نحوه افزودن تصویر پس زمینه تمام صفحه در وردپرس

به نظر می رسد تصویر پس زمینه تمام صفحه یک روند طراحی جدید است که در حال مد شدن است. ما ایمیل های زیادی از کاربران دریافت کرده ایم که از ما می پرسند چگونه می توانند تصویر پس زمینه تمام صفحه را در سایت وردپرس خود اضافه کنند. معمولاً تنظیم یک تصویر پس زمینه تمام صفحه در سایت وردپرس خود به معنای کار با پرونده های CSS و HTML است. همچنین باید اندازه تصویر و مقیاس گذاری آن اندازه را برای دستگاه های مختلف ، اندازه صفحه ، وضوح ، مرورگرها و … در نظر بگیرید. این برای ترساندن مبتدیان وردپرس کافی است. نگران نباشید ، در این مقاله ما به شما نحوه افزودن تصویر پس زمینه تمام صفحه در وردپرس بدون ویرایش صفحه سبک یا فایل های تم را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی تصویر پس زمینه تمام صفحه ساده پلاگین. پس از فعال شدن ، به Appearance »تمام صفحه BG Image بروید و تصویر پس زمینه خود را بارگذاری کنید.

Upload a full screen background image

توصیه می شود از تصویری استفاده کنید که حداقل 1600 × 1200 پیکسل باشد. تصویر پس زمینه شما به طور خودکار مقیاس بندی می شود تا با صفحه مرورگر مطابقت داشته باشد. پس از بارگذاری گزینه های ذخیره تصویر. برای دیدن تصویر زنده به وب سایت خود بروید.

Adding a full screen background image in WordPress

اگر تصاویر کوچک تر شوند ، وضوح صفحه و کیفیت تصاویر پس زمینه را بهبود می بخشد. سعی کنید بر روی مرورگرها و دستگاه های مختلف آزمایش کنید تا مطمئن شوید تصویر پس زمینه شما در تمام اندازه صفحه به همان اندازه زیبا است.

کامل تصویر پس زمینه صفحه نمایش PRO

اگر واقعاً می خواهید تصاویر پس زمینه سفارشی را به سطح بعدی در سایت خود برسانید ، پس به نسخه PRO این افزونه. برخلاف افزونه رایگان ، که فقط می توانید 1 تصویر پس زمینه را تنظیم کنید ، نسخه حرفه ای به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه نامحدود را تنظیم کنید.

بهترین قسمت درباره تصاویر پس زمینه Full Screen Pro این است که به شما امکان می دهد تصویر زمینه مختلفی را برای زمینه های مختلف نشان دهید. به عنوان مثال ، می توانید تصویر پس زمینه دیگری را برای موارد زیر انتخاب کنید:

  • دسته بندی ها
  • بایگانی
  • پست های فردی
  • صفحات
  • صفحه اصلی وبلاگ
  • صفحه اول
  • جستجو و موارد دیگر

Full Screen Background Images Pro

این افزونه پشتیبانی کامل کاملی دارد ، بنابراین اگر تصویر پس زمینه سفارشی برای یک پست خاص وجود نداشته باشد ، آن تصویر جهانی را نشان می دهد. همچنین به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه را مستقیماً از ویرایشگر پست بارگذاری و تنظیم کنید. همچنین گزینه ای برای محو شدن تصاویر در هنگام بارگیری صفحه وجود دارد.

این افزونه از نظر عملکرد بسیار کارآمد است و دارای حداقل هزینه سربار است.

می بینیم که برخی از وبلاگ نویسان در واقع از تصاویر پس زمینه به عنوان تصویر ویژه جدید استفاده می کنند. این واقعا خوب به نظر می رسد تا زمانی که شما از طراحی خوبی برخوردار باشید.

دریافت طرفدار تصویر پس زمینه تمام صفحه

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک تصویر پس زمینه تمام صفحه در وردپرس اضافه کنید. آیا از تصاویر پس زمینه تمام صفحه در سایت خود استفاده می کنید؟ حال شما چطور است؟ آیا شما با روش کد می روید یا از افزونه دیگری استفاده می کنید؟ با نظر دادن در پایین ما را مطلع کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-full-screen-background-image-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید