چگونه ایمیل های وردپرس را از Localhost دریافت کنیم

هنگام استفاده از وردپرس در localhost ، ممکن است با شرایطی روبرو شوید که نیاز به دریافت ایمیل تولید شده توسط وردپرس یا یک پلاگین دارید. . به طور پیش فرض ، قابلیت نامه در WAMP یا MAMP در Mac پشته های سرور. با این حال ، می توانید آنها را پیکربندی کنید تا از سرور Gmail SMTP اما برای این کار به پرونده های پیکربندی نیاز دارید. در این مقاله ، ما به شما نحوه دریافت یا ارسال ایمیل وردپرس از localhost را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه WP Mail SMTP در نصب وردپرس در سرور محلی شما. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به تنظیمات »ایمیل بروید.

اولین گزینه در این صفحه “از طریق ایمیل” است ، شما باید آدرس ایمیل Gmail خود را در اینجا وارد کنید. گزینه بعدی From Name است که به عنوان نام فرستنده در پیام های خروجی استفاده خواهد شد. می توانید “WordPress” را اینجا وارد کنید. این کار شناخت ایمیل را برای شما آسان می کند. گزینه سوم روی صفحه نمایش انتخاب پیام رسان است. عملکرد پیش فرض نامه php بدون پیکربندی در اکثر محیط های سرور محلی کار نخواهد کرد. بنابراین شما باید “ارسال همه ایمیل های WordPress از طریق SMTP” را انتخاب کنید.

Setting up WordPress on Localhost to use Gmail SMTP server

اکنون باید پلاگین را برای استفاده از سرور SMTP Gmail برای ارسال نامه پیکربندی کنید. در قسمت سرور SMTP ، smtp.gmail.com را وارد کنید و برای قسمت پورت از 587 استفاده کنید. برای گزینه رمزگذاری ، شما باید TLS را انتخاب کنید. در آخر ، باید روی گزینه Yes در کنار احراز هویت کلیک کنید ، باید آدرس Gmail کامل خود را ارائه دهید ، به عنوان مثال. yourusername@gmail.com و رمز عبور Gmail خود را.

Adding Gmail SMTP Server details in WordPress on Localhost

این همه است. اکنون می توانید بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. پس از ذخیره تنظیمات ، به پایین صفحه بروید و یک پیام آزمایشی ارسال کنید. پس از ارسال پیام آزمایشی برای خود ، می توانید صندوق ورودی خود را بررسی کنید که آیا پیام را دریافت کرده اید یا خیر و یا همه کارها خوب است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ایمیل های وردپرس را در localhost دریافت کنید. برای س questionsال و بازخورد لطفاً در زیر نظر بگذارید یا در Twitter

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-receive-wordpress-emails-from-localhost/.

دیدگاهتان را بنویسید