چگونه می توان به راحتی فایل های تصویر و رسانه را در وردپرس جایگزین کرد

آیا تا به حال سعی کرده اید تصویری را که در وردپرس بارگذاری کرده اید جایگزین کنید؟ اگر این کار را انجام داده اید ، احتمالاً مجبور بوده اید یک پرونده جدید را بارگذاری کنید ، نام آن را تغییر دهید و هنگام جایگزینی فایل قدیمی ، آن را در پست وارد کنید. حال خوب نیست اگر فقط با چند کلیک بتوانید همه این کارها را انجام دهید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی فایل های پیوست را در وردپرس جایگزین کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی فعال کردن است پلاگین Media Replace . پس از فعال شدن ، خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید بازدید از رسانه »کتابخانه در منطقه مدیر وردپرس است. اگر از نمای شبکه استفاده می کنید ، باید به نمای لیست بروید.

اکنون فایلی را که می خواهید جایگزین شود قرار دهید. پس از یافتن پرونده ، ماوس خود را به نزدیک نام پرونده ببرید و پیوندی با عنوان “جایگزین رسانه” را مشاهده خواهید کرد.

Replace media link in the media library

وقتی روی پیوند کلیک می کنید ، جایگزین صفحه رسانه می شوید. در آنجا باید با کلیک بر روی دکمه انتخاب پرونده پرونده جدید خود را بارگذاری کنید.

پس از انتخاب پرونده ، دو گزینه پیش رو دارید که می توانید انتخاب کنید. می توانید فقط پرونده را جایگزین کنید ، یا می توانید پرونده را جایگزین کنید ، از نام پرونده جدید استفاده کنید و همه پیوندهایی را که به فایل قدیمی نشان داده شده اند به روز کنید.

پس از انتخاب یکی از گزینه ها ، به سادگی دکمه بارگذاری را فشار دهید.

Replacing old file by uploading new media

اکنون وردپرس پرونده رسانه شما را بارگذاری می کند و این افزونه جایگزین پرونده رسانه قدیمی می شود. اگر استفاده از نام پرونده جدید و پیوندهای به روزرسانی را انتخاب کرده اید ، افزونه نیز از آن مراقبت خواهد کرد.

اکنون می توانید از پست ها یا صفحه ای که این فایل رسانه را در آن پیوست کرده اید دیدن کرده و جایگزینی آن با پرونده جدیدی را که اخیراً بارگذاری کرده اید مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند راهی آسانتر برای جایگزینی فایلهای پیوست در وردپرس پیدا کنید.

اگر فقط می خواستید پرونده های رسانه را تغییر نام دهید ، ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد نحوه سهولت تغییر نام تصاویر و پرونده های رسانه ای در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-replace-image-and-media-files-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید