نحوه نمایش پست های مرتبط در وردپرس

اگر در مورد نرخ پرش چیزی می دانید ، احتمالاً قبلاً پست های مرتبط را در وردپرس نشان داده اید. نرخ گزاف گویی اساساً درصد بازدیدکنندگان اولیه سایتی را نشان می دهد که به جای رفتن به سایر صفحات در همان سایت ، به سایت دیگری “جستن” می کنند. این می تواند تأثیر قابل توجهی در درآمد adsense شما داشته باشد. با افزودن پست های مرتبط در وردپرس ، شما سه پرنده را با یک سنگ می کشید. شما در حال کاهش نرخ گزاف گویی خود هستید ، درآمد adsense خود را افزایش می دهید و در آخر بازدیدهای صفحه خود را افزایش می دهید. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید پست های مرتبط را در وردپرس با و بدون پلاگین نمایش دهید.

برای انجام این کار دو روش وجود دارد و می توانید هرکدام از روش های مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک روش انجام این کار بدون پلاگین است و سپس روش دیگری وجود دارد که این کار را با یک پلاگین انجام می دهید.

نمایش پست های مرتبط در وردپرس بدون پلاگین h4>

کد زیر را در single.php جایی که می خواهید پست های مرتبط نمایش داده شود جایگذاری کنید

 ID)؛
اگر ($ برچسب) {
echo 'پست های مرتبط'؛
$ first_tag = $ tags [0] -> term_id؛
$ args = آرایه (
'tag__in' => آرایه ($ first_tag) ،
'post__not_in' => آرایه ($ post-> ID) ،
'posts_per_page' => 5 ،
'caller_get_posts' => 1
)
$ my_query = WP_Query جدید ($ args) ؛
if ($ my_query-> have_posts ()) {
while ($ my_query-> have_posts ()): $ my_query-> the_post ()؛ ؟>
  


منبع: MichaelH

نمایش پست های مرتبط در وردپرس با یک افزونه h4>

افزونه ای که ما از آن استفاده می کنیم پلاگین ارسال مطلب دیگر (YARP) ) این یک لیست از پست ها و / یا صفحات مربوط به ورودی فعلی را به شما می دهد ، و خواننده را با سایر مطالب مرتبط در سایت شما آشنا می کند. ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • یک الگوریتم پیشرفته و همه کاره: با استفاده از یک الگوریتم قابل تنظیم با توجه به عنوان پست ها ، محتوا ، برچسب ها و دسته ها ، YARPP برای هر جفت پست در وبلاگ شما “نمره مطابقت” را محاسبه می کند. شما حد آستانه مرتبط بودن را انتخاب می کنید و در صورت وجود پست های مرتبط بیشتر پست های مرتبط بیشتر و در صورت کم شدن پست های کمتری دریافت می کنید.
  • الگو: در 3.0 جدید! یک سیستم جدید الگوی شما مسئولیت نحوه نمایش پست های شما را بر عهده دارد.
  • ذخیره سازی: جدید در 3.0! YARPP اکنون پست های مربوطه را برای همه پست ها پنهان می کند و بنابراین عملکرد نسبت به نسخه های 2.x را بهبود بخشیده است.
  • پست های مرتبط در فیدهای RSS: پست های مرتبط را در فیدهای RSS و Atom خود با گزینه های نمایش سفارشی نمایش دهید.
  • مجاز نبودن برخی از برچسب ها: می توانید برچسب ها یا دسته های خاصی را به عنوان غیر مجاز انتخاب کنید ، به این معنی که هر صفحه یا پستی با چنین برچسب ها یا دسته هایی توسط افزونه ارائه نمی شود.
  • پست ها و صفحات مرتبط: کنترل کشیدن پست های مرتبط ، صفحات یا هر دو را به شما کنترل می کند.

بارگیری YARP p >

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-related-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید