نحوه افزودن تصاویر قابل خرید اینستاگرام در وردپرس

آیا می خواهید تصاویر قابل خرید اینستاگرام را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

تصاویر قابل خرید در اینستاگرام پیوندهایی دارند که افراد می توانند برای خرید محصولات شما به راحتی روی آنها کلیک کنند. این یک روش قدرتمند برای نمایش محصولات شما و فروش بیشتر از اینستاگرام است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر قابل خرید Instagram را در وردپرس به راحتی اضافه کنید.

Adding shoppable Instagram images in WordPress

چرا تصاویر قابل خرید Instagram را در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

خوراک قابل خرید اینستاگرام مجموعه ای از عکس ها است که در آن هر عکس دارای پیوند به یک محصول یا خدمات در سایت شما است. مشتریان می توانند برای خرید آن محصول در عنوان فروشگاه آنلاین .

استفاده از اینستاگرام برای نمایش عکس ها به شما امکان می دهد از پایگاه گسترده کاربران در اینستاگرام استفاده کنید. در عین حال ، به بازدید کنندگان وب سایت شما کمک می کند فرصتی برای کشف حساب Instagram خود داشته باشند.

شما می توانید ترافیک را به صفحه های محصول جداگانه در ووکامرس . همچنین می توانید از فید برای نمایش پست های اخیر در وب سایت خود و در عین حال پیروی از اینستاگرام خود استفاده کنید.

ایجاد یک خوراک قابل خرید و افزودن آن به سایت شما h4>

ابتدا باید تصاویری را که می خواهید در حساب اینستاگرام خود استفاده کنید بارگذاری کنید.

برای هر تصویری که می خواهید قابل خرید باشد ، باید URL صفحه مربوط به محصول (یا خدمات) را در زیرنویس عکس در اینستاگرام اضافه کنید.

در اینجا یک عکس در خوراک اینستاگرام ما با یک URL در زیرنویس وجود دارد. وقتی عکس و عنوان در سایت ما جاسازی می شود ، آن URL به صفحه فروش محصول پیوند می یابد: https://example.com/product/floral-dress/

A photo on Instagram with a product URL in the caption

هنگامی که این کار را برای تمام تصاویری که می خواهید استفاده کنید انجام دادید ، وقت آن است که خوراک Instagram قابل خرید خود را به سایت خود اضافه کنید.

اتصال سایت وردپرس به حساب اینستاگرام خود h4>

برای این آموزش ، ما از پلاگین Smash Balloon Instagram Feed Pro استفاده خواهیم کرد. این بهترین پلاگین اینستاگرام برای وردپرس و به شما امکان می دهد به راحتی عکس های اینستاگرام را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

ابتدا باید . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای وارد کردن کلید مجوز خود باید از صفحه مجوز Instagram Feed »در بخش مدیریت وردپرس خود بازدید کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت Smash Balloon پیدا کنید.

Adding your Instagram Feed license

پس از فعال سازی کلید مجوز ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” در پایین کلیک کنید.

اکنون وقت آن است که وردپرس را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید. به سادگی ، به برگه “پیکربندی” بروید و روی دکمه “اتصال یک حساب Instagram” کلیک کنید.

Connecting your Instagram account

سپس یک پنجره بازشو خواهید دید که از شما می خواهد انتخاب کنید آیا از نمایه شخصی یا اینستاگرام تجاری استفاده می کنید. از آنجا که از عکسهای حساب شخصی خود استفاده خواهید کرد ، می توانید از حساب شخصی Instagram استفاده کنید.

نگران نباشید ، گزینه Personal را انتخاب کرده و برای ادامه روی دکمه “اتصال” کلیک کنید.

Connect your personal Instagram account to your WordPress site

با این کار به وب سایت اینستاگرام می روید که از شما خواسته می شود به Smash Balloon اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام خود را بدهید. برای ادامه کافی است بر روی دکمه “مجاز” کلیک کنید.

Authorize Instagram account

اکنون به وب سایت خود هدایت می شوید و در آنجا یک شناسه Instagram خود را در یک پنجره بازشو می بینید که از شما درخواست اتصال و افزودن حساب خود را دارد.

Connect your Instagram account

برای ادامه باید روی دکمه “اتصال این حساب” کلیک کنید.

پس از آن ، حساب Instagram خود را در لیست تنظیمات افزونه مشاهده خواهید کرد.

Your personal Instagram account is now connected to your WordPress site

حساب اینستاگرام شما اکنون به سایت وردپرس شما متصل شده است و شما می توانید آپلودهای اخیر اینستاگرام خود را در هر کجای وب سایت خود به راحتی نمایش دهید.

پیوند دادن عکس های اینستاگرام با URL ها در زیرنویس ها

خبرمایه اینستاگرام شما تقریباً آماده است. با این حال ، باید به پلاگین اطلاع دهید که می خواهید پست های اینستاگرام را در خبرمایه خود به URL هایی که در زیرنویس اضافه کرده اید پیوند دهید.

برای انجام این کار ، به سادگی به برگه “سفارشی” در زیر تنظیمات پلاگین بروید. از اینجا ، باید روی بخش “ارسال ها” کلیک کنید و کادر کنار گزینه “پیوند به پست ها به URL در عنوان” را علامت بزنید.

Link Instagram posts in your feed to URLs in caption

پست می کند

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

افزودن خوراک قابل خرید اینستاگرام به سایت وردپرس

Smash Balloon Instagram Feed Pro نمایش تصاویر اینستاگرام خود را در هر کجای وبلاگ وردپرس .

به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید فید اینستاگرام خود را در آن نمایش دهید ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، روی دکمه (+) کلیک کنید تا یک بلوک جدید اضافه کنید و سپس بلوک “Instagram Feed” را به محتوای خود وارد کنید.

Adding an Instagram feed block to your page

سپس این افزونه به صورت خودکار فید اینستاگرام شما را بارگیری کرده و پیش نمایشی از آن را در داخل ویرایشگر نشان می دهد. اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا در عمل مشاهده کنید.

The Instagram feed live on the website

برای خرید هر یک از محصولات ، کاربر می تواند بر روی تصویر کلیک کند و آنها را به URL که در زیرنویس تصویر اضافه کرده اید منتقل می کند.

نمایش خوراک قابل خرید اینستاگرام در نوار کناری

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد فید اینستاگرام خود را به راحتی در نوار کناری نمایش دهید.

به سادگی به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک« Feed Instagram »را به نوار کناری خود اضافه کنید.

Sidebar widget
فراموش نکنید که بر روی دکمه ذخیره در تنظیمات ویجت کلیک کنید.

اکنون می توانید به برای دیدن فید Instagram خود در نوار کناری.

Instagram sidebar widget preview

سفارشی کردن خوراک Instagram قابل خرید خود h4>

Smash Balloon Instagram Feed Pro با طرح های زیبا و گزینه های سفارشی سازی ارائه می شود. این به شما امکان می دهد سبک ها را به راحتی شخصی سازی کرده و متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

می توانید با مراجعه به صفحه Feed Instagram »سفارشی سازی طرح را اصلاح کنید. از اینجا گزینه های طرح بندی مانند چرخ فلک ، سنگ تراشی ، شبکه و برجسته را مشاهده خواهید کرد.

Customize your shoppable Instagram feed layout

علاوه بر این ، می توانید هدر را نشان دهید ، دکمه بارگیری بیشتر ، دکمه دنبال کردن و سایر گزینه ها را پنهان کنید.

Show and hide items from your Instagram products feed

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید از پست یا صفحه حاوی فید اینستاگرام خود دیدن کنید و با تنظیمات جدیدی که اعمال کرده اید ، به صورت خودکار نمایش داده می شود.

Shoppable Instagram feed carousel layout

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه تصاویر قابل خرید اینستاگرام را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در روشهای اثبات شده برای بازیابی فروش متروکه سبد خرید و مقایسه ما با عنوان بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت الکترونیکی .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-instagram-shoppable-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید