دنبال کنندگان توییتر را در ازای دریافت فایل های قابل بارگیری در وردپرس دریافت کنید

آیا سایتی را دیده اید که از شما خواسته شود به لیست ایمیل بپیوندید تا به کتاب الکترونیکی رایگان یا محصول دیگر آنها دسترسی پیدا کنید. خوب ، این خیلی سریع پیر می شود. تعداد بیشتری از افراد بلافاصله پس از بارگیری مشترک و لغو اشتراک می شوند زیرا آنها می خواهند نامه های ناخواسته را دریافت کنند. خوب ، توییت کنید و دریافت کنید این پلاگین برای ارائه گزینه دیگری است که به شما امکان می دهد دنبال کنندگان توییتر و یک توییت را در ازای دریافت فایل های قابل بارگیری (کتاب های الکترونیکی ، پلاگین ها ، سایر موارد خوب) دریافت کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است توییت کنید و آن را دریافت کنید. به راهنمای گام به گام نصب افزونه وردپرس .

هنگامی که افزونه را فعال کردید ، یک برگه جدید “Tweet and Get It” اضافه خواهد شد. روی ایجاد یک دکمه جدید کلیک کنید. اطلاعات مربوط به حساب توییتر خود را پر کنید ، توئیتی که می خواهید افراد قبل از بارگیری آن را توییت کنند ، فایل را ضمیمه کرده و روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

Create a Button - Tweet and Get It

با استفاده از کد کوتاه می توانید این دکمه را در پست خود اضافه کنید. وقتی وارد صفحه مدیریت دکمه ها می شوید می توانید کد کوتاه یک دکمه خاص را پیدا کنید.

Manage Buttons - Tweet and Get It

هنگامی که آن را در پست اضافه کردید ، یک دکمه اضافه می شود. هنگامی که کاربر برای بارگیری فایل روی دکمه کلیک می کند ، لازم است شما را در توییتر دنبال کرده و توییت مورد نیاز را قبل از دسترسی به پرونده های قابل بارگیری ، توییت کنید.

بارگیری Tweet و پلاگین آن را دریافت کنید و خودتان آن را آزمایش کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/get-twitter-followers-in-exchange-of-downloadable-files-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید