چگونه می توان به راحتی ویژگی عنوان را در وردپرس به تصاویر اضافه کرد

آیا می خواهید ویژگی عنوان را در وردپرس به تصاویر اضافه کنید؟ ویژگی عنوان تصاویر در سایت وردپرسی شما را در دسترس تر می کند و از نظر سئو دوستانه تر است.

مشابه عنوان متن جایگزین ، برچسب عنوان به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد تصویر خود ارائه دهید. این به خوانندگان صفحه و موتورهای جستجو کمک می کند تا متن تصویر درون مقاله شما را درک کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویژگی های عنوان را به راحتی در تصاویر وردپرس اضافه کنید.

Adding the title attribute to images in WordPress

ویژگی عنوان در تصاویر چیست؟ h4>

ویژگی عنوان در تصاویر به شما امکان می دهد توصیف متنی از تصویر خود اضافه کنید. این امر باعث می شود خوانندگان صفحه و ربات های موتور جستجو به راحتی بتوانند تصویر و زمینه آن را درک کنند.

ما برای توضیح نحوه استفاده از ویژگی عنوان در HTML چند نمونه کد را به شما نشان خواهیم داد. اما نگران نباشید ، نیازی به افزودن کد HTML به وب سایت خود نخواهید داشت.

به طور معمول ، می توانید تصاویر را با برچسب HTML مانند این نمایش دهید:

Broken image path

با این وجود ، خزنده های وب ، ربات ها و دستگاه های صفحه خوانی واقعاً نمی توانند تصاویر شما را ببینند. برای کمک به آن دستگاه ها ، می توانید از متن جایگزین و ویژگی متن عنوان در تصاویر خود استفاده کنید.

بنابراین ، برای کمک به موتورهای جستجو و ربات ها در یادگیری تصاویر خود ، می توانید یک ویژگی متن جایگزین به برچسب تصویر خود اضافه کنید.

ویژگی برچسب جایگزین تصویر شما را توصیف می کند و از ویژگی عنوان مهمتر است. در اینجا به نظر می رسد:

Image title attribute

برچسب جایگزین نیز هنگام خراب شدن پیوند تصویر ، پیدا نشدن یا هنگامی که یک مرورگر قادر به بارگیری تصاویر نیست ، نشان داده می شود. نماد تصویر کوچک را با برچسب جایگزین در کنار آن مشاهده خواهید کرد.

Add image block

برای سهولت کاربرانی که صفحه خوان دارند و نیاز به دسترسی دارند ، می توانید یک ویژگی عنوان نیز به تصویر اضافه کنید ، مانند این:

Add alt and title to image

وقتی موشواره را روی تصویر بکشید ، این ویژگی عنوان در یک پنجره ظاهر می شود. کسانی که از نرم افزار صفحه خوان استفاده می کنند می توانند نرم افزار خود را برای خواندن این عنوان پیکربندی کنند.

Add title attribute

استفاده از هر دو متن جایگزین و مشخصه عنوان به عنوان SEO SEO ، بنابراین می توانید از طریق موتورهای جستجو ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید.

افزودن ویژگی عنوان به تصاویر در وردپرس h4>

وردپرس به شما امکان می دهد ویژگی alt و متن را به راحتی در ویرایشگر محتوا . ابتدا به پست ها »افزودن موارد جدید بروید و یک پست ایجاد کنید.

بر روی نماد ‘+ کلیک کنید و بلوک‘ تصویر ’را انتخاب کنید تا تصویری در پست یا صفحه شما وارد شود.

Image title attribute

از شما خواسته می شود تصویری را از کتابخانه رسانه خود بارگذاری یا انتخاب کنید. وقتی تصویر خود را انتخاب می کنید ، می توانید به آن عنوان دهید و متن alt خود را وارد کنید.

Add image classic editor

مهم: این عنوان ویژگی عنوان مورد استفاده در HTML نیست. این مورد توسط وردپرس برای نمایش تصاویر شما در کتابخانه رسانه استفاده می شود.

برای افزودن ویژگی واقعی عنوان ، باید بر روی تصویر خود کلیک کنید تا تنظیمات تصویر را در ستون سمت راست مشاهده کنید.

اکنون برای گسترش تب “Advanced” کلیک کرده و متنی را که می خواهید برای ویژگی عنوان استفاده کنید وارد کنید. ما “سبد میوه” را نوشتیم زیرا این به اینترنت می گوید که تصویر چیست.

Select image classic editor

اکنون ، هنگامی که سایت خود را مشاهده می کنید و ماوس خود را بر روی تصویر قرار می دهید ، پنجره بازشو را مشاهده می کنید که روی آن “Fruit Basket” نوشته شده است.

Add title attribute

افزودن ویژگی عنوان به تصاویر در ویرایشگر کلاسیک وردپرس h4>

اگر هنوز از ویرایشگر کلاسیک قدیمی در وردپرس استفاده می کنید ، با انجام مراحل مشابه همچنان می توانید ویژگی عنوان را اضافه کنید.

در ویرایشگر کلاسیک ، روی دکمه” افزودن رسانه “کلیک کنید و سپس تصویر خود را انتخاب کنید.

Image title attribute field

اکنون تصویری را که می خواهید به پست یا صفحه خود اضافه کنید ، انتخاب کرده و قسمت Alt Text و عنوان را پر کنید.

لطفاً بخاطر داشته باشید که این عنوان توسط وردپرس به صورت داخلی استفاده می شود و ویژگی عنوان تصویر نیست.

Image title attribute popup

روی دکمه “درج در پست” در پایین صفحه خود کلیک کنید و سپس تصویر خود را در ویرایشگر پست کلاسیک خود مشاهده خواهید کرد.

از آنجا ، برای انتخاب تصویر خود کلیک کنید و سپس روی نماد مداد کوچک کلیک کنید. با این کار پنجره «جزئیات تصویر» ظاهر می شود. از اینجا ، برای وارد کردن ویژگی عنوان تصویر خود ، باید روی منوی کشویی Advanced Options کلیک کنید.

فراموش نکنید که روی دکمه “به روز رسانی” در پایین کلیک کنید ، سپس پست خود را ذخیره کنید و آن را در مرورگر خود بررسی کنید. وقتی موشواره را روی تصویر بکشید ، پنجره بازشو را مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد به راحتی ویژگی عنوان را به تصاویر موجود در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه رفع رایج ترین مشکلات تصویر در وردپرس ، و نحوه ذخیره تصاویر بهینه شده برای سرعت وب .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-add-title-attribute-to-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید