نحوه تنظیم طرح رنگ پیش فرض مدیر برای کاربران جدید در وردپرس

یکی از ویژگی های مورد بحث وردپرس 3.8 رابط مدیر جدید است. کاملاً پاسخگو است و در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسد. اگر رنگ های پیش فرض را دوست ندارید ، می توانید از بین 8 حالت مختلف طرح های رنگ مدیر و حتی اضافه کردن موارد جدید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک برنامه مدیریت پیش فرض در وردپرس برای کاربران جدید تنظیم کنید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه از تغییر طرح پیش فرض مدیر سرور وردپرس جلوگیری کنید.

Setting a default color scheme for new users in WordPress

برای تنظیم طرح پیش فرض مدیر سرور وردپرس برای کاربران جدید ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که کد زیر را در فایل توابع.php یا در افزونه اختصاصی سایت :

تابع set_default_admin_color ($ user_id) {
$ args = آرایه (
'ID' => $ user_id ،
'admin_color' => 'طلوع آفتاب'
)
wp_update_user ($ args) ؛
}
add_action ('user_register'، 'set_default_admin_color')؛

این کد برای هر کاربر جدید که در سایت شما ثبت نام می کند ، طرح پیش فرض مدیر سرور وردپرس را به طلوع خورشید تغییر می دهد. این طرح رنگ را برای کاربران قبلا ثبت شده تغییر نمی دهد. همچنین ، این کد کاربران را از انتخاب طرح رنگ مدیر دیگر منصرف نخواهد کرد. کاربران هنوز هم می توانند به قسمت نمایه خود بروند و هر طرح رنگ دیگری را که دوست دارند انتخاب کنند.

نحوه جلوگیری از تغییر طرح های رنگ سرپرست توسط کاربران h4>

اگر می خواهید یک طرح رنگی پیش فرض برای سایت خود تنظیم کنید و نمی خواهید کاربران از طرح رنگی دیگری استفاده کنند ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد زیر را در فایل functions.php طرح زمینه خود یا یک سایت اضافه کنید پلاگین خاص:

if (! current_user_can ('administ_options')))
remove_action ('admin_color_scheme_picker'، 'admin_color_scheme_picker')؛

Admin color scheme option removed from user profiles in WordPress

این کد انتخاب کننده طرح رنگ مدیر را از صفحه نمایه همه کاربران به جز کاربرانی که دارای امتیاز مدیر هستند حذف خواهد کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یک طرح پیش فرض مدیر سرور وردپرس را تنظیم کنید و انتخاب طرح رنگ را از نمایه های کاربر در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید.

اگر می توانید طرح پیش فرض رنگ مدیر را تغییر دهید ، کدام طرح رنگ را انتخاب می کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-set-default-admin-color-scheme-for-new-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید