نحوه نمایش الگوهای صفحه در داشبورد وردپرس

وردپرس به شما امکان می دهد با استفاده از قابلیت الگوی صفحه ، ظاهر هر صفحه را شخصی سازی کنید. شما می توانید با استفاده از یک الگوی سفارشی یک صفحه سفارشی در وردپرس ایجاد کنید . هنگام کار با سایت های بزرگ سفارشی ، هنگامی که تعداد صفحات زیادی با استفاده از الگوهای مختلف دارید مشکلی بوجود می آید. تنها راه برای فهمیدن اینکه یک صفحه از کدام الگو استفاده می کند ویرایش دستی صفحه است. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه الگوهای صفحه را در داشبورد وردپرس نشان دهید ، بنابراین می توانید بدون نیاز به بارگیری ویرایشگر صفحه برای هر صفحه ، به راحتی ببینید که هر صفحه از کدام الگو استفاده می کند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که صفحه الگو صفحه . پس از فعال شدن کار شما تمام شد. اکنون اگر به قسمت Pages در داشبورد خود بروید ، یک ستون جدید “الگوی صفحه” به لیست صفحات اضافه می کنید.

Showing page template names in WordPress Dashboard

با استفاده از این افزونه می توانید ببینید که هر یک از صفحات شما از الگویی استفاده می کنند. این به طور پیش فرض برای صفحاتی که از هیچ الگوی سفارشی استفاده نمی کنند ، نشان داده می شود. این پلاگین به ویژه در محیط توسعه تم یا زمانی که بین دو موضوع جابجا می شوید بسیار مفید است. این می تواند به شما کمک کند صفحات را به یک الگوی سفارشی وابسته کنید ، بنابراین می توانید حساب آن را هنگام تغییر مضامین .

ما امیدواریم که این به تعداد خوبی از افرادی که برای امرار معاش سایت طراحی یا توسعه می دهند کمک کند. اگر س anyال یا بازخوردی دارید ، در صورت تمایل می توانید در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-page-templates-in-wordpress-dashboard/.

دیدگاهتان را بنویسید