نحوه افزودن نمونه کارها به سایت وردپرس خود

آیا می خواهید یک وب سایت نمونه کارها با وردپرس ایجاد کنید؟ معمولاً بیشتر کاربران از نمونه کارها وردپرس استفاده می کنند تم برای به نمایش گذاشتن کارهای خلاقانه آنها ، اما اگر بخواهید یک بخش نمونه کارها را به سایت موجود خود اضافه کنید ، چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون تغییر موضوع ، نمونه کارها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

از آنجا که چندین افزونه نمونه کارها وردپرس در دسترس است ، ما فقط بر روی دو گزینه برتر تمرکز خواهیم کرد که به شما امکان می دهد به راحتی تقریباً از هر نوع نمونه کارها ایجاد کنید.

Portfolio in WordPress

روش 1: افزودن نمونه کارها در وردپرس با استفاده از گالری Envira

ایجاد نمونه کارها فقط افزودن تصاویر پروژه های شما با توضیحات نیست. نمونه کارهای شما باید از نظر بصری جذاب و قابل جستجو باشد. اینجاست که گالری Envira وارد می شود.

گالری Envira یک پلاگین پاسخگو گالری وردپرس است. به شما امکان می دهد گالری ها و آلبوم های تصویر زیبایی ایجاد کنید که در همه دستگاه ها و اندازه صفحه خیره کننده به نظر برسند.

Envira یک افزونه برتر وردپرس است و برای دریافت افزودنی های اساسی حداقل به یک برنامه صدور مجوز نقره نیاز دارید.

خوانندگان WPBeginner می توانند با استفاده از 25٪ تخفیف ویژه در خرید خود دریافت کنند کوپن .

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Envira Gallery است. پس از فعال سازی ، باید کلید مجوز خود را وارد کنید. این کلید را می توانید از حساب گالری Envira خود دریافت کنید.

Verify for your Envira Gallery license key

بعد از تأیید کلید مجوز ، باید به صفحه گالری Envira »تنظیمات بروید و سپس روی برگه افزودنی ها کلیک کنید. بعد ، روی دکمه Install در کنار افزونه های Album و Standalone کلیک کنید و سپس آنها را فعال کنید.

Installing Albums and Standalone addons

اکنون می توانید پیش بروید و گالری از موارد نمونه کارها را ایجاد کنید. شما باید هر گالری را به عنوان مجموعه یا پوشه ای از موارد مشابه نمونه کارها در نظر بگیرید و بر اساس آن نام ببرید.

ایجاد گالری ها بسیار ساده است و می توانید جزئیات بیشتر را در راهنمای ما در مورد نحوه

بعد از اضافه کردن گالری های خود به آلبوم ، باید روی برگه پیکربندی کلیک کنید. اینجاست که نحوه نمایش آلبوم خود از گالری ها را پیکربندی خواهید کرد.

albumsettings

پس از پایان کار ، به سادگی بر روی دکمه انتشار کلیک کنید.

آلبوم نمونه کارها شما اکنون آماده استفاده در هر صفحه یا پستی است.

اکنون می توانید یک صفحه وردپرس جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید که می خواهید نمونه کارهای خود را در آن نمایش دهید. در صفحه ویرایشگر پست ، روی دکمه افزودن آلبوم کلیک کنید.

Insert portfolio album

آلبومی را که قبلاً ایجاد کرده اید از پنجره بازشو انتخاب کنید و سپس روی دکمه درج آلبوم کلیک کنید.

این همان چیزی است که شما با موفقیت نمونه کارهای خود را در وردپرس ایجاد کرده اید. اکنون می توانید صفحه نمونه کارها را در عمل مشاهده کنید.

همیشه می توانید آلبوم را برای پیکربندی تنظیمات نمایش نمونه کارها ، مانند تنظیم ارتفاع یا ستون های گالری ، ویرایش کنید.

روش 2: افزودن نمونه کارها با پلاگین Nimble Portfolio

گزینه دوم استفاده از افزونه ای به نام Nimble Portfolio است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Nimble Portfolio . پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی از منو را با عنوان “Nimble Portfolio” به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. برای شروع ساخت نمونه کارها خود باید از نمونه کارها زیرکانه »افزودن مورد نمونه کارها بازدید کنید.

Add new portfolio item

با ارائه عنوان و توضیحات برای مورد نمونه کارها شروع کنید. بعد ، باید فیلترها را اضافه یا انتخاب کنید.

فیلترها مانند دسته ها که به کاربران امکان مرتب سازی موارد نمونه کارها را می دهد .

در زیر ویرایشگر پست ، گزینه های نمونه کارها را مشاهده خواهید کرد. در اینجا می توانید یک تصویر بارگذاری کنید یا یک URL ویدیو وارد کنید. همچنین می توانید URL های کامل یک ویدیو را از YouTube یا Vimeo در اینجا.

هنگامی که بازدیدکنندگان روی مورد نمونه کارها کلیک می کنند ، این تصویر یا ویدیو در پنجره بازشو به آنها نشان داده می شود.

Adding portfolio media, image and featured image

در آخر ، شما باید یک تصویر برجسته را بارگذاری کنید a > این تصویر برجسته در شبکه نمونه کارها نمایش داده می شود.

پس از پایان کار بر روی دکمه انتشار کلیک کنید. این فرایند را برای اضافه کردن سایر موارد نمونه کارها تکرار کنید.

بعد از اینکه چند مورد از نمونه کارها را اضافه کردید ، وقت آن است که آنها را در وب سایت خود نمایش دهید.

به سادگی یک صفحه جدید ایجاد کنید و نمونه کارها را به عنوان عنوان وارد کنید. در جعبه ویرایشگر پست ، این کد کوتاه را جای گذاری کنید:

سوالات نمونه کارها

این همه ، شما با موفقیت یک بخش نمونه کارها را به سایت وردپرس خود اضافه کرده اید. اکنون می توانید سایت خود را مشاهده کرده و در عمل مشاهده کنید.

Portfolio section on a WordPress site

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نمونه کارهایی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد چگونگی افزودن توصیفات چرخشی در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-portfolio-to-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید