt tweet = "متن این توییت به اینجا می رود" nofollow "بله"]

همچنین می توانید متن لنگر دکمه را با افزودن پارامتر prompt به کد کوتاه مانند این تغییر دهید:

[bctt tweet = "متن این توییت به اینجا می رود" prompt = "به یک دوست بگویید"]

Change click to tweet button text

اگر به هر دلیلی نمی خواهید URL پست یا دسته Twitter خود را در توییت قرار دهید ، این افزونه به شما امکان می دهد این کار را نیز انجام دهید.

فقط باید آدرس url خود را و از طریق پارامترها به کد کوتاه اضافه کنید ، مانند این:

[bctt tweet = "متن این توییت به اینجا می رود" url = "no" via = "no"]

تغییر شکل ظاهر برای جعبه توییت کلیک کنید h4>

این افزونه در حقیقت با یک افزودنی ممتاز همراه است که سبک های بیشتری دارد که می توانید برای جعبه کلیک برای صدای جیر جیر استفاده کنید.

همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از CSS به راحتی قوانین سفارشی را اضافه کنید.

به سادگی با استفاده از سرویس گیرنده FTP و به پوشه / wp-content / plugins / better-click-to-tweet / assets / css / بروید.

اکنون فایل bcttstyle.css را پیدا کرده و در رایانه بارگیری کنید.

بعد ، باید به پوشه / wp-content / uploads / در وب سایت خود بروید و سپس پرونده bcttstyle.css را از رایانه خود بارگذاری کنید.

اکنون می توانید این پرونده را ویرایش کنید و هر تغییری که ایجاد کنید در همه جعبه های کلیک برای توییت کردن در وب سایت شما منعکس خواهد شد.

روش دیگر برای این کار کپی کردن محتویات فایل CSS پلاگین و جایگذاری آنها به صورت CSS سفارشی در قالب خود با استفاده از تنظیم کننده. به این ترتیب می توانید CSS را با پیش نمایش زنده به راحتی ویرایش کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه می توانید جعبه کلیک بر روی tweet را به راحتی به پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست هک ها و افزونه های محبوب Twitter برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-click-to-tweet-boxes-in-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید